Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 4,509 total)
  • Author

Allt går lätt nu!!!!! vi är fulla av tryck:up:

Fredag kväll…Fixade Vitt vin o Räkor…Lättar upp o ger mega tryck till söndagens bröstpass!!!!
    Lördag vila o typ 1000g mer kolisar än vanligt..underbart är kort…
    på söndag är de allvar igen…Hårdkörning inför julfirandet…
    Ska fylla på med lite glögg nu….Kramas inatt PAlle

Hallå där coolingar!

Gudars skymning vad ni båda är i bra form!! Hur snygga som helst. =) Grattis till vinsten Palle o bra jobbat Frida!! Ser att ni fortsätter och kör hard-core efter tävlingen. Själv håller jag på och tentapluggar för tillfället så det blir begränsat med träning för min del. Nu när jag läste igenom er journal blev jag ännu mer laddad att sticka iväg till gymmet igen! Ni är så sjukt motiverande!!

Ha en underbar ätardag!!

Kram Emelie

Emelie wrote:
    Hallå där coolingar!

Gudars skymning vad ni båda är i bra form!! Hur snygga som helst. =) Grattis till vinsten Palle o bra jobbat Frida!! Ser att ni fortsätter och kör hard-core efter tävlingen. Själv håller jag på och tentapluggar för tillfället så det blir begränsat med träning för min del. Nu när jag läste igenom er journal blev jag ännu mer laddad att sticka iväg till gymmet igen! Ni är så sjukt motiverande!!

Ha en underbar ätardag!!

Kram Emelie

Thanks….Så skönt o va färdigtävlad igen8)
    Harcore är ju de vi tv två lever för…Gymmet är vår vardag!!!
    Älskar när de trycker o bultar av tunga set…o muskelmassan ökar!!!
    hoppas du får tid o rensa skallen på gymmet:| mellan allt pluggande….Big hug
    Frida hälsar att hon ska käka för dig med!!!!

kul att se er i helgen frida!! (såg inte dig palle…)

du och en massa andra tjejer inspirerade mig till att köra byggning en vacker dag. det ser förbaskat kul ut ju!! :)
    hur känns det nu efteråt frida?? tomt?? inpiserarad elle trött på allt vad träning heter?
    har du satt upp nåt nytt mål?

~Frida~ wrote:
    Morgonprom 60 min med små-monstren

Linda i Ronneby om du ser detta så maila/messa mej igen, jag har råkat radera ditt mail/sms!! Kram F

Snuttan: Tack, vad glad jag blir!!!
    Jag looovar att det kommer bildbevis på den tyngre träningen snart Kör tyngre så vi orkar max 6-8 reps och lite andra övningar än under dieten. Fler BAS-övningar nu…har precis varit och gått en runda på Golfbanan -guuud vilken uuuunderbar hundmiljö det är där ;) saknar du inte att gå där?

Jag tok saknar bagis faktiskt:( bor i tyresö nu som är mindre kul, vansinnigt långt ut hatar att bo där.Ska flytta därifrån så småningom när vi finner något i enskede förhoppningsvis.
    Jag läste om en tjej som blev nerslagen härom natten i bagis vid emågatan där jag bodde, tänkte genast på dig men så slog det mig att det finns nog ingen som lyckas slå ner en kvinna som dig med den muskelmassan :D

Bas övningar är guld o köra jag kör ofta det :up: SHIT PALLE du har verkligen så snygg symetri , helt sjukt bra.
    må bäst båda 2
    kram snuttan

snuttan347 wrote:
    Jag tok saknar bagis faktiskt:( bor i tyresö nu som är mindre kul, vansinnigt långt ut hatar att bo där.Ska flytta därifrån så småningom när vi finner något i enskede förhoppningsvis.
    Jag läste om en tjej som blev nerslagen härom natten i bagis vid emågatan där jag bodde, tänkte genast på dig men så slog det mig att det finns nog ingen som lyckas slå ner en kvinna som dig med den muskelmassan :D

