Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,871 through 3,885 (of 4,509 total)
  • Author

Hemma, dax att sova tror tom vi slog sebbeboy i att vara vaken längst i natt (but 4 a good cause)

Sleep tight – we will!!

När jag lämnade er i går vid 21 för att själv åka o träna, förstod jag att det skulle bli sent för er. NI (Frida, Palle, Mattias) gör ett JÄTTEBRA[/b] jobb, är verkligen glad att jag fick godkänt satsa på HARDCORE BUILDERS i Majorna ;) :D .

Ja, och i morgon lördag den 25 augusti är det smygöppning, dvs ÖPPET HUS[/b], allt kommer omöjligt vara klart men det kommer verkligen bli ett SUPERGYM[/b]
    så ni får allt räkna med att personalchefen gör ett o annat pass i lokalen :nod . Jag kommer in och hjälper er efter 15,
    då jag mellan 12-15 representerar Better Bodies hos Budo Fitness under deras Fitness Day :) .

Att det kommer dyka upp en hel del del kända träningsprofiler på LIFE GYM & CARDIO är jag helt övertygad om, gymmet är efterlängtat.

KRAM på er ”mina” hjältar

Palle wrote:
    Hemma, dax att sova tror tom vi slog sebbeboy i att vara vaken längst i natt (but 4 a good cause)

Sleep tight – we will!!

Jisses ;) hur många timmar jobbade ni igår igentligen ;)

Hoppas ni sover ut läänge läänge idag,

Tar mig en tripp förbi på lördag och kollar in läget:nod

Have a nice day :emo-thumb

sebbeboy wrote:
    Jisses ;) hur många timmar jobbade ni igår igentligen ;)

Hoppas ni sover ut läänge läänge idag,

Tar mig en tripp förbi på lördag och kollar in läget:nod

Have a nice day :emo-thumb

Mmm tills nu är länge 1400!!!!!

Dax o käka, sen ut o njuta av SOLEN på vägen till Majorna!!

Bara en smithmaskin o brottas med nu… Öppningen är bara några mål Kyckling bort….

Take care / Palle

Vad kul för er två som jobbat så hårt och det vid sidan av dieten! Ni är ett par fantastiska förebilder!

rock on mah lovelies!! [http://www.mysmiley.net [img=http://www.mysmiley.net/imgs/smile/party/party0007.gif]]

Vilka öppettider är det idag?
    Är det öppet hus även på Söndag?

LYCKA TILL under helgen, håller tummsen och tårna!

Ciao!/Berggren

Lycka till idag!!! Syns imorgon!! *wiiiie*

Lycka till idag !!!!

Stort lycka tlll idag!

Jag har haft rena kaoset ett tag och inte kunnat komma förbi som jag hoppats. Men nu ser det äntligen ut att bli mer normalt så jag ska försöka titta förbi i veckan och se hur ni har det och äntligen få träffa er.

Hur gick uppethus dagen idag ? mycket folk ?
    kunde tyvär inte komma förbu, var i borås på race hela dagen, polaren skulle testa bilen nu efter att den blivit klar…

Men jag dyker upp och checkar läget nån dag längre fram ;)

Have a nice day

sh0w wrote:
    Lycka till idag!!! Syns imorgon!! *wiiiie*

Ni är välkomna:up: :up:

Vanessa Frykman wrote:
    Lycka till idag !!!!

Thanks

Hoppas allt är bra med er..

Take care / Palle

Taisho wrote:
    Stort lycka tlll idag!

Jag har haft rena kaoset ett tag och inte kunnat komma förbi som jag hoppats. Men nu ser det äntligen ut att bli mer normalt så jag ska försöka titta förbi i veckan och se hur ni har det och äntligen få träffa er.

Tack!
    Många roliga timmar o massor av trevligt folk! Ska bli kul när alla äntligen får börja träna på måndag..Dax o köra på riktigt inför höstens tävlingar nu:P

Kaos o välfylld vardag ligger rätt nära varandra i vårt liv:|
    Ser fram emot o träffa dig när du har tid över…
    Tror du kommer o gilla vårt Hardcore place i Majorna. Känns som o träna på västkusten i usa:) Mycket, BRA & TUNGT

Många timmars jobbcardio… (flyttat runt med ett 70tal maskiner i några dygn) Formen kommer väl snabbt när man är duktig ha ha!!

Så fredag till söndag blir de mer mat av alla sorter.. O total vila från träning!
    Måndag eller ev söndag kväll blir de armar igen:up:

Nu ska jag krypa ner till Frida….:P

Peace / Palle

Viewing 15 posts - 3,871 through 3,885 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.