Home › Forums › Deff och fettminskning › Deff hjälp, första gången.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 november, 2008 at 21:52 #67505Anonym anvandareMember10 november, 2008 at 21:52 #483070Anonym anvandareMember
Hel, är en kille på 19 år, som ska börja sin första deffning, är inne på 3dje veckan atm. tänkte inte nå någon speciell vikt, vill bara få fram lite ådror samt skala av magen lite. tränat i kanske 1.5 år. gymmar 4 dagar, samt motionerar 4 i veckan. går 1tim 20min.
stats ;
19 år
187 cm
90~ kgmin dagliga kost ;
Frukost ; 2dl gröt, samt 2 ägg.
Lunch ; Oftast torskfilé samt fullkorn ris, eller kyckling och grönsaker.
Mellanmål ; Tonfisk på burk, runda 25g protein.
FÖRE TRÄNING ; 2/3 skopor NO-Xplode
EFTER TRÄNING ; whey-100, samt någon apelsin.. sen 20 min senare tar jag middag MED Cellmass.
Middag ; Oftast samma som Lunch. samt Omega-3 tab.
Mellanmål ; Tonfisk burk.
Kvällsmat ; Whey-100 med keso, eller något annat som gröt, bröd, vad jag kan skrapa ihop.En annan fråga ; Går det bra att ta NO-Xplode samt Cellmass under deffen?
Samt, räcker det att gå 4-5 ggr i veckan cirka 1 tim 20 – 50 min ? och gymma 4x gången. p.s har ett aktivt jobb.
Annars, är detta ett bra upplägg? ge GÄRNA tips / rekommendationer. tar emot allt med hjärtat.
solong.
10 november, 2008 at 22:09 #483071Anonym anvandareMemberVerkar som ett riktigt bra kost och träningsupplägg, äter du rätta och kloka mängder av maten så kommer du få en bra deff.
11 november, 2008 at 07:03 #483072Anonym anvandareMemberPå tok för fettsnålt. Frukosten duger ju ur den synvinkeln men även lunch och middag bör ha någon fettkälla. Dressing kanske, någon ostbaserad eller gräddbaserad sås, kanske majonnäs eller bearnáisesås, riven ost över pastan, välj fet fisk då och då, ät köttfärs någon gång t.ex.
11 november, 2008 at 14:38 #483073Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:På tok för fettsnålt. Frukosten duger ju ur den synvinkeln men även lunch och middag bör ha någon fettkälla. Dressing kanske, någon ostbaserad eller gräddbaserad sås, kanske majonnäs eller bearnáisesås, riven ost över pastan, välj fet fisk då och då, ät köttfärs någon gång t.ex.ah will do, tar oftast lite riven ost samt någon greddbaserad sås, som jag hittar i kylen, men inte ofta.. får la tänka på det mer .. men ingen som kan svara på min fråga om no-xplode + cellmass ? tack.
11 november, 2008 at 16:01 #483074Anonym anvandareMemberfrancis wrote:ingen som kan svara på min fråga om no-xplode + cellmass ? tack.Det påverkar inte deffen negativt i alla fall.
11 november, 2008 at 16:47 #483075Anonym anvandareMemberKing Grub wrote:Det påverkar inte deffen negativt i alla fall.tack, det jag ville höra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.