- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 december, 2006 at 02:28 #784824Anonym anvandareMember
Benträning julen ’06
[youtube=C4p7bg1JZsM]
F&P sitter hemma och dricker whisky och röker cigarrer med goda vänner ikväll. Själv var jag uppbokad på middag men lämnar en rain check till efter helgerna.
Här är en kortis från dagarna innan jul som plåster på min frånvaro.
Håll tillgodo.Lizard
30 december, 2006 at 02:54 #784825Anonym anvandareMemberHemma igen….skönt o vila upp sig….Gävle passerar man inte utan T-värk…
Den 2 jan är de på riktigt igen…planen klar….bara o låta gymmets atmosfär ta över största delen av dagarna igen!!!!
Funkar allt, får ni se oss (bättre o hårdare) i höst!!!!Ok…kvällen är slut…maten med. Frida fixa käk..Hon är bäst!!
supertrevlig kväll massor byggarsnack o wisky…..ja o cigarr till mig!!!
Coach Mattias…glad o ivrig att komma i partyform..Mc Ante hade samma mål,
Zoi o Andreas….Trevligast av alla…as usuall!! Marcell..Mr cbb..full av inspiration..o julmat!!!! Emil ”Marcells” coach Glad o full av ide`er!!kul att ni kom förbi…tur att sommaren snart är här så vi får grilla!!!!!
30 december, 2006 at 03:11 #784826Anonym anvandareMemberLizard wrote:Benträning julen ’06[youtube=C4p7bg1JZsM]
F&P sitter hemma och dricker whisky och röker cigarrer med goda vänner ikväll. Själv var jag uppbokad på middag men lämnar en rain check till efter helgerna.
Här är en kortis från dagarna innan jul som plåster på min frånvaro.
Håll tillgodo.Lizard
Peter, you´re THE man!!! Helt klart har du lämnat en godkänd rain check! :emo-thumb
Dusch nu, sen chokladpuddingen Frida gjorde till efterrätt men som glömdes bort efter vi fyllt våra byggarkistor med inbakad kycklingfilé och hemmagjord ”potatis”sallad *yummie*
30 december, 2006 at 08:05 #784827Anonym anvandareMemberTjena på er!
Låter som kvällen vart riktigt najs! (tråkigt att jag inte kunde komma)
Ska bli kul att följa er ännu en gång på eran resa, är 100 på att ni kommer vara hårdare och större i höst!! (bättre än bäst oxå, men det är ni ju redan!)Ses snart!?!
Ha det bäst!!// Elina
30 december, 2006 at 14:16 #784828Anonym anvandareMemberHej Frida o Palle
Ville önska er en gott nytt år :emo-thumb30 december, 2006 at 15:40 #784829Anonym anvandareMemberHej Palle o Frida!
Har läst eran journal då och då. Ni är förebilder för många kan jag våga påstå. Vilja av järn, fin o jämn fysik. Nu har jag försökt hitta eran invägningsvikt från Lucia men utan resultat. Hoppas ni tävlar nästa år med. Vore kul att möta Palle -85an om han klarar av invägningen mer till den viktklassen Hur som helst önskar er lycka till och hoppas det nya året ger er många fler kilo att släpa på.
Mvh Zoltan
30 december, 2006 at 16:38 #784830Anonym anvandareMemberRyggträning julen ’06
[youtube=p1zJVd1Q4ts]
Det kanske kan vara värt att nämna att lokalen är trängre och har ett mycket kallare ljus än i de andra filmerna. Det är svårt att få till ytor både för kameravinklar och på Palle och Frida.
Tanken med filmerna rent generellt har varit som en dokumentation och inspiration. Främst för nybörjare och tjejer. Frida tränar som en hel karl och båda sliter rejält med vikterna. Förhoppningsvis ser tjejer det och tar efter.
Utförandet skiljer sig från skolboken i vissa fall varför de inte ska tolkas som instruktioner i alla lägen. Palle vet onekligen vad han gör och även om han och jag tränar annorlunda i detaljerna så har han ett överlägset track record varför jag vet att hålla tand för tunga. Goda vänner är de tillika.Gott slut och ett gott nytt år på er alla som läser.