Bas övningar är guld o köra jag kör ofta det :up: SHIT PALLE du har verkligen så snygg symetri , helt sjukt bra.
    må bäst båda 2
    kram snuttan

Tja ska ut gå nu..Djuren behöver luft o Frida o jag behöver space…I magen ska käkas idag….Sååå skön natur här omkring!!!
    Vi kanske kan köra ett pass på flex eller tyresö gym? Vi var där för ett par mån sen,,,helt ok!!!!
    Ha en bra dag
    Tyngre Ger mer love Palle

Hihi ert barn kommer nog känna sig tryggt iaf med två biffar som föräldrar:D

Grattis till er båda! :D Missade er tyvärr då jag hade fullt upp med mig själv, men bilderna har jag såklart spanat på!!!
    Hur känns det nu Frida efter din första tävling? Är du taggad inför nästa?
    *KRAMAR**

~Frida~ wrote:
    Hej Mia! Jag tänkte när jag såg bilderna från din förra bf-tävling ”dom benen går INTE av för hackor!” -riktiga byggarben! så det är klart som korvspad att du ska upp på bb-scenen -sen har du ju provat hela registret och kan besluta vilket du gillar bäst :nod & du! det är förbaskad j*kla kul!!!!!!
    Nu såhär efteråt ät jag tokinspirerad!!! Varje pass på gymet är astaggand & jätteroligt!! Visst känner jag mej fet & fläbbig nu (speciellt idag efter Mcd, pizza & massa choklad och kakor )
    Nya mål finns men vi är inte redo att avslöja dem här riktigt ännu (iofs avslöjar vi ju allt annat om vårt liv, hehe men nåt måste vi ju ha hemligt )

Vad satsar Du på härnäst?
    Lycka till & vi ses på nästa tävling!! (-på läktaren eller i pumprummet är väl den edna frågan *s*)

tack ska du ha!! 😮 får satsa på att bli riktigt jäkla hård den dagen jag ska flexa :aggresiv: störst lär jag aldrig bli men har man roligt kan det va värt mödan ändå!
    gott att du blivit så inspirerad! efter mina första tävingar var jag mest trött på ”skiten” men efter tävlingarna i höst är jag oxå galet motiverad till att träna. o det är skönt det!!! för roligt ska det ju va!
    mina mål än så länge är sm i bf, kanske af och sen får vi se om jag fortsätter mot bb på lp. så kanske tre grenar inom loppet av några månader….e man allätare så är man :|

~Frida~ wrote:
    :D
    Vi har redan 4 -det får räcka :| 8)

Haha okej:) Nice 4 nya gymmare då?

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2433.jpg]Söndag! vart tog helgen vägen???
    Pizza burger king o kakor…Godis allt…så gott:up:

Typ sju kg mer tryck i bitarna denna söndag he he…

Bröst idag… startade med tre set hantelpressar….sjukt starka både Frida o jag kolisar gör nytta:)
    Sen körde vi flyes skönt o dra lite i muskeln…känndes som jag skulle gå av på mitten…Pain is beatyfull…!!
    Sen avslutade vi med två set cable cross…That`s all!!!
    Pullovern..fick inte plats…helt slut o fulla av tryck käkade vi riskakor istället!!!

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2431_1.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2430.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2429.jpg]

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2424.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2422.jpg]

linusnygren wrote:
    Haha okej:) Nice 4 nya gymmare då?

*skrattar* ja den dagen man får se hundar o katter spöa skiten ur sina muskler på ett gym då ska jag ha första parkett!

Palle wrote:
    Peter vad är du????
    känns som om du skulle kunna sno i hop en kul film!!!!
    Garanterat tung o full av svett!!!

Här är jag och har läst varenda rad i eran tråd trots att jag inte haft fömågan att svara.

Tack för de fina orden till oss båda (Gohar fråga om er hela tiden) och jag har även läst Fridas PM. We love U too.

Jag filmar gärna.

Jag ringer i morgon.

Lizard

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.