- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 juli, 2007 at 22:00 #493096Anonym anvandareMember
Är så[/b] *censur* att du är tillbaka Sandra! Förlåt om jag har varit dryg med sms till dig…men jag vet ju hur du har mått förut…och ja…the rest is history. Var en helg där där jag starkt funderade på att spåra upp dig i Enköping 😮
Men nu ser jag fram mot lite uppdateringar så man kan följa din utveckling. Kick some azzzz nu :up:
30 juli, 2007 at 10:45 #493097Anonym anvandareMemberwelcome back girl :emo-thumb
keep on fighting .2 augusti, 2007 at 02:40 #493098Anonym anvandareMemberSleep83 wrote:Tror säkert det finns mycket kvalitet att hämta där under! hoppas benpasset gick fint!Jo då benpasset satt som en smäck!
Har dock haft ont i ländryggen i några veckor nu så vi får se hur det blir med det…2 augusti, 2007 at 02:43 #493099Anonym anvandareMemberHenkePenke wrote:Är så[/b] *censur* att du är tillbaka Sandra! Förlåt om jag har varit dryg med sms till dig…men jag vet ju hur du har mått förut…och ja…the rest is history. Var en helg där där jag starkt funderade på att spåra upp dig i Enköping 😮Men nu ser jag fram mot lite uppdateringar så man kan följa din utveckling. Kick some azzzz nu :up:
Tack för att du brytt dig!
Fast folk inte tror det så betyder små saker som ett hej,ett sms,ett leende osv mycket!
Det kan få en att stiga lite uppåt.
Den här gången var det mörkt…ja du vet.
Men förhoppningsvis är jag på bättringsvägen!I will kick some as!!! :nod
2 augusti, 2007 at 02:44 #493100Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:welcome back girl :emo-thumb
keep on fighting .Tack vännen!
Hoppas allt är bra med dig/er!
2 augusti, 2007 at 02:50 #493101Anonym anvandareMemberTisdagens träning: ARMAR
Inget märkvärdigt pass,gjorde det jag skulle.
Bra tryck!Onsdagens träning:
Soffliggeri,bilåkande,handlande,tv-tittande,ätande,navelpilleri och ögonbrynsplockning.Dagens träning: BRÖST & MAGE
Jag ska bara sova först!2 augusti, 2007 at 02:51 #493102Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Tisdagens träning: ARMAR
Inget märkvärdigt pass,gjorde det jag skulle.
Bra tryck!Onsdagens träning:
Soffliggeri,bilåkande,handlande,tv-tittande,ätande,navelpilleri och ögonbrynsplockning.Dagens träning: BRÖST & MAGE
Jag ska bara sova först!Onsdagens träning verkade riktigt hård :p
Sov gott å pressa stenhårt *idag*
2 augusti, 2007 at 08:23 #493103Anonym anvandareMemberJa absolut, det är de små delarna i livet som gör det till en helhet. Kanske dags att göra ett besök? Kan lova dit att du kommer bli på gott humör när det visar sig att du bräcker dom flesta (inkl mig) på gymmet här :emo-thumb Själv har jag börjat med en ny strategi, psyka vikterna! Sitter och kallstirrar på dom i flera minuter innan jag lyfter dem, har inte gett så mycket resultat än…men kanske kommer
Kämpa på Stjärnan, kan nog säga för alla är att vi tror på dig!
SandraJ wrote:Tack för att du brytt dig!
Fast folk inte tror det så betyder små saker som ett hej,ett sms,ett leende osv mycket!
Det kan få en att stiga lite uppåt.
Den här gången var det mörkt…ja du vet.
Men förhoppningsvis är jag på bättringsvägen!I will kick some as!!! :nod
2 augusti, 2007 at 23:00 #493104Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:Onsdagens träning verkade riktigt hård :pSov gott å pressa stenhårt *idag*
Ja den var grymt jobbig…men jag tror jag gainade minst 2 kg muskler den dagen…
Japp det gjordes!
Följer dig i din tråd…bara så du inte fuskar..2 augusti, 2007 at 23:03 #493105Anonym anvandareMemberHenkePenke wrote:Ja absolut, det är de små delarna i livet som gör det till en helhet. Kanske dags att göra ett besök? Kan lova dit att du kommer bli på gott humör när det visar sig att du bräcker dom flesta (inkl mig) på gymmet här :emo-thumb Själv har jag börjat med en ny strategi, psyka vikterna! Sitter och kallstirrar på dom i flera minuter innan jag lyfter dem, har inte gett så mycket resultat än…men kanske kommerKämpa på Stjärnan, kan nog säga för alla är att vi tror på dig!
Ha ha schysst teori… Ska testa om det funkar..
När jag är i bättre form kommer jag och kör ett pass!Kör hårt så länge!
2 augusti, 2007 at 23:14 #493106Anonym anvandareMemberDagens träning:[/b]
BRÖST & MAGE[/b]
Kändes helt ok. Försökte köra lite lättare och fler reps.[/b]
Bröst
Sneda hantelpressar
21 x 20
24 x 20
26,5 x 10
24 x 15Bakåt lutande i smithen
4 x maxFlyes i maskin
56 x 10
49 x 15
49 x 15
49 x 15 + 35 x 10CC
4 x max + dropMage
Sit ups
3 x maxMed rep
4 x maxBollen
4 x maxHänga och lyfta på benen
3 x maxNu är det sängen som gäller!
Sov gott![/b]3 augusti, 2007 at 01:37 #493107Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Ja den var grymt jobbig…men jag tror jag gainade minst 2 kg muskler den dagen…
Japp det gjordes!
Följer dig i din tråd…bara så du inte fuskar..Attans, nu får jag lägga i en växel till, måste ju verka lite stark å målmedveten iaf
3 augusti, 2007 at 10:33 #493108Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Dagens träning:[/b]BRÖST & MAGE[/b]
Kändes helt ok. Försökte köra lite lättare och fler reps.[/b]
Bröst
Sneda hantelpressar
21 x 20
24 x 20
26,5 x 10
24 x 15Bakåt lutande i smithen
4 x maxFlyes i maskin
56 x 10
49 x 15
49 x 15
49 x 15 + 35 x 10CC
4 x max + dropMage
Sit ups
3 x maxMed rep
4 x maxBollen
4 x maxHänga och lyfta på benen
3 x maxNu är det sängen som gäller!
Sov gott![/b]Jävlar va du är stark! :nod Grymt pass!!
3 augusti, 2007 at 10:36 #493109Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Tack vännen!Hoppas allt är bra med dig/er!
Jodå jag kör på .
Hu är det med dig då? Bra pass du körde tjejen .3 augusti, 2007 at 23:11 #493110Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:Attans, nu får jag lägga i en växel till, måste ju verka lite stark å målmedveten iafHa ha ! Du ÄR målmedveten och stark!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.