- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 augusti, 2007 at 18:08 #787959Anonym anvandareMember
Shit gänget, syns tydligt att ni redan tightat till er mer och mer, god damn alltså,det kommer bli riktigt vasst till SM, blade style . Ha en trevlig kväll och helg.
Kram//cesse
17 augusti, 2007 at 18:16 #787960Anonym anvandareMemberRyger wrote:Sjuka axlar Frida !! Way to go !! Hardcore !! :up:Ja ja Palle du har oxå bra axlar :p
Ni verkar trivas i ert nya hem men varför alla dessa katter ?? Uscha…
Dom behövde ett nytt hem… o vi hade lite plats över!!!
fem är snyggare än två:emo-thumb
17 augusti, 2007 at 18:18 #787961Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Shit gänget, syns tydligt att ni redan tightat till er mer och mer, god damn alltså,det kommer bli riktigt vasst till SM, blade style . Ha en trevlig kväll och helg.Kram//cesse
Jo lite roligare är de o träna:) men sm blandar vi oss inte i den här gången!
Ska försöka o va snygga i dec
Have fun / Palle
17 augusti, 2007 at 18:22 #787962Anonym anvandareMemberPalle wrote:Glad du gör oss:)Take care / Palle
Och NI gör mig glad!
No I have to shower… Some one stinks (me)[/b]
Trevlig helg….
Kramar, chongen17 augusti, 2007 at 18:24 #787963Anonym anvandareMemberDegpekka wrote:Du är ett freak frida!
Riktigt imponerande axlar på sidechest poserna! och annars också givetvis! Fy fan vad bra dom ser ut!Keep up the good work both of you!!
Min blivande fru ett FREAK[/b]????
Tur att jag älskar kvinnlig muskelmassa!!!!
Tung träning o strikt kost.. Verkar funka bra även off season för oss8)
Take care / Palle
17 augusti, 2007 at 18:38 #787964Anonym anvandareMemberTheBigOne wrote:Frida och Palle, man kan sammanfatta er på följande sätt, ni är snygga, ni är trevliga och ni har grymma kroppar. Njut av livet!Thanks!!!!
Lätt o njuta, när du pressenterar oss så:o
Take care / Palle
18 augusti, 2007 at 08:10 #787965Anonym anvandareMemberNU börjar det likna riktiga stuff , good dam alltså!
Riktigt BRA axlar frido!
Keep up the good work. Vet att VI är många som hejjar!Kör hårt, ända in i kaklet och trevlig helg babes!
Ciao18 augusti, 2007 at 08:21 #787966Anonym anvandareMemberHa en grym helg. Solen strålar i Gävle och nu bär det av med bil Till linköping för att damma av lyan samt plocka hem de sista grejorna. Imorgon Ben för mig. BLI grov or die trying .
Kram//Cesse
18 augusti, 2007 at 17:31 #787967Anonym anvandareMemberhaha! ni får inte misstolka mig! Freak är ju enbart positivt i min mening! Muskelmassa är ju alltid hur najs som helst! Så ni får inte tro att jag menar nåt annat! :emo-thumb
Kör hårt och skruva så det ryker!
18 augusti, 2007 at 23:56 #787968Anonym anvandareMember:devil: :bb3:
19 augusti, 2007 at 00:36 #787969Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote::devil:Ser kanon ut, bra tryck!! *s*…Ska försöka köpa någon bild efter SM:|
Bara o njuta av dom sista kul veckorna nu!!!
Ps.Frida hälsar & tackar för bild på hennes absoluta favvobyggare!
Han har en enastående fysik och en härlig träningsfilosofi, kombinerar stenhårda styrkepass med avslappnande yoga och stabiliserande pilates :emo-thumb
[img=http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/Beirontrnar.jpg]19 augusti, 2007 at 20:06 #787970Anonym anvandareMemberSöndag: Ordentligt med energi i kroppen, några kg tyngre!!
Känns kanon o dra ner på kolisarna o låta lite vatten rinna bort:)Superkul o träna…Känns roligare än de ser ut ha ha. Körde lite tyngre med mindre vila o färre set idag..
Maskin för baksidan först 4 set
Hantelyft för baksidan ( Sittande) 3 set
Millitärpressar ( Maskin) 2 set
Hantelyft för utsidan 6 setInga Bilder idag… Både miss o jag hade fullt upp med o fylla på syre mellan övningarna…
Peace Palle
19 augusti, 2007 at 21:58 #787971Anonym anvandareMemberPalle wrote:Söndag: Ordentligt med energi i kroppen, några kg tyngre!!
Känns kanon o dra ner på kolisarna o låta lite vatten rinna bort:)Superkul o träna…Känns roligare än de ser ut ha ha. Körde lite tyngre med mindre vila o färre set idag..
Maskin för baksidan först 4 set
Hantelyft för baksidan ( Sittande) 3 set
Millitärpressar ( Maskin) 2 set
Hantelyft för utsidan 6 setInga Bilder idag… Både miss o jag hade fullt upp med o fylla på syre mellan övningarna…
Peace Palle
Stått och skruvat cykel nu i några timmar, det fattades verktyg i kartongen så jag har fått rota igenom hela vinden för att kunna få ihop cykeln:evil:
Glömde med bort att nyare cyklar har annan ventil till däcken så det blir till att traska till macken o fylla på luft innan jag kan cykla
Hälsa frugan o djuren så Ses tidigt i morgon:up:
19 augusti, 2007 at 22:06 #787972Anonym anvandareMemberFrida dina axlar är galna.
Vill du bli av med lite kan du ge till mig19 augusti, 2007 at 23:40 #787973Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Stått och skruvat cykel nu i några timmar, det fattades verktyg i kartongen så jag har fått rota igenom hela vinden för att kunna få ihop cykeln:evil:Glömde med bort att nyare cyklar har annan ventil till däcken så det blir till att traska till macken o fylla på luft innan jag kan cykla
Hälsa frugan o djuren så Ses tidigt i morgon:up:
Jo de lär bli både tidigt o sent i morgon:)
Några dygn kvar tills de går o träna på riktigt i majorna:up:
Dax o blunda en stund…..
Peace Palle
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.