Deffar jag för hårt?

Home Forums Deff och fettminskning Deffar jag för hårt?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Tjenare! jag är 18år (född 93) är 189cm lång och vägde 114kg och har gått ner till 112kg på 8 dagar. Borde jag verkligen gå ner mer än 1kg i veckan? vill ju behålla så mycket muskler som möjligt, helst bygga*cupid* detta är min första deff så det känns väldigt roligt att gå ner snabbt men som sagt så är jag orolig för musklerna, tränar för maximal muskelvolym inget annat.

Men eftersom jag är överviktig så kanske det går bra att gå ner ”snabbt” om nu 2kg på 8 dagar är snabbt?

I början förlorar man jättemycket vätska i kroppen förmodligen det du upplever nu. Gick själv ner 2-3kg i veckan i början på min diet men då vägde jag 145kg =) Men du ska nog efter den första månaden eller så begränsa viktnedgången till max 1kg per vecka.

Man droppar mycket vätska i början. Är du stor har du mycket vätska, kör på som du gör.

Det kommer bli svårare, tro mig.

Som dom andra sa så går det snuskigt fort i början. Tränar du tungt så behöver du inte vara orolig för muskelförlust. Kör på och var glad att det inte står still ;)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.