Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 4,509 total)
  • Author

Hej har under en tid följt er journal.och ni båda är as grymma.grattis till segern palle.och frida du tävlade oxå bra och har en bra kropp.Ni är mina idoler.skulle lätt vilja byta kropp med dig palle inte lust och byta???

~Frida~ wrote:
    -nu ropar han från köket att maten är klar -det är underbart att ha en egen kock!! ;)

Håller med! Ibland har jag sån tur att gubben fixar frukosten också;) Riktigt sött är det om han har ett förkläde på sig också!:D

Lycka till med träningen! Inspirerande journal.

Heidi K wrote:
    Håller med! Ibland har jag sån tur att gubben fixar frukosten också;) Riktigt sött är det om han har ett förkläde på sig också!:D

Lycka till med träningen! Inspirerande journal.

Ha ha förkläde…Jag är sötare utan:o
    Träningen går bra…fulla av inspiration nu…har aldrig växt bättre!!!!

liddell wrote:
    Hej har under en tid följt er journal.och ni båda är as grymma.grattis till segern palle.och frida du tävlade oxå bra och har en bra kropp.Ni är mina idoler.skulle lätt vilja byta kropp med dig palle inte lust och byta???

Tja, tack o kul att du gillar min vår fysik….krävs ju några timmar eller år i gymmet för o bli klar…..Tur att jag ”bara” är 33år, ska nog hinna skapa de jag vill:up:
    He he kollade med Frida byte var inte aktuellt!!!!
    Kör stenhårt o strikt…så går åren snabbare peace Palle

Palle wrote:
    Tja, tack o kul att du gillar min vår fysik….krävs ju några timmar eller år i gymmet för o bli klar…..Tur att jag ”bara” är 33år, ska nog hinna skapa de jag vill:up:
    He he kollade med Frida byte var inte aktuellt!!!!
    Kör stenhårt o strikt…så går åren snabbare peace Palle

okej synd att det inte blir något byte.men jag ahr tid på mig o jag kör hårt och strikt 4ggr i veckan så de blir nog bra.om du vill kan du ju kolla min träningjournal.

Hej sötnosar!

Tusen tack för allt med pappsen o lägenheten igår:D Alltid lika kul o träffa er.. Kan inte låta bli att sakna er grymt mycket här i Sjöstaden, är liksom inte samma sak utan er:cry:

Hoppas att vi kan träna ihop i veckan..Mitt halsont har inte släppt o jag som ska ha spinning idag kl tolv: Om inte annat så ska jag komma ut med Casallgrejerna så fort som möjligt till dig Frida..

Frida du har ett pm från mig oxå…

Love u a lot!

Palle wrote:
    [img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2430.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG_2429.jpg]

Var har du köpt denna skitsnygga tröja???

Palle wrote:
    Tja ska ut gå nu..Djuren behöver luft o Frida o jag behöver space…I magen ska käkas idag….Sååå skön natur här omkring!!!
    Vi kanske kan köra ett pass på flex eller tyresö gym? Vi var där för ett par mån sen,,,helt ok!!!!
    Ha en bra dag
    Tyngre Ger mer love Palle

Men gud bor ni på emågatan.shit vilket nummer? jag bodde på 19, längst ner i hörnan med den fina svenska flaggan:)
    Klart NI ska köra på flex med mig och mannen vore jätte trevligt, vanessa ska jag dra dit oxå.
    Eller så drar jag med ER alla till gymmet på jobbet GRYMT bra gym :pop:
    MÅ BÄSTA NI BÅDA 2

Bruden, cheer up!

Och du, sluta dieta nu för fan :nono: Du ÄR INTE tjock!! Säger inte att du måste bli lika fet som jag (inte för att det är nån risk ;)) MEN du MÅSTE VÅGA ÄTA för att lägga på dig muskler. Du ska ju dominera i tungvikten om några år, eller hur?! :emo-thumb

Hej Frida!

Jag förstår dig!
    Inte kul att avsluta dieten och plötsligt känna sig som ett fetto. Tror nog det kan vara bra att försöka hålla koll på kosten nu efter tävlingen så att man inte går upp för snabbt…
    Man vet att man måste upp i vikt för att bygga, men det kan ju vara skönt att ha kontroll över viktuppgången… finns kanske en gräns för HUR mkt man vill lägga på sig också;)
    Lycka till framöver! Kommer gå strålande.

Kram

Varför svarar du inte på mina inlägg din buse :frust:

om du har en ilsken mage kanske inte kaffe är den bästa medicinen;)?
    testa koffeintabletter ett tag om du känner att du inte kan vara utan koffeinet:)

jo jag vet, det finns inget som kan ersätta kaffesmaken:P
    själv får jag perioder då jag verkligen inte kan dricka kaffe, så då är det fram med koffeintabletterna, och som kaffesubstitut blir det istället riktigt starkt grönt te, för den bittra smakens skull
    hur konstigt det nu än låter att ”crava” det….[/b]

hej frida! får man lov att fråga hur lång du är? jag är rätt så kort så det är roligt att ha någon att jämföra sig med :)

E du igång redan…. Flitig
    Själv kan jag knappt knyta skorna, för magen är i vägen:D
    Har inte varit på gymmet en gång sen gbg Ha ha ha
    Skööönt att göra annat lite… Det e jul!!!
    Ska köra igång först efter nyår på riktigt.. å Då ska det byggas muckler det lovar jag!!!!! Jag lär ju ha massa att ta av då:pop:
    Hoppas jag snart hittar jobb å kommer upp!! Då ska jag Piska dig när du blir lat:P
    Hop to see u sooon
    Go jul

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.