- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 november, 2008 at 21:33 #495921Anonym anvandareMember
Sov läääänge idag, riktigt utvilad. Har ätit….inte bra, men fått i mig mycket glass, choklad och öl i helgen; vilket allt tillsammans resulterade i skapligt tryck idag i gymmet. Det var bröst på schemat idag, postaponat det lite för länge, sista chansen för att hinna med tittiez denna vecka. Redovisning följer nedan:
Liggande hantelpress.
15kg x 10
15kg x 10
30kg x 6
36.6kg x 6 PB
34.1kg x 8 PB!Kabelkross. och Skumbröstmaskin. i superset.
3 + 3 set, x kg, 10-20 reps per set.
PUMP!Dips. @ KV
7
19Triceps. Pushdowns.
40kg x 7
55kg x 8Triceps. Enhandsdrag, rep.
x kg, 3 set per arm, 8-10 reps+ hängande benlyft i chinsräcke, 3 set.
:bb:
Mat nu.23 november, 2008 at 21:55 #495922Anonym anvandareMember6×36.6 det är Bra jobbat med hantelpressarna[/b]:up:
Ja vore kul om du/ni kom å boxades imorgon.
23 november, 2008 at 23:07 #495923Anonym anvandareMemberpasanen wrote:6×36.6 det är Bra jobbat med hantelpressarna[/b]:up:Ja vore kul om du/ni kom å boxades imorgon.
TACK! Känns mustigt när det kommer från MR. STRONGMAN himself, liksom
Men det kändes bra. Tungt som fan; men det gick. Styrkan är på G – bara hoppas volymen kommer också :ph34r:Ang. boxingen, damen väger så lite nuförtiden, så går man med henne så känns det som om hon går sönder när man tar i lite, men kan nog få med henne…men i värsta fall kommer jag själv. Kanske finns någon annan späd dam man kan slå och sparka på :aggresiv: Hahaha. Nej då, ska nog inte vara några problems, finns säkert någon man kan para ihop sig med där. Ses!
24 november, 2008 at 09:44 #495924Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Feta hantelpresslz! Tänkte fråga hur det går med deffen? Framåt hoppas jag? Vad är målet siktat på?Ta’t lugnt och kötta vidare!
Tack!
Deffen, ja du, jag tycker det är svårt. Svårt att få i sig allt protein som det är tänkt. Är skitnojig varje dag att jag inte fått i mig tillräckligt. Därför fegar jag ur och äter vissa dagar hellre ”normalt”, alltså inte på underskott, för att vara safe. Jag vill inte tappa något bra kilo. Bara dåliga
Har varken disciplinen eller plånboken för att genomföra en ”riktig” deff; så det är blygsam än. Men 3kg har jag ändå blivit av med, än så länge. Och någon styrka har inte direkt försvunnit, snarare tvärtom :bb:
Har beställt EAA och mer protein hem, så det blir en liten högre växel både gällande träning och kost (viktminskning) här framöver. Så det blir skoj.
25 november, 2008 at 22:46 #495925Anonym anvandareMemberNyss hemkommen från ett ryggpass:
Chins
KV x 7
KV + 11kg x 8
KV + 11kg x 7
KV x 8
Såååå lätt! I’m back b1tch3s!
:bb:Latsdrag. Bred fattning.
40kg x 10
65kg x 8
80kg x 7
:bb:Hängande i smithstången, benen i marken. Drag upp till bröstet.
10
10
10Sittande drag. David C-line. 2 fria handtag.
25kg x 6
45kg x 6
45kg x 6
55kg x 6 Tyngsta ever. Fick pass på 2 sista repsen…tuuungt.
:bb:Baksida axlar. CC.
10kg x ~10, 3 setBiceps. EZ-bar.
10kg x ~10
20kg x ~10
20kg x ~10
Stång ej inkluderad. Sjukt svag i biccarna… 😮Ingen mage idag, var tänkt men…hann inte. Palla att gymmet stänger 21.30…
Nya tag imorgon!Ain’t nothin to it but to do it !
26 november, 2008 at 08:12 #495926Anonym anvandareMemberMina axlar börjar sakta men säkert ge med sig, har kört 2 bröstpass nu på 2 veckor utan att känna någon större smärta. Visst, det är inga monstervikter man leker med i hantelpress/bänken men ändå
Ser att du köttar på bra, vi får ta det där passet någon dag nu när jag är på bättringsvägen. Dock fullt upp denna vecka. Kanske nästa?
