Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 4,509 total)
  • Author
    ~Frida~ wrote:
    Ja det vore askul! vi funderar iofs p att börja köra på Haninge Hälsostudio, för det är närmare men vi får se..det är ju någon månad kvar innan flytten men det låter absolut lockande med Flex om både du & Vanni huserar där!!

Kram! Må bäst & pussa vovven!

haninge hälsostudio är helt super ,riktigt bra gym jag komme mer än gärna dit istället :yahoo:

Nej, kommer själv…
    Ja bara jag hittar jobb som passar mig…:|
    Kommer upp snart ändå å hälsar på å tränar!!
    Kjam så länge

Hanne wrote:
    Hej Frida!

Jag förstår dig!
    Inte kul att avsluta dieten och plötsligt känna sig som ett fetto. Tror nog det kan vara bra att försöka hålla koll på kosten nu efter tävlingen så att man inte går upp för snabbt…
    Man vet att man måste upp i vikt för att bygga, men det kan ju vara skönt att ha kontroll över viktuppgången… finns kanske en gräns för HUR mkt man vill lägga på sig också;)
    Lycka till framöver! Kommer gå strålande.

Kram

Vad glad du gör mig…Helt min filosofi:up:
    Käka de man behöver för o orka ge allt på gymmet!!!!!
    NATURLIGTVIS ordentligt med mat….som gynnar musklerna….
    stora viktökningar tror jag inte på,sliter nog mer än de gör nytta:|
    Men viktigaste av allt är ju att man mår bra….
    Take care Palle

oj…då är du mkt längre än mig.. jag är 155 :D men jag måste säga att du har en grym kropp! jag ska slänga upp en bild så fort jag kommer i form igen. Du verkar mkt kunnig , så jag kanske kan passa på att fråga dig, om simmning är bra om man vill få lite slankare muskler? försöker simma 4 ggr i veckan!?

Idag var de ben igen:) ..ca en månad sen sist!!
    Körde hacklift 6 set
    o avslutade med benspark tre set…
    Ett mega jobbigt pass…benen är fortfarande sprängfulla med blod…
    kör ju tungt nu….blir helt annan smärta…känner hur de växer!!!
    Lizard var med med kameran ….lär synas på filmen att vi älskar hardcore…
    Sista koppen kolsvart kaffe för idag väntar nu..sen blir de gemensam massage för mig o frida..om inte john blund hinner före!!!
    Sleep tight
    love Palle

Palle wrote:
    …sen blir de gemensam massage för mig o frida..om inte john blund hinner före!!!

:P

*ler*
    Min fantasi ska man inte leka med i onödan :p

God Jul på er alla! (djuren också förstås)
    Lycka till med era satsningar under 2007, kommer att följa er!
    Ni har verkligen visat vad stark ni är tillsammans! Imponerande!

En stor kram från Sandviken!

God morgon på er..

Här behöver man ju inte heja på något.
    Ni kör ju som hejsan.. (som vanligt 200%, antar jag :))

Hoppas ni hade en skön kväll igår. Massage lät inte helt fel

Trevlig helg & GOD JUL..

Ta vara på er själva och alla ”småttingarna” som förresten är alldeles alldeles underbara & fruktansvärt söta.. *ME LIKE ALOT*

:friends: Angelica m. bihang

*sssss*:)

hahaha….idiot till kvinna :-D *ser inre bild av en kvinna som flaxar med hela kroppen*

Hej hej!
    Bina är verkligen supersöt!! ;) Men vart har era förra hundar tagit vägen?Hade ni inte några bullterriers också? Jag har missat att ni skrivit något om det…
    Hur länge blir ni här uppe då? Över jul bara eller? Man kan ju hoppas på att det kommer lite snö tills julafton, men det tror jag inte! :(
    Ha det bra! :)
    Kram

Armar igen…då var vi i genom hela kroppen efter tävlingsvilan o allt!!!
    körde triccarna först..4 set french press avlutade med 5 set omvänd pulldowns!!
    Biccarna fick fem set z-curls o 2 set koncetrationscurls med stöd…1 avlutningset för toppen med..
    Allt funkade super.. Frida är oföskämt stark:emo-thumb Få ta i.. så mina leder skriker…för o inte verka klen!!!!!
    Underbart o va stark o full av tryck…
    Träningen med Zone i gävle lär bli explosiv…ska fylla på med julkäk hemma hos Fridas föräldrar. vila i några dygn..sen max av allt bland Gävles muscle lovers…
    Take care Palle

ER träning flyter verkligen på RIKTIGT BRA härligt för ER:emo-thumb
    Hoppas man får se lite träningspics när ni varit och hälsat på Zone
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
    KRAM PILLAN

Palle wrote:
    Träningen med Zone i gävle lär bli explosiv…ska fylla på med julkäk hemma hos Fridas föräldrar. vila i några dygn..

Fuck…jag är förkyld som en hund…har ej tränat på en vecka & åker upp till Umeå & firar jul i morgon…hoppas på att kunna köra ett pass i morgon innan vi drar…då har jag kört ett pass på 2 veckor när ni kommer… Ska f-n försöka att köra skiten ur dig ändå gosse…even though you will meet the smallest & fattest version of Zone Capone in a looong time! LOL! Jag kommer back to Gävle Onsdag morgon den 27e & flyger upp till Umeå igen Fredag den 29e…
    När dyker ni upp at my hood?

ZONE

~Frida~ wrote:
    Bullterrierna är Magnus hundar (mitt ex) men Bina & Bonzo är mina (=våra ;) )
    Vi åker upp till mina föräldrar (& syskon) på fredag kväll, stannar till typ 26 el 27:e sen åker vi till Mr Zone i ”Gefle”, sen mellanlandar vi hemma för att sen dra vidare neråt Kalmar till Hanna& Fredde för att fira in det nya året (& för att försöka hålla våra och deras hundar lungna när fyrverkerierna bryter lös….. 8) )

God Jul & Gott Nytt år tjejjen! Kram!

Jaha är det så det ligger till! Det blir ett väldigt åkande för er i jul då, men jag vet själv hur det var när vi bodde i Gbg och var hem och hälsade på :|

God Jul och Gott Nytt År själv!!! [/b] :)
    Kramar

Klockan är sju Plus… vi sena :|
    Peter låtsas vara glad ändå, när vi kommer..
    Rygg idag, o kameran är med… Frida är trött sliten o gnällig!! Allt gör ont ryggslutet är pajj…bla bla..Men starkare än någonsin ikväll!!! Bedövar snart endorfinerna…o frida ler när jag hänger på mer vikter!!!!
    Själv är jag lagom ”Tjock” typ 90kg o full av tryck….
    Längtar till gymmet…blir alltid aningen manisk efter tävling.

Passet

Liggande Tbar fem set.. (Första gången Frida kör övningen, drar av en tia på 60 kg ;))
    chins två sätt Peter var ju där:) ..
    Rodd fyra set..tungt som fan…
    Avslutade med lite omvända latsdrag…lätt

Sista Passet innan julvilan…Drar norrut imorgon
    träning med Zone i mellandagarna….Tar med kameran lär bli coolt…två julfyllda sälar kör hardcore med Mr Zone Capone :up:
    Love Palle

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.