Min väg från supersmal till förhoppningsvis mindre smal

Home Forums Dagböcker Min väg från supersmal till förhoppningsvis mindre smal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 669 total)
  • Author

Han, snubben, i luften är jag. Sedan är dom svartvita bilderna från själva roda’n. Uttalas ”hada”, där sker själva spelet, 1 och 1, the best. Där själva glädjen är!

De övriga är på vår instruktör Café och de övriga är Deivyd och Koala samt Mingao.

Peter Fredriksson wrote:
    O.o

Wow. Jaha, det lät inte alls bra!
    Tråkigt, dock. Det hade varit skoj ;)

Krya på dig!

Peter Fredriksson wrote:
    Han, snubben, i luften är jag. Sedan är dom svartvita bilderna från själva roda’n. Uttalas ”hada”, där sker själva spelet, 1 och 1, the best. Där själva glädjen är!

De övriga är på vår instruktör Café och de övriga är Deivyd och Koala samt Mingao.

Ja, det hade vart fett skoj. Jag var helt inställd på att få dänga en ny bekantskap i backen. ;) Men, men, en annan gång. Tillåmed stora tjocka släkten hade vart roligt såhär nu när man inte kan åka.. :(

Capoeira är tufft asså. Har du tränat mycket sånt? Känner du av styrkan från gymmet något?

nutz wrote:
    Ja, det hade vart fett skoj. Jag var helt inställd på att få dänga en ny bekantskap i backen. ;) Men, men, en annan gång. Tillåmed stora tjocka släkten hade vart roligt såhär nu när man inte kan åka.. :(

Capoeira är tufft asså. Har du tränat mycket sånt? Känner du av styrkan från gymmet något?

Haha, ”dänga i backen”….det ska bli roligt att träffa dig också….uhm…. :whistle:

Hahaha.

Tränat i flera år tidigare, haft uppehåll nu i ungefär 120 år.
    Men känner det av nu ja, hua, man är ju stel som ett jävla mongo, men det går bra ändå. Ryggen orkar, bålen, benen orkar, dom som brukar sluta funka först under en träning.

Fan, man kanske skulle ta tag i lite intervaller. Fan vilken usel kondition man besitter. Coola bilder också! Capoeira e tuft!

Gustaf Lindberg wrote:
    Fan, man kanske skulle ta tag i lite intervaller. Fan vilken usel kondition man besitter. Coola bilder också! Capoeira e tuft!

Haha, min kondis är CRAP! :D

Skönt att springa, faktiskt, trodde jag aldrig. Men det var fan helt ok.

Tack; det är fett skoj.

Jag gillar väderguden, när man bestämmer sig för att ta tag i löpningen så vaknar man upp också är det lite snöstorm. Skönt :D

Gustaf Lindberg wrote:
    Jag gillar väderguden, när man bestämmer sig för att ta tag i löpningen så vaknar man upp också är det lite snöstorm. Skönt :D

Haha, jobbigt…

Jag löpte inomhus i värmen, i det tropiska klimatet på Helex 8):whistle:

Riktigt fredagspass idag. Sov till 18.00 ca, åt gröt och körde armar för allt jag var värd.

Superset med:
    Biceps. EZ-bar curls.
    6 reps, 3 set, 20kg första settet, sedan 22.5kg. Stång ej inräknad.
    Triceps. Skullcrusherz, EZ-bar.
    6 reps, 3 set, 20kg första settet, sedan 22.5kg. Stång ej inräknad.

Superset med:
    Biceps. Koncentrerade enhandscurls.
    13kg x 6-8, 3 sets
    Triceps. Enhandsdrag i kabel med omvänd fattning.
    X kg x 6-8, 3 sets

Sedan tillkom 1 set bardips, 1 set triceps i sittande tricepspress (den var skum, alltså), samt 1 set svingande Arnold-curls, med hantel. Räknade inte repetitioner, var mer som utfyllnad.

Det kördes även mage. Kabelkrunches från bänk, sneda crunches samt benlyft.

Bra pass, kändes bra – trots att jag inte kom i säng förrän efter 06-snåret och vaknade inte förrän 18-snåret. Tummen upp på det.

Axlz idag. Lade in triceps också, då det är kärlekens muskel.

Sittande hantelpressar.
    8kg x 10-12
    8kg x 10-12
    21kg x 7-8
    26.2kg x 5
    26.2kg x 5

Sittande press, maskin. TECA. Påminner om militärpress, fast ställning dock.
    50kg x 10
    60kg x 5
    70kg x 4
    65kg x 6

Bardips. @ KV
    15
    25 PB
    20

Triceppushdowns.
    40kg x 8
    50kg x 8-10
    60kg x 3 direkt till 70kg Fullt mag!! x 6 Ville kräma ur ordentligt!

Skönt, kort, pass. Trots lågreps i pressarna fick jag ok pump och riktigt fin kontakt. 26kg’s pressarna var tunga som fan idag, sov bara 5 timmar efter ha jobbat natt, klämde i mig en fjantig pasta på Barista innan träningen, kaffet och chokladbollen gav dock lite tryck :emo-thumb

Imorgon blir det antingen ben eller rygg/marklyft. Marklyftt tror jag nog, oavsett. Sugen som fan. CU.

Gött pass ,Dina dips är ju kungliga !

Oggelit0 wrote:
    Gött pass ,Dina dips är ju kungliga !

Tack, mannen! Njao, kungliga var ju lite väl snällt sagt :D

Men dom tar sig, gör några fler varje pass. Så det är skönt.

Ser bra ut mannen! Du har säkert sagt det förr men vad jobbar du med?

Gustaf Lindberg wrote:
    Ser bra ut mannen! Du har säkert sagt det förr men vad jobbar du med?

Jag jobbar på Zara.

Samt som personlig assistent, natt.

Ska vi pewpewa ett pass någon dag, btw?

Rygg.

Chins @ KV
    8
    7
    6
    5
    Cirka, antal. Iddes fan inte köra fler / set, nöjde mig så här. Slappt som fan, men var för trött/lat för att pressa ur mer. Kände att jag drog mer och mer med armarna också. Var inte tanken med chinsen, så lugnade mig.

Marklyft.
    40kg x 5-6
    70kg x 4
    90kg x 4
    100kg x 3
    100kg x 3

Baksida axlar, kabel.
    3 set, 10-12 reps

Biceps. Arnoldcurls.
    15kg x 8-12 reps typ, 3 set per arm

Mage. Hängande benlyft.
    3 set, 10 reps

Sjukt tunga pressar igår, kände av det idag i axlarna. Men även i ryggen! Första gången för mig, att jag fått sådan flippad träningsvärk. Snackade med en polare på gymmet, han sa att han kunde uppleva samma sak, dagen efter riktigt tunga pressar. Så jag antar att det händer fler. För mig är det helt nytt :|:yikes::what:;)

Lätt att vi ska, jag har dock varit skadad med en jobbig sträckning nu i 2½ veckor. Det + axeln som varit trasig sen i februari. Så jag måste komma igång på riktigt igen bara. Tror jag ska testa träna på torsdag!

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 669 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.