26 november, 2008 at 18:55 #495927Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Mina axlar börjar sakta men säkert ge med sig, har kört 2 bröstpass nu på 2 veckor utan att känna någon större smärta. Visst, det är inga monstervikter man leker med i hantelpress/bänken men ändåSer att du köttar på bra, vi får ta det där passet någon dag nu när jag är på bättringsvägen. Dock fullt upp denna vecka. Kanske nästa?
Jaa, visst, känn ingen stress. Ta det när det passar dig.
Kul att axlarna är på bättringsvägen.26 november, 2008 at 19:09 #495928Anonym anvandareMemberJag kan konstatera att 600mg kl nio på kvällen kanske inte var en bra idé. Kunde inte somna kl två när jag hade tänkt sova, bara det är ett mycket ovanligt fenomen då jag normalt somnar innan jag tar i kudden.
Låg och vred mig i över en halvtimme och gav sedan upp. Satte mig vid datorn och strosade runt i diverse webbutiker. CDON.se uppehåll mig lite längre och vips var man några hundralappar fattigare, men inte ett dugg tröttare.
Beställde 2x4gb’s minneskort till kameran, samt 1x8gb. Hoppas bara det räcker.
Vi kommer vara borta i över 5 veckor. Har iochförsig ett till på 8gb hemma redan. Aja.Började på Zara klockan tio imorse så 1½ timmes sömn gjorde mig inte så kaxig direkt. Det fick räcka med 60 minuters promenad på löpbandet… Men kan säga, det räckte gott och väl…var helt jävla snurrig efteråt.
Var förbi TNC i Sundsvall och shoppade lite. 13-14 bars och 3 paket Beef Jerky, så man har lite att stoppa i sig på vandringen i Chile. Blir nog ett besök där imorgon igen, riktigt bra priser. 10 kr för 1 bar, 20g protein. 70 kr för 100g Beef Jerky, 44g protein/100g :up:
PLUS. Imorgon kan jag hämta ut mitt paket från gymvaruhuset. 1 EsaPro och 5kg ON’s. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!
Nu blir det lite duktigare/nyttigare/bättre deff. Köpte 4kg kyckling igår och fyllt på med ännu en karta kvarg. Har proteinnoja så det bara sjunger om det.
Såg Branch Warren’s träningsvideo på TNC, satan, that’s a huge bitch!
Och appropå honom, dom är ganska lik:
[img=http://farm1.static.flickr.com/47/151515785_83dbde806a.jpg][img=http://www.poster.net/farrell-colin/farrell-colin-portrait-6500081.jpg]Och Joel Stubbs. Inte första gången jag hörde namnet, men när jag fick se bild på karln…..värsta jag har sett.[img=http://img257.imageshack.us/img257/8462/11023731qb5.jpg]…….en bit kvar dit, va? Pffff.
27 november, 2008 at 22:50 #495929Anonym anvandareMemberYAY. Leverans i dörrn av Gymvaruhuset imorse, mycket bra. Shoppade även loss på TNC igår och idag, mycket bra. Protein, Beef Jerky, EAA, omega 3, bars! Alltid bra service och bra priser där. Det tackar vi för.
Köpte en 1-dospaket Plasma Jet när jag ändå var där, tänkte jag skulle prova. Passade bra till armträningen. Längesedan man körde en pre-workout.
Det var även dags för dos 2 av Twinrex, vaccinationen, imorse. Gör inte ont egentligen, men efteråt är det inte helt smärtfritt. Därför utgick axlar idag, men istället fick det bli armar. Gjorde inte lika ont att träna dom tänkte jag.Lite kort:
Värmde med lite tricepspushdowns, 2 set.
Skulle köra dips på det, men gjorde fan ont i händerna…..1 set och ca 6-7 reps hann jag med.Sedan blev det:
Triceps, pushdowns.
40kg x 8-10
50kg x 8-10 strikta som fan
-började superseta med bicepcurls efter andra setet:
Bicepcurls, EZ-bar.
20kg x 10-12
25kg x 10
20kg x 10-12
20kg x 10-12
-supersettade sen bicepcurlsen med
Skullcrushers.
20kg x 10
25kg x 7
20kg x 10
exkl. stångSen lite:
Enhandsdrag i kabel, triceps.
3 set, 12-14 reps
-superset med-
Liggande enhandsbicepcurls i kabel.
3 set, 12-14 repsSedan lite hängande benlyft. Grymt skönt.
