Cola light vid deff..

Home Forums Deff och fettminskning Cola light vid deff..

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 61 through 63 (of 63 total)
  • Author
    Indec wrote:
    1.5 liter cola light varje kväll?!?!!
    Du dricker alltså 10.5 liter i veckan och 546 liter lightläsk om året?

Herregud!

Får nog erkänna att jag har lite hjälp av övriga familje medlemmar men visst det e inte bra …..men ack så gott:o får gå på avänjning…..

Ann-sofie wrote:
    Får nog erkänna att jag har lite hjälp av övriga familje medlemmar men visst det e inte bra …..men ack så gott:o får gå på avänjning…..

Fia du är inte ensam :) fast jag har bättrat mig från förr då var det minst en 2 liters slank ner om dagen. Drack endast vatten till proteindrinkarna o i samband med träning men cola till allt annars. Magen mådde inte så bra (magkatarr) så man fick dra ner på de enorma doserna. Detta efter ca 15 års (miss)bruk av Colan. Näringsupptaget kan jag tänka mig blir inte optimalt heller av det.

Zoltan Szabo wrote:
    Fia du är inte ensam :) fast jag har bättrat mig från förr då var det minst en 2 liters slank ner om dagen. Drack endast vatten till proteindrinkarna o i samband med träning men cola till allt annars. Magen mådde inte så bra (magkatarr) så man fick dra ner på de enorma doserna. Detta efter ca 15 års (miss)bruk av Colan. Näringsupptaget kan jag tänka mig blir inte optimalt heller av det.

:D om du som var stor konsument förr av cola i 15-år så känner jag mig lugn….
    tagen blev jag på bar gärning i går på ica vid cola light flaskorna…:whistle:

Viewing 3 posts - 61 through 63 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.