Min väg från supersmal till förhoppningsvis mindre smal

Home Forums Dagböcker Min väg från supersmal till förhoppningsvis mindre smal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 669 total)
  • Author

Dagens blev segt, trött, som vanligt, och allmänt mör efter hårt arbete föregående dagar. Känns, trött som ett djur. Iallafall:

Benböj
    stången
    stången
    40kg x 6-7 typ
    60kg x 6-7
    70kg x 6-7
    70kg x 6-7
    Pallade inte idag. Hade kunnat göra fler set och reps men….fick bara avsmak, ingen lust alls med benböj, ingen idé att fortsätta. Tar igen det nästa pass.

Sittande benspark
    35kg x 10
    50kg x 10
    60kg x 8
    60kg x 8

Stående vadpress
    100kg x 10
    100kg x 10
    100kg x 10

Liggande lårcurl
    40kg x 10
    50kg x 10
    70kg x 10
    70kg x 7 Tokdog, haha.

Klämde sedan in biccarna då dom inte fick någon kärlek igår.

Sittande bicepcurl i lutande bänk
    11kg x 10 Låååångsamt, lååååååångsamt. Jävla kontakt, I likey.
    11kg x 10
    11kg x 10
    -superset med-
    Johan Ederer-curls, haha. Vet inte vad jag ska kalla dom. Dom finns med i en gammal BODY.
    8kg x 10+
    8kg x 10+
    8kg x 10+
    MMMMMMMMM. Pump.

Direkt efteråt; rätt in på favoriten above all.

Liggande bicepcurl i cc, curl mot bröstet
    8’an x 10-15 (x2)
    8’an x 10-15 (x2)
    8’an x 10-15 (x2)
    8’an x 10-15 (x2)

Da muzlim
    Säkert….5-6 set. Vet inte hur många set och reps, var i det här stadiet way past katabol :(
    Sedan var det några patetiska försök till hängande benlyft….yea right. Är så mör i fliesen att jag knappt orkade hålla i räcket. Bra iofs, då vet man att man tränade hårt igår. :up:

Däremot blev det flera set situps, sneda, raka. Och avslutningsvis kretsar i hypersträcksmojjen.

Ok pass. Hade velat trycka ur benen hårdare, men…icke, blev inget av det idag. Underhåll fick räcka. Även om jag fick bra tryck i lårsparkarna, fin pump. Mustig pump i biceps, även.

Fan om du fortsätter köra så här hårt kommer detta bli hur bra som helst!

Gustaf Lindberg wrote:
    Fan om du fortsätter köra så här hårt kommer detta bli hur bra som helst!

Åh tack. sånt man behöver höra, geez thx.
    😮
    ;)
    😥
    :aggresiv: Ja, jag har lagt i en högre växel vad gäller träning. Jag försöker träna så hårt jag bara kan och ge allt. Vill växa. Trött på flickkroppen!

Tack mannen.

Robin Uhlin wrote:
    Börja inte deffa nu då om du är trött på flickkroppen, kör hela vintern och börja deffa 1 Januari istället. Det ska jag göra ;)

Nej då, blir en liten strypning på kalorier bara, inte deff ;)
    Blir nog i november kanske. Kanske oktober. Men det är bara så att jag slipper skämmas på stranden!

Träna hårt kommer jag dock alltid att göra, oavsett kaloriintag!

Se till så att du inte blir viktkåt och pajar någonting bara. Jag la i en lite för högväxel i höstas och nu sitter man här utan att ha bänkat på över 6 månader :(

Men kalas att du kör hårt!

Gustaf: Mmm, jag vet! Varje gång man lägger sig under ett par hantlar, eller greppar en stång; så finns det en liten tanke…nä, försöker att inte tänka på skaderisken osv. Men sant som du säger; man måste låta det ta sin tid. Lätt att bli ”viktkåt” – särskilt när man ökar :D

Robin: Jo jo, på vintern är det skönt att vara tjock :D
    Men vi ska utomlands. Värme, sol, strand. Får dödsångest om jag har kvar ”kulan” då. Så är det bara! :) Men jag är tacksam över dina tankar och reflektioner, det hjälper lite med självdistansen.

Idag visste jag inte vad det skulle bli för något roligt förr än jag kom till gymmet, kände då att det var dags för tittiez. Sagt och gjort:

Lutande hantelpressar
    14kg x 10
    23kg x 7-8?
    30kg x 7
    34.1kg x 4 PB! :yahoo:
    31.4 x 7 PB! :yahoo:
    25kg x 7-8?

CC
    1 set, haha. Fint kontakt dock :up:

Kortaste passet i världshistorien? Kanske.
    Gick det bra ändå? Jordå.

ReNeGaDe: I know :D FANX½!11

Grattis till PB !! :D Men ni verkar ha lite speciella vikter på gymmet ? ”34.1 & 31.4 kg” :p

Niclas Holgersson wrote:
    Grattis till PB !! :D Men ni verkar ha lite speciella vikter på gymmet ? ”34.1 & 31.4 kg” :p

Motionsgym :D

Yo,

har du börjat med thaiboxningen något än?

Våran klubb är i full gång och nu sitter jag här med insparkade och likstela quadz. :)

Niclas Holgersson wrote:
    Grattis till PB !! :D Men ni verkar ha lite speciella vikter på gymmet ? ”34.1 & 31.4 kg”

Tack!!
    Hehe, jo, lite speciella är dom alltid. Casall-grejjer vetty ;)

Gustaf Lindberg wrote:
    Motionsgym

Ja, nästan så. Säg inget till pieceofme bara :D

nutz wrote:
    Yo,

har du börjat med thaiboxningen något än?

Våran klubb är i full gång och nu sitter jag här med insparkade och likstela quadz. :)

Nope inte börjat än. Haft ett lagom skitigt schema på jobben denna sommar, kunnat pricka in var 4:e var 5:e träning, så jag lade på hyllan, kanske ska börja snart. Får se vart vinden bär! Hehe, skön känsla efter ett hårt pass, thaiboxning. Helt klart.

Peter Fredriksson wrote:
    Johan Ederer-curls, haha. Vet inte vad jag ska kalla dom. Dom finns med i en gammal BODY.
    8kg x 10+
    8kg x 10+
    8kg x 10+
    MMMMMMMMM. Pump.

Vad är nu detta ? :D

Haha näe bäst man passar sig för den där pieceofme, hört att hon är farlig!

Niclas Holgersson wrote:
    Vad är nu detta ? :D

[img=http://aelinik.free.fr/emo0400rsa_photo4.jpg]Så, typ. Var någon bild på i någon Body när han körde såna, grymt sköna fakitskt. Lätt vikt, och kör många reps!

Gustaf Lindberg wrote:
    Haha näe bäst man passar sig för den där pieceofme, hört att hon är farlig!

Hehe, ja. Mycket.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 669 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.