Plasma Jet’en var cool. Fick ordentlig pump! Men något obehagligt pirr…hmmm, njae. Men kan helt klart tänka mig att prova köra en runda såna. Altered State däremot, där kan vi snacka pirr…pirr, rodnad, pulsering….den är stark. Flammade över hela latsen första doseringen. Hahaha, det var galet! Hela ansiktet och armarna, magen och benen flammade och blev alldeles röda när man tagit dom. Men det var när det var som värst, när man typ druckit dåligt. Då blev det en jävla reaktion! Den är på kampanj nu, Altered State, så kanske borde passa på…..kikar i Atlanta istället. Kanske hittar något roligt där.
Bild på härligheterna:
2 burkar On’s 100% Whey – sjuuuuuukt bra smaker. Toffe och BananJordgubb. Smakar heaven.
5 paket 100g’s Beef Jerky, blandade sorter.
2 paket 25g’s Beef Jerky.
1 paket EsaPro från Eiselt
1 paket Omega 3 från Eiselt
1 paket Lean Body bars, 30g protein per bar! Sjukt goda.
12 Steel Bars…fick lägga band på oss där. Hade kunnat gå crazy där. Handlar nog lite medan vi är USA sen. Beef Jerky’n och barsen är till vandringen samt till stunder man behöver äta…något…annat än mat? Hmmm. Jaja.
Imorgon kommer nog minneskorten också! Undrar om det räcker med att ta med sig 32gb minne. 5 veckor är ändå lång tid. Hmm hmm.
29 november, 2008 at 00:17 #495930Anonym anvandareMemberNu är det – tro det eller ej – dags att sova.
Har inte lagt mig så här tidigt på…..evigheter…eoner….mansåldrar…
zZzZz
Är så trött att jag lääääätt kan somna stående.
Buenas noches, todos!
29 november, 2008 at 12:39 #495931Anonym anvandareMemberJäklar vilka pass du radar upp .Vad ligger vikten på just nu ?
29 november, 2008 at 17:45 #495932Anonym anvandareMemberBra pass!! å fett med kosttillskott…
ZE stången på helex väger 8 kg:nerd:
29 november, 2008 at 20:42 #495933Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Jäklar vilka pass du radar upp .Vad ligger vikten på just nu ?Hehe, tack
Hmm hmm, relativt nyäten på kvällen är den på 75kg, men mellan 73-74kg på dagarna. Så, 3-4kg har jag tappat. Det börjar kännas på magen, mindre valkar
pasanen wrote:Bra pass!! å fett med kosttillskott…ZE stången på helex väger 8 kg:nerd:
Tack!
Ja, bunkrade upp lite nu. Är på en smygdeff, så behöver hålla ett högt proteinintag.
8kg? Ok, nice. Tänkte att det var något sånt
29 november, 2008 at 20:48 #495934Anonym anvandareMemberTänkte bara sova idag till dess jag började jobba kl 12.00, men bestämde mig ändå för att köra ett kort pass innan jobbet. La mig rätt tidigt, så det var inge problem att komma upp. Marklyft och mage. Men det fick räcka, tänkte köra axlar/bröst men har fan fortfarande ont efter vaccineringen, så det fick vara. Gör fan ont att lyfta armen.
Körde lätta marklyft och körde igenom magen, hängande benlyft och crunches i kablar från bänk.
Körde även en grymt skön övning; sittande på bänk alternerar en hantel mellan sidorna samtidigt som man med raka ben byter från sida till sida, motsatt på den sida man har hanteln. Hmmm. Bra beskrivning…..kung är den ändå.
Riktigt pass imorgon! :bb:
Bröst och/eller axlar!
29 november, 2008 at 23:15 #495935Anonym anvandareMember….hade ätit på hela dagen idag…dumt, men..
Tröståt på McDonald’s vid femtiden.
Hahaha, gillar inte McDonald’s egentligen, inte maten där heller för den delen…men idag fick jag ett oerhört sug….QP Cheese, med extra kött & Co + en cheese samt dipsås. MEN COLA ZERO MUUUHAHAHA!11 Inga onödiga carbs här inte hahaha. Hann inte ens känna smaken av maten; rätt in i kistan! Gick typ…..fort
Ca, totalt:
1415 kcal
82g proteinKanske inte den dietmaten man bör välja när viktnedgång är det man vill uppnå….men…hahaha. Fan vad gott det var. Nattjobb i natt, blir kycklingfilé och proteinpulver för hela slanten. Dagens dos av C-vitamin och andra nyttiga mineraler och vitaminer kanske inte blir så hög men…får kompensera det imorgon, typ.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.