- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 juli, 2010 at 12:17 #393625Anonym anvandareMember
Mhh.. farstamacka
31 juli, 2010 at 13:04 #393626Anonym anvandareMemberDet ser ut som att en del av hamburgarna har lagt sig på latsen också, schysst V-form!
Vad tyckte du om Inception? Funderar på att dra och kika på den imorgon.
31 juli, 2010 at 15:14 #393627Anonym anvandareMemberDu e så jävla grym!! Du måste lägga upp före och efter bilder snart igen!
31 juli, 2010 at 23:14 #393628Anonym anvandareMemberGrym v-form. Såg att du bodde i sthlm, vart tränar du?
1 augusti, 2010 at 13:09 #393629Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Vet du något bra ställe i Stockholm att käka RIKTIGA hamburgare på Niklas? Här i Uppsala finns ju nationerna där de har olika typer av riktigt välgjorda (och billiga) hamburgare men jag tänkte dra till en polare och hälsa på snart.Det lutar åt picknick med ost och körv som sist men även riktigt välgjorda hamburgare skulle sitta fint. Typ med lagrad ost, hamburgarna gjorda från grunden med färs och minimalt med torrt bröd. Tänk dig ett förhållande där kött, ost och dressing utgör 90% och så lite bröd på det för syns skull.
EDIT: Missade att det gått en sida till sedan inlägget jag citerade. Ska först kolla menyn du länkade till där.
Vad tyckte du om menyn, något som lockade? Stället serverar grymma hamburgare och finns här och där i Stockholmstrakterna.
primo wrote:Mhh.. farstamackaFick höra av ägaren att de har tre ställen: Spånga, Farsta och Birkstan. Fantastiska mackor!
nible wrote:Det ser ut som att en del av hamburgarna har lagt sig på latsen också, schysst V-form!Vad tyckte du om Inception? Funderar på att dra och kika på den imorgon.
Inception var rent ut sagt riktigt jävla tung. Jag har öppnat ögonen för Leonardi D.C och tycker han har utvecklats mycket som skådespelare senaste tiden. Filmer (The departed, blood daimond, shutter island, etc) med honom i huvudrollen har han agerat utomordentligt bra!
malawiglenn wrote:Du har verkligen bra smak för mat och härlig fysik!!!Tackar!
LyftarBruden wrote:Du e så jävla grym!! Du måste lägga upp före och efter bilder snart igen!Kanske det kanske fast nu har jag ingen vidare form kanske, har inte underhållt den tillräckligt, kanske kör en smygbulk under hösten. Då kommer det mer bilder på formen!
snoozarn wrote:Grym v-form. Såg att du bodde i sthlm, vart tränar du?Yes sir, bor ute i spånga. Jag tränar överallt på WorldClass lokaler, har allroundkort, men oftast på Odenplan eller i Nälsta/vällingby. Var tränar du?
1 augusti, 2010 at 13:11 #393630Anonym anvandareMemberNiklas Sjöö wrote:Yes sir, bor ute i spånga. Jag tränar överallt på WorldClass lokaler, har allroundkort, men oftast på Odenplan eller i Nälsta/vällingby. Var tränar du?Det var som fan, min bror bor i bromsten men själv bor jag i farsta. Tränar i myfitness24, skit kedja lol.
1 augusti, 2010 at 13:13 #393631Anonym anvandareMemberHallå, nu har återigen en vecka gått och jag har faktiskt hunnit med ett par pass trots mycket lathets senaste dagarna.
Först och främst missade jag träningen i fredags då jag slutade jobbet kl 18 och till stan. Såg bio och kom hem på natten till lördag.
I lördags var jag ute på ekerö och spelade fotbollsturnering med ett gäng grabbar. Vi kom på tredje plats och kammade hem bronsmedalj vilket vi alla firade ute på krogen. Efter en drös med drinkar och allt för många öl kom jag hem tidigt imorse och vaknade inte förens kl 12.00 idag.
Nu har jag ätit frukost, städat lite, tagit det lugnt och funderar på om jag orkar ta mig till gymmet. Är rätt mör i mina ben och totalt orklös efter gårdagens heldagsaktivitet… Vi får se lite senare helt enkelt om jag orkar träna eller icke.NU ska jag däremot kolla på Jersy Shore, säsong 2 avsnitt 1, som har börjat igen. Riktigt underhållande serie!
