Deff med koffein!!!

Home Forums Deff och fettminskning Deff med koffein!!!

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej alla har lite funderingar om deffning

jag skall börja deffa snart ända till sommarlovet :p och jag känner att jag inte har råd mer så säriösa grejer tyvär. Men jag skall deffa och jag tänkte andvända mig av strikt kost och koffein tabletter. Jag skall köra mitt vanliga träningspass och lägga till 20min på konditionsmaskinen. Cykla till skolan 1 timma morgon och efter middag :P

min fråga när skall jag ta koffeintabletten, hur långt innan träning? kan jag ta en innan jag cyklar till skolan? kan jag ta tex 2 tabletter när jag kör ett träningspass? om ni har några bra tips på hur jag skall göra så kom med förslag.

tack på förhand

Jag tog två styck 30minuter innan min gympa, ett hårt gympapass, så märkte jag skillnaden på svetten. Det bah droppade svett och ådrarna pumpade för fullt, jag säger, 30-45minuter innan träning, effekten varar länge också.

bra tack för bra info :D men de säger att de kan vara farligt med för många tabletter :P och 2 innan ettt gympass och jag kör 6 ggr i veckan :P låter som lite över dos:D

Jag kör med Caffeine Alert, man bör inte överdosera ja, jag hör att max intag ska va 400mg, men bör underskridas också. Koffein är farligt ja, man kan få hjärtklappning på för högt intag. Men finns såna som dricker 5-6koppar kaffe varje dag, 120mg per kopp. Håll dig till vanliga dosen, det är väldigt vätskedrivande, drick 5dl vatten efter en dos.

tack för bra svar nu skall jag sätta igång hehe fan de blir lite kämpigt att trycka i sig 5dl vatten innan ett träningspass

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.