Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 912 total)
  • Author
    Johan Ederer wrote:
    osso en bild på ryggen,töta gärna på en ful posering :p
    Nästa pass hoppas jag att latmasken ”bänkarn” är med på så det kan bli lite goa pics..från träningen då asså..

Bra jobbat, syns att du legat i o jobbat hårt!! Kul och inspirerande med seriöst tränande:nod

(Finns det bra gym i mariestad?! ska åt det hållet, älgarås, på fredag och kolla på en bil…Kompisen tyckte vi skulle stanna till för ett pass i m-stad först..)

KEEP UP THE GOOD WORK:up:

mvh

Johan E.[/QUOTE]

jaha,hum ja det finns ett ar gym nautlius korpen krafkällan…jg kör på korpen ett litet mysigt källar gym lagom med grejer,beror lite på vad ni ska träna…tack alltid kul att insperera andra det är insperarande själv..tack så mycket =) jag ligger i och kör på så man nästan spricker..vilken tid passerar ni m-stad isf?kan kopisen vara tobbe :emo-thumb ?? *hehe*

du kör på bra du också,du dåg oförskämt pigg t innan scenen i v-ås !!

ha de guld!

jaha,hum ja det finns ett ar gym nautlius korpen krafkällan…jg kör på korpen ett litet mysigt källar gym lagom med grejer,beror lite på vad ni ska träna…tack alltid kul att insperera andra det är insperarande själv..tack så mycket =) jag ligger i och kör på så man nästan spricker..vilken tid passerar ni m-stad isf?kan kopisen vara tobbe :emo-thumb ?? *hehe*

du kör på bra du också,du dåg oförskämt pigg t innan scenen i v-ås !!

ha de guld![/QUOTE]

Låter fint!! alltid kul att komma ut o prova litte andra gym!!
    Vi åker från kga vid kl.1 ,men vet inte än om vi ska kolla bil först lr träna först? hur è öppettiderna?
    Nej inte Tobbe denna gång, fast han och jag brukar åka runt o prova lite gym också ibland, snäll kille:emo-thumb

Fortsätt så då!!!! kommer ju resultaten som ett brev på posten:up:

Mådde riktigt bra & kände mig pigg hela helgen i Västerås, (för att ha dietat länge..) Kul för man orkade gå runt o kolla lite kläder, snacka med folk osv!!!

Ha en *Nice* dag Tjejen!!

Quote:
    Låter fint!! alltid kul att komma ut o prova litte andra gym!!
    Vi åker från kga vid kl.1 ,men vet inte än om vi ska kolla bil först lr träna först? hur è öppettiderna?
    Nej inte Tobbe denna gång, fast han och jag brukar åka runt o prova lite gym också ibland, snäll kille

Fortsätt så då!!!! kommer ju resultaten som ett brev på posten

Mådde riktigt bra & kände mig pigg hela helgen i Västerås, (för att ha dietat länge..) Kul för man orkade gå runt o kolla lite kläder, snacka med folk osv!!!

Ha en *Nice* dag Tjejen!!

korpen och nauti. har öppet till 20.00 på fredagar..krafkällan har jag ingen aninng om jag har aldrig vart där :p

okej de låter ju kanon..åker ni v ett är ni la nere typ tre i m-stad..jag pluggar i skövde och ska till sthlm halv fyra annars kunde det vart nice att bli urkörd skiten *hehe* jag har mina funderingar på att snart åka uppåt erat håll,men inget bestämt ännu..isf, får vi ta ett pass..btw,på fredag,va ska ni träna då?

Ja pigg och glad lycklig vinnare!de var du värd för WOW så impad ja är över din fysik;)

Jag ska kötta på och så har ja lagt mitt först mål LP 08..idag blir der armar..grymt peppad,jag bara längtar tills jag får köra igång..hehe^^
    men först har jag en lång dag i skolan,en lektion och en musikal som vi ska på hehe..dock ska ja jobba av lite annat arbete så det inte blir då mycket framöver och så blir det ett underbart hårt kvällpass!

Ha de kalas! Kram btw,minns du att du stod o pratade m palle o frida o mej i v-ås ? :p[/b]

:yahoo: Armar!!!!!Ska bli gött att få kötta på idag!

thess wrote:
    korpen och nauti. har öppet till 20.00 på fredagar..krafkällan har jag ingen aninng om jag har aldrig vart där

okej de låter ju kanon..åker ni v ett är ni la nere typ tre i m-stad..jag pluggar i skövde och ska till sthlm halv fyra annars kunde det vart nice att bli urkörd skiten *hehe* jag har mina funderingar på att snart åka uppåt erat håll,men inget bestämt ännu..isf, får vi ta ett pass..btw,på fredag,va ska ni träna då?

Ja pigg och glad lycklig vinnare!de var du värd för WOW så impad ja är över din fysik

Ha de kalas! Kram btw,minns du att du stod o pratade m palle o frida o mej i v-ås ? :p[/b]

Jag tränar igenom hela kroppen på 2dagar just nu..så på fredag blir det , rygg,axlar & biceps…kör bara några få set per muskel med högt tempo. Ska snart börja träna hårt/på riktigt igen:nod

Kul att du gillade min fysik:) …Lovar att den kommer vara riktigt uppdaterad nästa gång jag kliver upp, både tyngre och hårdare…Min plan è redan spikad!!

Klart du ska komma hit o träna…Inget att vänta på:nono: ,bara du hör av dig om du blir sugen på det!!

Kul att du ska köra LP-08, bara gasa järnet mot målet!!!

