- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 augusti, 2007 at 12:37 #787914Anonym anvandareMember
hahahahahhaah
det är tur att ni har en större lägenhet nu.
Det är ju värsta zooet ju.underbart, hoppas du hade en lätt förlossning och att du läker bra och fort
12 augusti, 2007 at 12:48 #787915Anonym anvandareMemberHa, ha, hardcore burar!
Kräver då foton av dessa samt katt-tanternas miner då
ni dyker upp på utställning
LOVA!!! :nod12 augusti, 2007 at 12:52 #787916Anonym anvandareMemberDessutom är det nog seriöst intressantare på era människo-utställningar
än på katt-utställningar! Allså snälla även om jag älskar min kisse så
tycker jag seriöst roligare med montrar med kosttillskott än kissefoder..
Desutom fördrar jag seriöst träningsdisskussioner framför höra gamla
tanter dilla om fjädervippor och leksaksmöss!
*Ja,ja generaliserar rätt grovt nu..*12 augusti, 2007 at 17:30 #787917Anonym anvandareMemberPalle wrote:Soda har hittat sin favvoplats:
[img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/axl60101.jpg]Vilka fantastiska ögon de där 2 katterna har!! MEOWeeee!
12 augusti, 2007 at 22:08 #787918Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Vilka fantastiska ögon de där 2 katterna har!! MEOWeeee!Yeees jag är världens lyckligaste man….
12 augusti, 2007 at 23:22 #787919Anonym anvandareMemberSöndag
Massor av kul jobb på lördagen…. Glömde nästan bort ätardagen:)
Skönt o inte va sprängmätt när John blund kommer!! Kort morgonprommenad, några mål mat o ett kanon pass på Hela Hälsan (tack Stefan)Benny o Annika var med!! Kul med par som kör ihop….(finns ju inte så många:P )
Kul o köra armar på Hela hälsan…grymt sköna hantlar!
Passet
Dips som uppvärmning…Dumt o ändra på något smart, massor av rep 4 setOmvända pushdowns 4 set sned fattning 8-12 rep
Drag bakom nacken stående 4 set tungt 6-9rep
Biccarna
Hantelcurls 5 set 4 tunga o 1 lätt 36 på mig o 22kg på Frida
Consentrationscurls med stöd 4 set lätt strikt massor av rep
Avslutningsövning cablecross för topparna 3 set 8-12 rep
Vi hann med en snabbvisit i majorna på vägen hem ”städade lite” Sen blev de 35min cardio på cykel…
Kommer lite pics senare…
Take care / Palle
12 augusti, 2007 at 23:55 #787920Anonym anvandareMemberBRa pass där gänget, lät riktigt skönt samt får jag gratulera till era två nya tillskott, hoppas det funkar bra samt att de kommer bra överens. Hälsa Benny och Annika och tacka för senast. Nu är det sängen.
MVH Cesse
13 augusti, 2007 at 00:28 #787921Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Kul att du kom förbi:)
Lär hinna köra några pass ihop under höstens diet!!Have Fun / Palle
Japp vi får ta ta några pass så fort ni öppnar i majorna, jag behöver några motivationshöjande hårda pass nu.
13 augusti, 2007 at 00:30 #787922Anonym anvandareMemberHej på er!
jaaaa klart vi ska fika tänkte bara säga jag kommer förbi imorrn så ska vi lösa detta med lilla Bella=) lääääängtar efter hund ju! har lämnat min idag sen hade camilla ätardag så vi käkade så vi storknade båda två o inget gympass blev det…haha
kram till er båda!13 augusti, 2007 at 09:53 #787923Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Jag är ledig imorgon, men ska in o hjälpa till några timmar m maskinerna, ska jag ta m henne in så kan ni gå en sväng o lära känna varandra?
Palle är där från 11, gå t honom så ger han dej mitt nrFörstår att det var jobbigt att lämna lillan! Töm din pmbox :emo-thumb
KRAM
jag har tömt den nu=) går förbi palle o tar ditt nr ska bara träna idag sen jobbar jag vid 17-23 men jag lånar henne gärna!!! kram
13 augusti, 2007 at 10:55 #787924Anonym anvandareMemberTja frida
Hur står det till? Ser att ni börjat deffa och som vanligt så älskar jag dina axlar;)Hur känns det att bo i göteborg? Mysigt att ni har nära till havet.
Ha det bra
kram
Vanni13 augusti, 2007 at 11:39 #787925Anonym anvandareMemberFina bilder som vanligt!
Hoppas träningen flyter på och att dieten går som det ska=)
Ciao!
13 augusti, 2007 at 17:21 #787926Anonym anvandareMemberFy fan vilka grymma armar ni ligger inne med!
Ska bli grymt kul och följa dieten!Kör så ryker med gymmet nu! Så ska jag ta mig upp till götet sen när ni har öppnat! Hoppas man är man garanterad en riktig slutkörning då? :emo-thumb
13 augusti, 2007 at 23:21 #787927Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Fina bilder som vanligt!Hoppas träningen flyter på och att dieten går som det ska=)
Ciao!
Tack
Jo nu är magsjukan borta. Är ju bara inne på andra dietveckan. Men idag har vi faktiskt vart lite hungriga båda två.. Lite ofrivillig xtra-cardio körde slut på oss!!Have Fun / Palle
13 augusti, 2007 at 23:25 #787928Anonym anvandareMemberDegpekka wrote:Fy fan vilka grymma armar ni ligger inne med!
Ska bli grymt kul och följa dieten!Kör så ryker med gymmet nu! Så ska jag ta mig upp till götet sen när ni har öppnat! Hoppas man är man garanterad en riktig slutkörning då? :emo-thumb
Garanterar att vikterna kommer o suga dig tom på kolisar:P
Kul att du följer oss… Grymma armar är nog o ta i. Men formen är ok!
Ser fram emot att träffa dig er / Palle
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.