Lizard
30 december, 2006 at 18:16 #784831Anonym anvandareMemberLizard wrote:Tanken med filmerna rent generellt har varit som en dokumentation och inspiration. Främst för nybörjare och tjejer. Frida tränar som en hel karl och båda sliter rejält med vikterna. Förhoppningsvis ser tjejer det och tar efter.Jag gjorde en ryggövning annorlunda efter att ha sett Frida göra den stående istället för liggande som troligen är vanligast. Direkt kom det fram en stor stark kille och tipsade mig att den är bäst att göras liggande
jag förklarade iallafall att jag ville prova vilket kändes som bäst för mig. Han nöjde sig med det och lät mig hållas :p
30 december, 2006 at 21:00 #784832Anonym anvandareMemberLizard wrote:Gott slut och ett gott nytt år på er alla som läser.Lizard
He he…. Träningsprogram o vikt..tabeller…..far from me!!!
Jag låter dagsformen avgöra hur jag ska lägga upp passet…ibland räcker de ju inte med o köra tungt..känns de så låter jag kroppen avgöra när passet ska vara slut!!!:up:
Strikt tungt lätt djupt..finns nog fler än bra teorier om den biten!!
Mitt råd: kör så de känns bra…då funkar de…..o skadorna kommer inte lika tätt!!!!Kul med lite film så här i slutet på året…..
frida o jag önskar er ett riktigt strikt nytt år!!!!!Take care….
love you all..Palle30 december, 2006 at 23:52 #784833Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej Frida o Palle
Ville önska er en gott nytt år :emo-thumbGott strikt nytt år till er med!!!!!
Take care…
love Palle/Frida31 december, 2006 at 00:09 #784834Anonym anvandareMembermenar du att du skulle tappat 6-7 kg till från din tävlingsform frida?? åh nej!!!
nu underskattar du din form alldeles för mkt!!!
att tappa ett par kg sådär i slutet på diet gör MYCKET för formen…31 december, 2006 at 02:15 #784835Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:menar du att du skulle tappat 6-7 kg till från din tävlingsform frida?? åh nej!!!
nu underskattar du din form alldeles för mkt!!!
att tappa ett par kg sådär i slutet på diet gör MYCKET för formen…Mmmm de är svårt de där he he, fem tror jag….
sen är hon hård o klar my babe!!!!!:up:
gott nytt år…
Take care!! Palle31 december, 2006 at 06:59 #784836Anonym anvandareMemberGott Nytt År![/b]
Jag hoppas vi ses fler gånger bakom scen och då större och hårdare :bb: Denna ständiga och underbart roliga strävan… :emo-thumb
Jag önskar Er båda ett framgångsrikt tränings- och tävlingsår /Linda31 december, 2006 at 10:40 #784837Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Gott Nytt År![/b]
Jag hoppas vi ses fler gånger bakom scen och då större och hårdare :bb: Denna ständiga och underbart roliga strävan… :emo-thumb
Jag önskar Er båda ett framgångsrikt tränings- och tävlingsår /LindaGOTT NYTT STARKT STRIKT ÅR….
Klart vi ses..
Bodybuilding är ju livet!!!!31 december, 2006 at 10:57 #784838Anonym anvandareMemberLizard wrote:Ryggträning julen ’06
Tanken med filmerna rent generellt har varit som en dokumentation och inspiration. Främst för nybörjare och tjejer. Frida tränar som en hel karl och båda sliter rejält med vikterna. Förhoppningsvis ser tjejer det och tar efter.
LizardFrida är helt klart en inspirationskälla för både nybörjare och för dem som tränat lite längre. När det känns tungt och motivationen sviker går jag in i denna journalen och efter några minuter är träningskläderna på och jag är påväg till gymmet.
Tack för detta året och jag önskar er båda ett gott nytt kommande år med framgångsrika träningspass och tävlingar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.