Jo klart jag minns att jag pratade med Palle & Frida (vid mina sponsorers bord,ultimate nutrition) sen var det en till tjej med samma frisyr som frida ungefär! va det du?!

Kör hårt ikväll nudå!!! DEAL?!

Johan Ederer wrote:
    Jag tränar igenom hela kroppen på 2dagar just nu..så på fredag blir det , rygg,axlar & biceps…kör bara några få set per muskel med högt tempo. Ska snart börja träna hårt/på riktigt igen

Kul att du gillade min fysik…Lovar att den kommer vara riktigt uppdaterad nästa gång jag kliver upp, både tyngre och hårdare…Min plan è redan spikad!!

Klart du ska komma hit o träna…Inget att vänta på ,bara du hör av dig om du blir sugen på det!!

Kul att du ska köra LP-08, bara gasa järnet mot målet!!!

Jo klart jag minns att jag pratade med Palle & Frida (vid mina sponsorers bord,ultimate nutrition) sen var det en till tjej med samma frisyr som frida ungefär! va det du?!

Kör hårt ikväll nudå!!! DEAL?!

gött:jag ser fram emot det,att se dig på scen igen asså..va har du för plan då??jag tycker att ni ska köra på korpen, dvs mitt lilla gym ligger vid bussstationen och taxistationen i m-stad..

stämemr bra,det var jag :p
    gasar gärnet gör jag o min mors komentar efter att ja hade tränat idag,fan va hård du ser ut idag,får ja känna!*haha*

klart att jag hör av mig, ivärsta fall är det inte så långt upp för en day trip lixom

skirver i ett nytt hus de gick idag :p
    it’s a deal! it was a promis!:D ha de guld mannen!

ensam på träningen idag me,latisen,som kallas för bänkarna va hemma och pluggade,svikare*twii*haha..ne mn de gick att kötta på bra idag tycker jag och nöjd är jag också..

Trices!
    Dips max*4 set
    Frenchpress m z-stång 4set á 40kg
    Tricdrag i cc-omväntgrepp á 50kg
    Tricdrag ovan huvd i cc m rep á 50kg

Biceps!
    Hantelcurls 4 set á 15kg/hantel
    Stångcurl i CC 4 set ´s 45 kg
    Dubelbiceps m hantag i cc *4set

de va de ja!göt som fasen och sen så var jag o morsan ute o gick en 45 minuter nyss,duchat käkat och nu blir det massagestolen..skönt!!Sen lite chill v Tv;n o så sussa kudden för jag är trött idag…har vart en bra dag en dag som blev lite som man hade väntat sig med det ena och det andra..menmen..

jag märkte just hur underbart skönt det var att lägga mig i sängen;) så jag tror inte jag går här ifrån nu…

ha de guld!

och har ni inte räknat ut det ännu så var det armar jag körde idag :p

bicepscurlen är imponerande! Ha en skön dag :up:

danjl wrote:
    bicepscurlen är imponerande! Ha en skön dag :up:

Tack,jo jag är me impad,fattade ej vart den kraften kom ifårn PB iaf

idag va ja olydig,får hoppa över min vilodag o köra rygg idag för att veckan ska gå ihop,men sen kommer en längre vila i helgen istället..Rygg idag!
    Chins max*4
    Stångrodd 40*4
    Sittrodd 55*4
    Lasdrag m smalt v-grep oförskämt stark idag,fett tungt :p*4 set..

redigt nöjd och duchen var välbehövd,idag gick vi en lång och intensiv promenix i den sköna solen ca en timma. ska slänga mig i solariet nu,frächa till hyn lite hehe^^o sen segrar massagestolen..:yahoo: erkäner att dene lite lyx för den e alltid lik uppskattad..haha^^

thess wrote:
    idag va ja olydig,får hoppa över min vilodag o köra rygg idag för att veckan ska gå ihop,men sen kommer en längre vila i helgen istället..Rygg idag!
    Chins max*4
    Stångrodd 40*4
    Sittrodd 55*4
    Lasdrag m smalt v-grep oförskämt stark idag,fett tungt :p*4 set..

redigt nöjd och duchen var välbehövd,idag gick vi en lång och intensiv promenix i den sköna solen ca en timma. ska slänga mig i solariet nu,frächa till hyn lite hehe^^o sen segrar massagestolen..:yahoo: erkäner att dene lite lyx för den e alltid lik uppskattad..haha^^

Bra jobbat bruden!!! stark är du! :up:

o så körde jag mage med johan idag och direkt efter fångade jag en bild på honom ”fan asså,du ska få igen”….koll minen också,visst ser han farlig ut *NOT* haha..gu va ja längtar tills jag får igen :D :D

StefanSundqvist_ wrote:
    Bra jobbat bruden!!! stark är du! :up:

Tackar..man kämpar på bäst som e möjligt men ryggen e DÖD nu så att de ska bli såååå skönt m massage…kikade just in i din journal du kör på bra du också,impad!!ha de guld!

torsdag-såkallad vila
    fredag-baksida ben
    lördag-framsida ben

drar iväg i morgon så ja slänger in detta för jag tror inte att jag har möjlighet att få tag på dator i helgen!

wiie kalasvarm idag..skolan skolan skolan och tre timmars hål,lagom skoj..sitter man där,visst hade man massa tt göra men endå,sen så e sista lektionen instäld…wiie man jublar av lycka ..*NOT*
    menmen jag har fått ut allt jag ville av denna dagen…Nu poppas det The knife på högsta volym här hemma så rutorna skakar!!i just looove that!
    suneshine to everyone..

Ha en grymt trevlig helg och ät väl o lev väl.

MVH cEsse

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.