- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 januari, 2009 at 21:52 #619337Anonym anvandareMember
Låter som en underbar dag!!!
Men… vart är fläsket!? jag ser det inte iaf!!!14 januari, 2009 at 06:36 #619338Anonym anvandareMemberPixi wrote:Låter som en underbar dag!!!
Men… vart är fläsket!? jag ser det inte iaf!!!God Morgon!!!!!
Fan, tack….Hihihi, Även om jag klart och tydligt ser det.Man är ju ganska van att vara både hård och lägre bf.Hoppas att får en bra dag, själv ska jag göra klar dottern för dagis, hon är inte den snabbfotaste indianen så här på morgonen.
Ha det bäst!!!
14 januari, 2009 at 09:23 #619339Anonym anvandareMemberTycker du ser riktigt sund ut! Det där fläsket gjorde susen
14 januari, 2009 at 10:20 #619340Anonym anvandareMemberTycker det ser bra ut, man kan ju inte springa runt å va stenhård jämt! :p
Gillar gym bilderna! Riktiga krigar bilder!
MVH Emil :up:[/b]
14 januari, 2009 at 11:15 #619341Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Tycker du ser riktigt sund ut! Det där fläsket gjorde susenHaha, sund….Hmmm, ett annat ord för bantning…*asg*
Tur i alla fall att julen är över nu, kan man återgå till de vanliga rutinerna…ED86 wrote:Tycker det ser bra ut, man kan ju inte springa runt å va stenhård jämt! :pGillar gym bilderna! Riktiga krigar bilder!
MVH Emil :up:[/b]
Som du säger, varken kropp eller psyke mår speciellt bra av att vara sten hård med lågt bf hela tiden, men det kan lätt bli en vana..
Klart man krigar på gymet, ge gärnet, och sen gärna bli buren till bilen efter….Då har man gjort ett bra pass… :p14 januari, 2009 at 17:55 #619342Anonym anvandareMemberVilket fläsk? Du ser riktigt snygg ut nu!!! Du var ju verkligen inte ful när du var ”hård” heller.
Ps: Ska på anställnings intervju imorgon jag med. Önska mig lycka till:emo-thumb
14 januari, 2009 at 18:44 #619343Anonym anvandareMemberJanne wrote:Vilket fläsk? Du ser riktigt snygg ut nu!!! Du var ju verkligen inte ful när du var ”hård” heller.Ps: Ska på anställnings intervju imorgon jag med. Önska mig lycka till:emo-thumb
Tack…Var snällt av dig…. Men allt ska jag bli hårdare igen, snart vår och sommar mode..hihihihi….
Ett stort Lycka Till för dig i morgon!!!!Det kommer gå galant…
JAG FICK JOBBET!!!!!!! YIPPIE!!!!!
Dom älskade mig sååå mycket att jag ska börja i morgon på stört.Svin bra kommer det blir, 45 min cardio till jobbet, jobbar hela dagen, när jag slutar ligger gymet 5 min ifrån, så jag hinnner träna sen till dagis…Såå bra tider.
Känns kanon, men är liiiite nervös inför första dagen.
Men det går säkert bra!Ha en bra kväll!
14 januari, 2009 at 18:48 #619344Anonym anvandareMemberGrattis till jobbet
Vad är det du ska jobba med på det nya jobbet?Tycker att din form ser bra ut fast du har haft ett uppehåll :up:
14 januari, 2009 at 18:55 #619345Anonym anvandareMemberThe_Insane wrote:Grattis till jobbet
Vad är det du ska jobba med på det nya jobbet?Tycker att din form ser bra ut fast du har haft ett uppehåll :up:
Tackar tackar….. Det är som personlig assistent till en tjej på 22 år, så det ska nog bli bra. Ganska fritt jobb, ute mycket, vatten träning, och hitta på grejer…..Men bäst är tiderna.Inte många jobb som ger en möljigheten att kunna både lämmna o hämta på dagis, plus att jag kommer hinna mina pass.. Mohahahaha, i bland är livet allt bra!!!!!! :buttrock:
Tack, jo, har ju trots allt haft ett uppehåll på ett xxxx antal veckor, och mycket mediciner…Men det känns hyfsat… Kan ju bara bli bättre, eller hur?
Tävlingar finns det gott om,…!14 januari, 2009 at 19:00 #619346Anonym anvandareMemberLåter som ett trevligt och omväxlande jobb må jag säga
Absolut det kan bara bli bättre nu och du är redan nu på bra väg för att nå toppen14 januari, 2009 at 19:53 #619347Anonym anvandareMemberGrattis Zandra… det vet du att du var värd efter allt skit :up:
14 januari, 2009 at 20:02 #619348Anonym anvandareMemberThe_Insane wrote:Låter som ett trevligt och omväxlande jobb må jag säga
Absolut det kan bara bli bättre nu och du är redan nu på bra väg för att nå toppenJa, tror det kan vara ett soft jobb.Speciellt nu när det börjar bli sol och snart vår.Man kan vara ute och promenera mycket,hitta på saker.
Plus att jag får ju extra träning när jag är med på hennes vatten gympa två dagar i v…Hahaha, Zandra som en vatten säl…Nice syn…Nicklas@ON wrote:Grattis Zandra… det vet du att du var värd efter allt skit :up:Tack, min Guld-Gosse…….
Jo, tycker faktiskt att det är lite min tur att njuta av livet och ha flyt.
Hihihi, måste planera tävling snart…Jag mår BRA!!!!! *LER*15 januari, 2009 at 18:43 #619349Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Tack…Var snällt av dig…. Men allt ska jag bli hårdare igen, snart vår och sommar mode..hihihihi….Ett stort Lycka Till för dig i morgon!!!!Det kommer gå galant…
JAG FICK JOBBET!!!!!!! YIPPIE!!!!!
Dom älskade mig sååå mycket att jag ska börja i morgon på stört.Svin bra kommer det blir, 45 min cardio till jobbet, jobbar hela dagen, när jag slutar ligger gymet 5 min ifrån, så jag hinnner träna sen till dagis…Såå bra tider.
Känns kanon, men är liiiite nervös inför första dagen.
Men det går säkert bra!Ha en bra kväll!
Grattis så mycket för jobbet!! Kanon när tiderna passar med träningen! Vad lyxigt!!
18 januari, 2009 at 00:23 #619350Anonym anvandareMemberNÄMEN!!! GRATTIS till jobbet!!
Låter ju hur bra som helst!!!!18 januari, 2009 at 10:41 #619351Anonym anvandareMemberhej tjejen vad skönt att du mår bättre och kommit igårng med träningen igen.. hejja på!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.