Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,856 through 3,870 (of 4,509 total)
  • Author

Hugge Hälsar att han saknar er!!

Skönt å se att ni kör på känsla!

Keep up the good work!

Lycka till lördag/söndag!

Ciao/Berggren!

Jag kommer till Gbg nu i helgen (fredag – måndag med jobb under lör-sön). Kameran ligger i bilen. Get ready.

:P *hemlig koding till frida*

tja paret! hoppas ni har en härlig dag. Har precis varit och dunkat baksida axlar nu, blir nog rygg på kvällen. Må ni tighta till er och bli rippad in till benet :D. MVh cesse , lots of love

Medan ni släpat maskiner och vikter har er lilla ängel ägnat sig åt roligare aktiviteter! Men inte ville hon bada i den klara fina sjön inte, det var mycket bättre att hoppa ner i träsket en bit bort :p

Frida vilka pecs du har:) + axlarna;)
    Va så vänlig o skicka dom på posten åt mig *PRONTO*:nod
    Du är grym tjejen.Hoppas NI mår bra.
    kram P

CamillaJ wrote:
    Medan ni släpat maskiner och vikter har er lilla ängel ägnat sig åt roligare aktiviteter! Men inte ville hon bada i den klara fina sjön inte, det var mycket bättre att hoppa ner i träsket en bit bort :p

THANKS!!!!

Underbart att ha er som hjälp nu:)

Ängel ha ha.. då vet jag varför hon inte lyssnar på mig:|

Take care / Palle

Äntligen är rygg på G. All vår energi har gått åt till o få alla tunga maskiner på plats!! När vi var färdiga med alla befintliga maskiner fick vi nöjet o komplettera med 8 stycken till:yahoo: -Hardcore var vårt enda krav…Julafton för oss!!

Lastbilen med dom hårda paketen kommer i morgon, så fram tills dess vilar vi o hinner med ett ryggpass tidigt imorgon!!

Dieten går ovanligt lätt…Ser redan lite förändringar. 15 veckor kvar tror jag… O på måndag går de äntligen o träna på ett full utrustat Life Gym & Cardio:up:

Livet är kul:nod:

Have Fun / Palle

Palle wrote:
    Äntligen är rygg på G. All vår energi har gått åt till o få alla tunga maskiner på plats!! När vi var färdiga med alla befintliga maskiner fick vi nöjet o komplettera med 8 stycken till:yahoo: -Hardcore var vårt enda krav…Julafton för oss!!

Lastbilen med dom hårda paketen kommer i morgon, så fram tills dess vilar vi o hinner med ett ryggpass tidigt imorgon!!

Dieten går ovanligt lätt…Ser redan lite förändringar. 15 veckor kvar tror jag… O på måndag går de äntligen o träna på ett full utrustat Life Gym & Cardio:up:

Livet är kul:nod:

Have Fun / Palle

Bättre än julafton:emo-thumb

kul att det börjar komma på plats och dieten rullar på som den ska! :D

Hare guld! :)

Tidig morgon..inte många timmars sömn för oss i natt!
    Grann damen under hade likör-party fram tills hon somnade vid 3tiden!! Att en ensam dam i 60års åldern kan låta så mycket:|

Frida fick äta ca 300 g mer kolisar igårkväll. Jag käkade med en del mer… Så nu känns allt bra igen:)
    Såg naturligtvis lite tråkigt släta ut idag.. Kommer o se roligare ut i morgon:emo-thumb

Vi körde chins resp latsdrag först 4 set

Sen blev de rodd 4 set fullt mag 8-12 rep ( Frida omvända-latsdrag maskin 4 set fullt mag 4-8 rep)

Avslutade med vanliga latsdrag i maskin ( stöd för bröstet) fullt mag 3 set 4-12 rep

Skönt o träna igen… Vila är bra men tråkigt!!

Peace / Palle

Palle wrote:
    Tidig morgon..inte många timmars sömn för oss i natt!
    Grann damen under hade likör-party fram tills hon somnade vid 3tiden!! Att en ensam dam i 60års åldern kan låta så mycket:|

Frida fick äta ca 300 g mer kolisar igårkväll. Jag käkade med en del mer… Så nu känns allt bra igen:)
    Såg naturligtvis lite tråkigt släta ut idag.. Kommer o se roligare ut i morgon:emo-thumb

Vi körde chins resp latsdrag först 4 set

Sen blev de rodd 4 set fullt mag 8-12 rep ( Frida omvända-latsdrag maskin 4 set fullt mag 4-8 rep)

Avslutade med vanliga latsdrag i maskin ( stöd för bröstet) fullt mag 3 set 4-12 rep

Skönt o träna igen… Vila är bra men tråkigt!!

Peace / Palle

Gött att ni fick kört lite på gymet, jag får vila denna veckan känner mig helt tömd och färdig i kroppen men vågen går nedåt i alla fall;)

Ha det gott så ses vi snart.

Hoppas solen skiner starkt över er båda idag som den gör här över mig. Ville bara önska er en riktigt grym dag och en trevlig helg, drar till gotland imorgon för att bara käka gott och vila lederna ska bli soft. Skickar med en krabba på mig och mighty pete från dagens förmiddagspass.

MVH Cesse :emo-thumb

Tja klockan är 0200. Kom nyss en lastbil med dom 10 sista maskinerna!!

Mattias Jag & Frida är på väg o skapa ett RIKTIGT ”tunggym” (som vår Norska leverantör säger)…med plats för alla:up: :up:

Peace Palle

Viewing 15 posts - 3,856 through 3,870 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.