deff eller tyngre träning??

Home Forums Deff och fettminskning deff eller tyngre träning??

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

hej jag är en 16 årig kille som tränat seriöst i 2 – 3 månader.problemet är att jag har ett lager underhudsfett på magen och även på baksidan av låret. jag undrar hur man ska få bort detta,ska man köra deff eller borde man bara träna hårdare????? :what:

Jag är 177 cm å väger 68 kg

kfufu wrote:
    hej jag är en 16 årig kille som tränat seriöst i 2 – 3 månader.problemet är att jag har ett lager underhudsfett på magen och även på baksidan av låret. jag undrar hur man ska få bort detta,ska man köra deff eller borde man bara träna hårdare????? :what:

Har du bara tränat så (väldigt) kort tid så är inte en deff aktuell tycker jag.
    Träna på and good things will happen.
    Som nybörjare är det knappast ett fenomen med muskeluppbyggnad och fettförlust samtidigt.

177cm och väger 68kg så är du nog redan ganska så smal.
    Håller med föregående inlägg, så träna på bara så möter nog musklerna dit lilla fettlager ;)!

Du ska inte deffa i alla fal.Bygg på istället.177cm och 68kg.

Flessa wrote:
    +1, nothing more to be said typ. 2-3 månader är ingeting.

Jag förstår mig verkligen inte på dig.

kfufu wrote:

Jag är 177 cm å väger 68 kg

Jag är 176 cm och väger 77 kg. Mitt underhudslager är där, men är på väg att försvinna. Med det ville jag säga att vågen inte säger jättemycket.

Fortsätt kika i spegeln, och träna vidare! Du kanske kan fundera på ett annat träningsprogram. Var bara försiktig med att lyfta för tungt, då musklerna gärna växer snabbare än leder, senor & fästen — lätt att skada sig.

Lycka till!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.