- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 juli, 2009 at 00:02 #544005Anonym anvandareMember
Grymt! Skall följas!
30 juli, 2009 at 15:03 #544006Anonym anvandareMemberJaha, ser man på, detta ska bli intressant.. när får vi se presentationer från de som inte har skrivit då?
Hälsningar
31 juli, 2009 at 09:30 #544007Anonym anvandareMemberLäskkille101 wrote:Jaha, ser man på, detta ska bli intressant.. när får vi se presentationer från de som inte har skrivit då?Hälsningar
Ja kom igen nu grabbar
31 juli, 2009 at 18:11 #544008Anonym anvandareMemberHej!
Petrus har mycket med jobbet enligt sambon, så är osäker på när han får tid över att skriva presentation. Johannes har en egen träningsdagbok och kommer inte heller skriva här i förrens hans nuvarande kontrakt gått upp.
Det nyaste just nu är att första setet med tävlingskläder är uthämtade från tryckerifirman och jag invigde gymmet med min tröja. Riktigt skönt material!
Erik kommer befinna sig 4v och jobba i Norge men kommer uppdatera (måste) så fort han får möjlighet!
Trevlig helg kamrater, ikväll ska det svullas i både det ena och det andra!
31 juli, 2009 at 22:22 #544009Anonym anvandareMemberJoe Lindh wrote:Okej En liten presentation om mig då.Namn: Joe Lindh
Bor: Sundsvall
Ålder:27
Framtida mål: Lucia 2010 cbb
Tränar på: EgoJag bor som sagt i Sundsvall med min sambo. Träning är nåt jag alltid har sysslat med i någon form, allt från längdskidor till tyngdlyftning. Just byggandet var nåt jag fastnade för och har därför som plan att tävla i Classic Bodybuilding framöver.
Just nu väger jag ca 100kg på 189cm, och är i någorlunda form. Bifogar en liten bild på formen för nån vecka sedan. Jag har en hel del brister att förbättra och de ska jag nu försöka göra bra precis ett år framöver tills dieten inför Lucia 2010 sätter igång.
Att få vara med i Team Growhuge är riktigt roligt och ger en väldigt bra möjlighet att lyckas med så duktiga killar i teamet.:up:
arne_fan: Jag och Erik Eriksson är båda från Sundsvall så vi kör en hel del pass ihop.
Ser riktigt bra ut! bara grisa på till 2010 nurå
1 augusti, 2009 at 01:11 #544010Anonym anvandareMemberJag kan ju skvallra om att kläderna är kanon snygga,enligt mig .
Mvh
Martin1 augusti, 2009 at 12:36 #544011Anonym anvandareMemberThedan wrote:Ser riktigt bra ut! bara grisa på till 2010 nuråTack så mycket Daniel:)
Bara köra på för dig med, ge benen en jävla omgång under vintern nu så kommer de se riktigt bra ut:up:2 augusti, 2009 at 14:23 #544012Anonym anvandareMemberTjenare alla! i dag är det söndag ett sista stenhårt ben pass innan jobb i norge. Kommer gris jobba 3 veckor i sträck 12 timmar varje dag så blir lite att bita i Tänkte börja smyg starta lite och ta bort lite fläsk när man ändå rör sig så mycket. Gymmet kommer jag besöka så ofta jag orkar 3 i veckan borde gå hoppas jag….
2 augusti, 2009 at 14:39 #544013Anonym anvandareMembereriklappeneriksson wrote:Tjenare alla! i dag är det söndag ett sista stenhårt ben pass innan jobb i norge. Kommer gris jobba 3 veckor i sträck 12 timmar varje dag så blir lite att bita i Tänkte börja smyg starta lite och ta bort lite fläsk när man ändå rör sig så mycket. Gymmet kommer jag besöka så ofta jag orkar 3 i veckan borde gå hoppas jag….Lycka till med det hele!
2 augusti, 2009 at 22:22 #544014Anonym anvandareMembereriklappeneriksson wrote:Tjenare alla! i dag är det söndag ett sista stenhårt ben pass innan jobb i norge. Kommer gris jobba 3 veckor i sträck 12 timmar varje dag så blir lite att bita i Tänkte börja smyg starta lite och ta bort lite fläsk när man ändå rör sig så mycket. Gymmet kommer jag besöka så ofta jag orkar 3 i veckan borde gå hoppas jag….Kör hårt Erik! lycka till i norge:)
Själv så kör jag för fullt och lägger mycket fokus på att förbättra vader och bredden på överkroppen, även övre bröst får lite extra stryk. Jag snackade också med en gympolare på gymet igår som även han bestämt sig för classic nästa år. Så nu är vi två från stan som åker ner på lucia 2010:up: Tror de kan vara bra att ha nån så nära att kriga emot så man inte hamnar på latsidan i vinter:)
3 augusti, 2009 at 21:25 #544015Anonym anvandareMemberDå har man landat i norge innan jag hunnit packa upp var gymmet rekat:)
400norska kronor för 3 veckor får man väll anse okey:up:.
Tänkte göra mitt första pass i morgon rapporterar om det.4 augusti, 2009 at 00:09 #544016Anonym anvandareMemberSer fram emot att lsäa det erik!
5 augusti, 2009 at 15:54 #544017Anonym anvandareMemberDå var premiären gjord i norge 6set bröst 6 axlar 6 triceps blev det.
Försöker köra en 3 muskelgrupper varje gång nu när det kanske inte blir så många pass, apropå det nu ska jag ner igen:):up:6 augusti, 2009 at 11:15 #544018Anonym anvandareMemberJag drar till Sunny beach Bulgarien om 1,5 timme. Hittade resan igår och blir borta 1 vecka. Lite bilder kommer nog upp efter resan. Ha de bra här hemma alla8)
7 augusti, 2009 at 00:23 #544019Anonym anvandareMemberSatte 2st Pb under ett pass idag.
Ligger i tung tränings fas nu,då jag försöker lägga på mig mer massa och förbättra brister.
Därför dundrade vi (jag och min tränings kompis) på med rejälare vikter i hackliften.
Satte mitt första pb på 10reps*210kg,glad och förvånad över att mina knän inte gjort ont som de brukar ökade vi till mitt andra pb som blev 10reps*240kg.Ni kan tro att jag varit glad hela dagen i dag .
Gladast är jag nog att mina knän håller,då de har gjort ont länge och jag helt har undvikit att träna ben pga det.
Nu hoppas jag bara att jag kan lyckas hålla kroppen skadefri så jag kan hinna bygga dem bättre.Eder
Martin -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.