Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,781 through 3,795 (of 4,509 total)
  • Author

Grattis till gymmet, hoppas ni kommer trivas:)

Shit inte van vid vid o gå…:) Helt slut när vi kom fram till gymmet… Tur att luften på gymmet är sval o syrerik!

Körde lite shins först skönt o få upp allt blod i ryggen direkt!!!
    Sen blev de latsdrag fram smalt grepp. 4 set med fullt mag / massor av rep Miss körde fler set shins istället.
    Så hantelrodd 4 set högrep för mig o 6-12 för Frida.. (finns ju bara 40kg hantlar att tillgå) Tur att vi snart öppnar i majorna [/b]:) :)
    Så avslutade vi i Panattas supermaskin (Kontrolerade latsdrag)Ger enormt tryck o känsla i hela ryggen… 4 set fullt mag med Frida som x-tra vikt Fullt mag på miss med. 6-14rep.

Känns kanon några hg tyngre idag.. Så allt funkar enligt planen

Peace / Palle

Hoppas de går bra med gymmet!
    Fortsätt köra hårt!
    //Ida

Krya på dig Fridisen..
    Hoppas att du mår bättre snart så du kan återgå till ditt vanliga vardagsliv igen..!
    Hej å Hå, krya på!!! :)

~Frida~ wrote:
    I natt vaknade jag återigen med värsta magkrampen och imorse var det dax igen…
    Jag var inte riktigt lika dålig som Palle när han åkte på magsjukegrejen häromdagen, gissat att mitt legat latent tills nu

Så himla trist, jag bönade Palle att få följa m till jobbet men han förbjöd mej:frust: Känns ju jättebra att börja sitt nya jobb med att vara sjuk!!!
    Jag vill inget annat än att jobba!!!

Krya på dig[/b] :friends: Inte alls kul att vara sjuk 😥 Hoppas du är igång och jobbar för fullt snart igen. Som tur är finns jobbet kvar ;) Kram Linda

Krya på dig biffen :friends:

ååååååååååååå jag gillar er ÄNNU mer nu när jag nyss kollat igenom NÄSTAN hela er dagbok ,från början;)

Så härliga människor!!! (det visste jag ju iof redan;) )

Ville bara säga det….kram på er!

Denicé wrote:
    ååååååååååååå jag gillar er ÄNNU mer nu när jag nyss kollat igenom NÄSTAN hela er dagbok ,från början;)

Så härliga människor!!! (det visste jag ju iof redan;) )

Ville bara säga det….kram på er!

Snäll du är, många sidor 😮

Tur att du o alla andra som gör vår journal levande finns!!

Ska försöka få i frida lite mega svart kaffe nu…Bra mot allt:)

Take care / Palle

Vilodag…

Planen va o vakna tidigt…Prommenera långt o köpa cyklar! Trampa hem, fylla på käk o glida ner till jobbplacet. Vakna tidigt funkade…Men sen har miss hängt på toan hela dagen… Tråkigt o behöva rensa hela systemet två gånger på en vecka.. Risken finns att hon spränger armarna nästa pass…varenda liten kolis lär ju sugas rätt in i biccarna efter våran helvetestömmning:)

På jobbet köpte vi Maddes gamla hoj:)

Senare på kvällen lyckades vi få tag på en till!! Pluss en vagn till Bella:up:
    Så nu funkar allt igen…bara Fridas mage som ska läka lite till…

Vi vilar i morgon med… Kommer en transport från Panatta.. Äntligen så får vi börja förvandla majorna till ett gym…

Dax o käka..

Peace / Palle

~Frida~ wrote:
    Idag mår jag aningen bättre och tänker ej vara hemma från jobb. Vi får ju som sagt maskinerna så idag behövs allt ”manskap”!
    Jag börjar tro att det var min gamla migrän som var och hälsade på igår…aja inget att grubbla över nu när det känns mkt bättre!!

Idag blir en späckad dag &kväll! :yahoo:

Hoppas du pallar Frida, men du är en ironlady så you will survive, BE STRONG :emo-thumb . Hoppas det är nå goa maskiner. Nu ska jag äta gröt.

kram på er//Cesse

~Frida~ wrote:
    Här kommer en bild (foto: John Hagby)

[img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/nemosodalerabultenmutternbrickan.jpg]

ohh ;) den på den vänstra bilden var riktigt het :P

Jag undrade misstänksamt vad det var för människor som visslade på oss på morgonen igår….och så var det ni!! Vilken fart ni hade!
    Vi var i koma just då, hade gått nästan 1 ½ timma och tänkte bara på mat!

Ska bli så roligt att se gymmet när ni blir klara! Och vilka söta katter, precis sådana vill min sambo ha men vi har inte kommit längre än till tanken än.

Ha en go söndag :emo-thumb

Ah, siameser ;)

Vad har ni för fundringar på katteri-namn?

~Frida~ wrote:
    Vi har ett och jag kan inte tänka mej att det är upptaget :D :|

Men det avslöjar vi i sinom tid :emo-thumb

Hur mår din C.rex?

:friend:

Jodå, hon ligger här i famnen på mig och gosar ;)
    Men allså, då ska du väl ställa ut o sånt?
    Har vart på kattutställningar nån gång, shit va segt!!
    Fattar inte att folk pallar att sitta där från nio på morronen
    t sex på kvällen o göra typ ingentig!
    *Har kommit fram till att jag nog inte e utställningstypen*

*Babe* wrote:
    Jodå, hon ligger här i famnen på mig och gosar
    Men allså, då ska du väl ställa ut o sånt?
    Har vart på kattutställningar nån gång, shit va segt!!
    Fattar inte att folk pallar att sitta där från nio på morronen
    t sex på kvällen o göra typ ingentig!
    *Har kommit fram till att jag nog inte e utställningstypen*

Urk! Utställningar!! De lämnar jag över på Miss!
    Å andra sidan ”ställer vi ju ut” oss själva så why not *s*
    Skämt å sido det ”ryschpysch” och ”tuttinutt” jag sett på utställnburar o dyl är inget för oss, men kommer vi (såsmåningom) igång m aveln som planerat så lovar jag att våra missar får riktiga hardcoreburar att bo i under utsällningarna så tanterna med rosa plyshhjärtan och satinblommor får spader!

Nemo:
    [img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/axl60103.jpg]Bella försöker bevisa att hon inte bryr sej ett dugg om de nya & att hon inte är farlig (hon är skitduktig!) Nemo är dock lite tveksam (de har levt m en dvärgschnauzer innan):[img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/axl60100.jpg]Soda har hittat sin favvoplats:[img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/axl60101.jpg][img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/axl60102.jpg]Ikväll ska vi köra m Annika & Benny! najs m sällskap o tonvis m inspiration!!!!

Peace / P

Viewing 15 posts - 3,781 through 3,795 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.