Home › Forums › Deff och fettminskning › Cola light vid deff..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 januari, 2011 at 22:23 #400953Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Då säger vi ju samma sak.
Niklas,, att du bara orkar,,
Vad vet du egentligen? Ja de e lyx att kunna ta cola light 5 veckor innan tävling efter 90 min morgonpromenad, svin tungt benpass och 60 min cardio på det..Då är light dricka rena fröjden då kalorierna ligger kring 2000…
Då kan tom vitkål vara gott..GET MY POINT!
Då kroppen skriker efter mat, formen är på topp , fett procentet är tok låg,, då tar man all lyx man kan få..DÅ ÄR LIGHT DRICKA O TUGGUMMI LYX…26 januari, 2011 at 07:44 #400954Anonym anvandareMember013 wrote:Niklas,, att du bara orkar,,
Vad vet du egentligen? Ja de e lyx att kunna ta cola light 5 veckor innan tävling efter 90 min morgonpromenad, svin tungt benpass och 60 min cardio på det..Då är light dricka rena fröjden då kalorierna ligger kring 2000…
Då kan tom vitkål vara gott..GET MY POINT!
Då kroppen skriker efter mat, formen är på topp , fett procentet är tok låg,, då tar man all lyx man kan få..DÅ ÄR LIGHT DRICKA O TUGGUMMI LYX…Jag fattar inte att DU orkar. Är det verkligen sån prestige i att säga att något smakar bra? Jag är bara intresserad vad i något så billit och ”Svenssonaktigt” kan vara lyxigt. Du säger ju som sagt att du aldrig är sugen på det rent smakmässigt och för mig är det då en gåta vari lyxen finns.
26 januari, 2011 at 10:24 #400955Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Jag fattar inte att DU orkar. Är det verkligen sån prestige i att säga att något smakar bra? Jag är bara intresserad vad i något så billit och ”Svenssonaktigt” kan vara lyxigt. Du säger ju som sagt att du aldrig är sugen på det rent smakmässigt och för mig är det då en gåta vari lyxen finns.Vet du vad för mig är en gåta?
Att du fått en sådan bra rykte, på så lösa grunder!!Måste saker vara dyra för att kallas ”lyx”? Så allt måste vara ostron o champagne för att kallas njutning?!
10 av 10 fall hade jag hellre valt korv med bröd än ostron!
Men jag är väl trash!26 januari, 2011 at 12:27 #400956Anonym anvandareMemberHaha, nu måste du ju trolla.
Det har från början bara handlat om att jag inte förstår VAD, om inte smaken, som är lyxigt med läsk. Sluta vara så löjlig och komma med otrevligheter. Vi kan lämna det om du vill, jag försökte bara bli klokare eftersom jag inte fattar varför man lyxar till med mat och dryck om mat och dryck inte ens är gott. Vari finns då lyxen?
26 januari, 2011 at 12:32 #400957Anonym anvandareMemberHur orkar ni älta samma sak och ord om och om igen?
27 januari, 2011 at 16:41 #400958Anonym anvandareMemberjag tycker att cola light under diet tar bort hungerkännslan om man nu har en sån,vilket ja har-_- när jag dricker light dricka försvinner den kännslan och man blir typ lycklig? typ YES inge hungrig nå mer,men sen när den är slut blir det…..hunger….så ja,tror det är okej att dricka det under diet!
28 januari, 2011 at 20:34 #400959Anonym anvandareMemberbalronx wrote:jag tycker att cola light under diet tar bort hungerkännslan om man nu har en sån,vilket ja har-_-Håller helt med dig! jag tycker att cola light tar bort hunger i 1 timme ungefär , och då dricker jag ett glas light för att inte små äta. Och jag tycker cola light ger mig en sån skön kick! när jag druckit light så är jag typ 150 % taggad på mina innebandy träningar och kan verkligen ge mer än normalt.
29 januari, 2011 at 09:05 #400960Anonym anvandareMemberTacka vet jag Vanilla Coke Zero Den e fin den.
1 februari, 2011 at 21:32 #400961Anonym anvandareMemberRyan wrote:Tacka vet jag Vanilla Coke Zero Den e fin den.VA?!?! VART DÅ?!?! har ännu ara hittat diet coke cherry här i sundsvall
13 februari, 2011 at 14:44 #400962Anonym anvandareMemberYEAH ICH HABE hittat vailla coke zero här i sundsvall,ica maxi och ica bergsgatan
13 februari, 2011 at 22:38 #400963Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Sug efter just SOCKER behöver man inte få. Men däremot uppehålls ju preferensen för sötsaker. Annars skulle man ju inte bli sugen på läsken. Nu var det längesedan jag drack det faktiskt. Har i princip totalslutat med både lightläsk och kaffe. Helst sanslöst faktiskt, bryggaren gick sönder och vips hade jag inget kaffesug kvar efter typ fyra-fem års kaffeknarkande.Där har vi lösningen på mitt beroende!
Trasha sönder min egna och jobbets alla kaffeautomater!15 februari, 2011 at 23:05 #400964Anonym anvandareMember[http://www.markazits.com/index.php?Itemid=210&catid=17:faq-flitigt-frde-frr&id=155:light-cola-kaffe&option=com_content&view=article]
stämmer det att man kan sluta gå ner i vikt bara för att man dricker cola med azpartam. Borde väll gå ner när man ligger på kcalunderskott hur som helst eller? sen om det är onyttigt eller inte är ju en annan sak
16 februari, 2011 at 08:12 #400965Anonym anvandareMemberzeke wrote:stämmer det att man kan sluta gå ner i vikt bara för att man dricker cola med azpartam.Tänk såhär: Har någonsin en kroppsbyggare under deff druckit en smaksatt proteindrink tror du? Eller en cola light?
17 februari, 2011 at 00:01 #400966Anonym anvandareMemberSom ni i början redan har fått bekräftat, innehåller lightläsk inga kalorier och går därför utmärkt att hälla i sig.
Jag som tröttnade på vatten när jag var runt 5 år gammal gör av med ett par flaskor cola light i veckan, bara för att jag kan och för att jag vill.
17 februari, 2011 at 12:10 #400967Anonym anvandareMemberJoachim Johansson wrote:Som ni i början redan har fått bekräftat, innehåller lightläsk inga kalorier och går därför utmärkt att hälla i sig.Jag som tröttnade på vatten när jag var runt 5 år gammal gör av med ett par flaskor cola light i veckan, bara för att jag kan och för att jag vill.
jo fast allt är väll inte bara svart eller vitt. Visst inga kalorier men azpartam som får kroppen att producera insulin. och detta i sin tur gör att kroppen binder fett eller hur funkar det?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.