1 augusti, 2010 at 13:16 #393632Anonym anvandareMemberNiklas Sjöö wrote:Jag vet om att efter varje benpass blir jag lika taggad inför nästkommande, som vilket pass som helst, men det gäller bara att komma över tröskeln/få en kick i arslet så man kommer igång. I höst förhoppningsvisDu kunde fått en fet thaikick i arset om du hade dykt upp i gymmet när jag tränade ben på WC…..
1 augusti, 2010 at 13:18 #393633Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Du kunde fått en fet thaikick i arset om du hade dykt upp i gymmet när jag tränade ben på WC…..Säg till nästa gång, behöver verkligen en kick in the ass så jag kommer igång med benträningen igen för där släpar jag rejält. Bara att du hojtar till så fixar vi något!
1 augusti, 2010 at 13:19 #393634Anonym anvandareMembersnoozarn wrote:Det var som fan, min bror bor i bromsten men själv bor jag i farsta. Tränar i myfitness24, skit kedja lol.All right, åker förbi farsta strand varje dag när jag åker till jobbet i jordbro. Jag bor inte utkanten av spånga mot bromma, vid bromma kyrka om du vet var det ligger? Bromsten säger du, vad pratar vi för ålder på din bror?
1 augusti, 2010 at 18:02 #393635Anonym anvandareMemberNiklas Sjöö wrote:All right, åker förbi farsta strand varje dag när jag åker till jobbet i jordbro. Jag bor inte utkanten av spånga mot bromma, vid bromma kyrka om du vet var det ligger? Bromsten säger du, vad pratar vi för ålder på din bror?Haha bromma har jag ingen aning om, länge sen jag var där. Bodde i vällingby i 7 år, flyttade därifrån för 3 år sen dock. Min bror är 87a
sorry för offtopic..1 augusti, 2010 at 22:00 #393636Anonym anvandareMemberÅt en kycklingrulle och en jädrans massa godis, chips med dipp och drack litervis med läsk… Nä, nu ska jag inte överdriva, men en påse riesen (150g), ca 1/2 påse vickingchips med holliday dipp och lite lösviktsgodis (allt från ferraribilar till plopp). Nu sitter man och jäser. Fett värt! Snart bingen men först borsta gaddarna. Jobb imorgon.
2 augusti, 2010 at 14:17 #393637Anonym anvandareMemberSmått förstörd och allmänt trött i kroppen efter en hejdundrande helg… Mör är väl ett passande ord i hur jag känner mig jusst nu. I samtliga kroppsdelar. Sömnbrist dessutom.
Efter jobbet blir det ryggträning. Efter det en kebabrulle. Stället som leverarar brännbollsträ-liknanade kebabrullar skulle haft nyöppning igår efter en månads nyreonovering. Hoppas de håller sina ord och inte skjuter upp det ytterligare. Det vore väl trist. Då får jag köpa hem något äckligt från äckelstället. Det blir en överraskning ikväll. Mat blir det iaf.
Nu: jobb i fyra timmar till!
2 augusti, 2010 at 21:40 #393638Anonym anvandareMember2/8 – Rygg
Chins
kv x 12
kv x 10
kv x 8
kv x 8Latsdrag
80kg x 11
80kg x 10
80kg x 10
80kg x 9Maskinrodd med en hand i taget
45kg x 12
45kg x 12
45kg x 12
45kg x 12Shrugs
22kg x 15
22kg x 15
22kg x 15Smala latsdrag med V-handtag
65kg x 10
65kg x 10
65kg x 10
65kg x 10Rodd med V-handtag
50kg x 10
50kg x 8
50kg x 8
50kg x 8Tid: 55 min
Innan träning: 1 skopa ProFx
Efter träning: 2 skopor ProFx… ca 30 min senare …
Efterträningsmat:
Kycklingsallad (isbergssallad, ost, gurka, tomat, majs och kyckling) med extra kyckling, vitlöksdressing och stort pizzabröd. Delar brödet i två och fyller med sallad + dressing. Blir som två pitabrödsmackor. Sjukt gott!2 augusti, 2010 at 21:54 #393639Anonym anvandareMemberSer lagom kladdigt och smaskigt ut! Perfekt mål efter dryga 20 set rygg. Det blir som att slänga in en torr björkkvist i en majbrasa.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.