- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 januari, 2010 at 13:18 #393565Anonym anvandareMember
Tack hhhhenke!!
Dagens lunch 13.00
300g köttfärsås
500g risgrysngröt med kanel
Bröd med herrgårdsost 28%, rökt skinka och gurkaDagens agenda:
08.20 – Uppstigning
08.45 – Frukost
12.00 – Hyra skidor
13.00 – Lunch
15.00 – Snabba Cash på bio, WIE!
17.30 – Träning, armar!
19.30 – Middag
20.00 – Let’s Dance
22.00 – PS3
24.00 – Sovdags15 januari, 2010 at 13:47 #393566Anonym anvandareMemberBra agenda. Hoppas filmen är lika bra som boken!
16 januari, 2010 at 09:19 #393567Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Bra agenda. Hoppas filmen är lika bra som boken!Jag har inte hunnit smälta filmen riktigt än men den var helt klart sevärd. Fast måste man se den på bio? Det vore för att boken är så djävulskt bra och pga all hype den fått i media. Annars går den att hyra en fredagskväll efter jobbet/skolan
En macka med köttfärsås
En macka med rökt skinka och gurka
Tre L-Ägg varav en med kaviar och två med örtsalt
En stor kopf kaffe
Ett glas vatten
Kärlek från familjen16 januari, 2010 at 15:23 #393568Anonym anvandareMemberBänkpress
70kg x 5
70kg x 5
70kg x 4
65kg x 6
65kg x 5
65kg x 5
60kg x 6
60kg x 5
60kg x 4Lutande hantelpres
28kg x 2
26kg x 4
26kg x 3
24kg x 5
24kg x 5
22kg x 5Maskinpress
70kg x 6
70kg x 5
65kg x 6
65kg x 5
Dropset
60kg x 6
45kg x 5
20kg x 4Tid: 1h
Vila: 2min/set
Kommentar: Bra pass! Fick skön kontakt och otrolig pump i rattarna efter bänkpressarna men tappade samtidigt mycket styrka till nästa övning som var de lutande hantelpressarna. Fast jag lyckades ändå genomföra ett par godkänna lyft där också Maskinpress är min nya favorit, fan vad slut man är efter dem, öös!Som sagt blir det en vecka vila nu med fylla och skidåkning istället. Ska försöka att inte förtära allt för mycket alkohol men ibland måste man ju leva också? Bara jag inte tappar aptitet (som jag vanligtvis gör när jag dricker) och sabbar matintaget, senast tappade jag många kg i magaluf och tänker inte vara med om samma sak igen. Hatar uppförsbackar….
Direkt efter passet: 12g EAA
Ungefär tio min senare: Body Shaper Protein shake, 25g protein
Ytterligare 30 min senare: LUNCH (risgrynsgröt med kanel, en macka med skinka, en macka med herrgårdsost 28% och en skål med köttfärsås)16 januari, 2010 at 15:37 #393569Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Fan niklas du gör framsteg! :up:Riktigt bra bänkat här tycker jag, den lutande Hantelpressen är också maffig, trots att som du nämner att du ”tappade styrka” under bänken. RIktigt impad av dig grabben och jävlar vad gröt du käkar, har du helt glömt av de gamla goda grynen mannen? Fan, hemmagjord risgrynsgröt är ju god men om det är ”tubarna” du kör på så är det ju itne särskilt gott, och så lär du bli sjuhelvetes pank snart med :p Men bekvämt är det ju i alla fall, bara in med skiten i the microwawe liksom.
BRA JOBBAT SOM FAN.
Tack så mycket Flessa!!
Haha ”de gamla goda grynen” måste betyda havregryn om jag inte misstar mig? Svaret på den frågan: Jag käkar inte havregryn längre och det har sina anledningar. Först och främst så är jag trött på skiten. Har säkert ätit havregrynsgröt till frukost i flera år. Sen har jag i princip slutat äta kvarg och keso (ty jag får en uppblåst mage och gaser). Kan hända att syrran köper en burk keso som jag smakar av ibland, men inte i närheten av de mängderna jag åt förut (då åt jag minst 500g kvarg om dagen… nu kanske 1-2 msk i veckan).
