Dax göra sig av med barbapappakroppen.

Home Forums Deff och fettminskning Dax göra sig av med barbapappakroppen.

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Har inte varit aktiv på gymmet på år nu å förfalligt riktigt mycket. Klen, lite skavanker å betydligt fetare. Hade för några år sedan en ganska vältränad kropp. Hade pb i mark 220kg, bänk 130kg, böj 170kg. Inga jättevikter det är jag helt medveten om men tar idag säkert inte ens hälften. Vägde då 86kg. Idag 100….. Så till mina undringar. Först vill jag banta ner mig. Ska köra cambridge i ca 2mån eller tills jag gått ner till 78kg har jag bestämt mig för. Men under denna tiden då jag lever på 500kcal å ska köra igång igen hur ska jag träna? Vet hur jag ska träna när jag äter men hur gör jag nu? Man får ju inte alls i sig protein som täcker behovet. Är det bättre att kanske gå ner först å sen börja träna å ägna tiden åt lite promenader å liknande ist? Eller ger det något köra igång med träning samtidigt? Skulle vara väldigt tacksam för lite bra råd på mina frågor av kunnande. Och jag tänker inte avstå cambridgen utan vill bara veta hur jag kan träna om jag ska träna under tiden eller om det bara sliter ner kroppen. Tänkte lägga upp lite tjockisbilder å skapa en sida som ger mig lite extra motivation när det är tungt så att nästa sommar hoppas på en radikal kroppsförändring på efter bilderna. Tänkte även köra lite undertiden bilder å uppföljning med för peppandets skull. Tack på förhand.

Vet inte hur de blir för dig, men ja gick ner från 99.7 till 81kg under ca 1.5 år, gick ut lite hårt sista tiden men fick aldrig bort de sista, men tappade inte mycket styrka under tiden förens kanske när ja nådde 84 till 81 då. Sen gav ja upp då ja får huvudvärk nu mera om ja inte äter på några timmar, sen har ja märkt att så fort jag försöker äta lite mer och öka träningsvolym flyger fettet på midjan. Känner det är fettet som vill komma tillbaka. Fett minne likväl som muskleminne, jag är tveksam om ja ens kommer bli mycket starkare än jag var innan på 100kg då fettet också slåss om att komma tillbaka.

Så ibland känns de meningslöst, vill inte du ska tappa modet, men för min egen skull kan jag lika gärna stanna runt 84, träna och äta normalt under 2 år för att få tillbaka min sabbade ämnesomsättning.

Så vill du bli fet gör som jag ät för lite under lång tid, jag tror cambridge ger en bra möjlighet till att du blir fetare än innan tyvärr.

Men va fan häng på då så hjälper vi varandra? Jag tror allt går men stunderna man känner man inte orkar är avgörande, antingen så ger man uppp genom att frossa omm man ska gå på den svälten eller så finns det många liknade situationer när folk frågar sig om det är värt det. Men nu vill jag lyckas å fan häng med så gör vi det tillsammans.

Man snackar ju om man inte kan skylla på gener, har man däremot gått upp i vikt ordentligt är det ju svårare förutsättningar.
    Sen vet någon varför jag nu för tiden får huvudvärk så fort ja inte äter regelbundet ? Räcker med o skippa frukost o äta 4 timmar senare, så har ja huvudvärk hela kvällen

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.