Sen angående risgrötstuberna. Dom kostar 8kr och det anser inte jag som dyrt och jag äter en tub om dagen. Så länge jag inte snusar, röker eller dricker särskilt ofta blir 50 kr i veckan på risgröt inga stora summor varken för mig, som studerande, eller för familjen… Och dom smakar faktiskt bra! Söta och sliskiga (det gillar jag) fast inget i jämförelse med morsans hemlagade. Lite mer fett och risgryn skulle inte skada! När vi gör egen är det gammeldags mjölk och smörklickar i gröten, då blire mumma!
16 januari, 2010 at 15:59 #393570Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Haha, jahaja. Jag har käkat gröt varje dag nu i typ…4 år och jag tröttnar fan aldrig, samma gäller keso/kvarg på gröten då och då, men vem vet, det kanske kommer att jag trättnar på det med. Har dock börjat byta ut havret mot grågflingor då det ger en mycket goare konsistens.Okej, där ser man, du är ekonomisk, :emo-thumb
Bra jobbat som sagt, ska följa dig lite flitigare i framtiden och alltid lika kul med bilder By The Way!
Jag tycker rågflingor smakar skit. Om jag äter havregryn är det Axa’s havregyn (ej fiber- eller fullkornsvariant) dvs den blåa påsen. Men som sagt, är trött påt.
Jo bilder är skoj och det är kul när andra tycker det med! Upp med lite fler i din journal så blir det kalas :up:
16 januari, 2010 at 17:38 #393571Anonym anvandareMemberNu är inte jag med när mor min gör våran gröt, men var exakt i lagningen slänger man i smör-klicken? Aldrig hört detta förut, får bli till att testa.
16 januari, 2010 at 18:15 #393572Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Fan det var sjukt bra jobbat att hitta Havregryn som inte är av fullkornsvariant, är du trött eller?Spela inte dum. Det finns fiberberikade havregryn och du vet mycket väl vad jag pratar om?
16 januari, 2010 at 18:16 #393573Anonym anvandareMemberfredrik92a wrote:Nu är inte jag med när mor min gör våran gröt, men var exakt i lagningen slänger man i smör-klicken? Aldrig hört detta förut, får bli till att testa.När du kokar gröten och det för att den först och främst inte ska bränna vid i botten + att du får mer smak. Annars kan du ha en klick smör på skeden som du vänder ned i den färdiga gröten och äter (typisk norsk tradition). Du ser – Man lär sig något nytt varje dag
16 januari, 2010 at 20:09 #393574Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Jag vet, var bara tvungen. :whistle:Hehe det gäller att pass på då man får chansen
Nu åker jag till Åre och leker Stenmark i backarna, Peder Fogstrand på klubbarna och Skalman om nätterna!!!!!!!
LATERS
5 februari, 2010 at 16:25 #393575Anonym anvandareMemberHär var vi seriösa, bra.
Vad mycket, och god mat du äter. Blir lite småavisHar du avatarbilden i större format? Ser riktigt nice ut!
6 februari, 2010 at 11:51 #393576Anonym anvandareMemberLiven wrote:Här var vi seriösa, bra.
Vad mycket, och god mat du äter. Blir lite småavisHar du avatarbilden i större format? Ser riktigt nice ut!
Kul – Dock är jag inte så aktiv för tillfället. Men snart är jag på banan igen.
[img=http://i49.tinypic.com/10sg3so.jpg]
6 februari, 2010 at 13:26 #393577Anonym anvandareMemberNär är bilden från? Ser mycket bättre ut än förr!
7 februari, 2010 at 18:36 #393578Anonym anvandareMemberSom sagt, ser mycket bättre ut nu(:
Måste bara fråga, vad mäter klubborna?
9 februari, 2010 at 15:48 #393579Anonym anvandareMemberOrdentligt deffad! Är bilden färsk eller ligger du i bulkande fas just nu?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.