Deffhjälp

Home Forums Deff och fettminskning Deffhjälp

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    oscar123 wrote:
    jag har tränat sen början av november , och deffat i typ 3 veckor nu lite halvdant .. gått ner under dessa 3 veckor ungefär 4 kg .. jag tycker det är jävligt mycket i nedgång , och har minskat midjemått med nästan 10 cm.. ändå så orkar jag ju mer i alla övningar :O kanske inte lika motiverad då man e lite mer trött då o då men .. :D

Bara att kämpa på så blir det bra ska du se, känner du dig trött och omotiverad så gå upp till balans eller litet överskott ett par dagar så ska du se att du får liten nygnista.

heheh jadå det blir nog bra ;) ska fortsätta o deffa tills jag blir nöjd .. kanske hamnar där vid 65 kg :S finns nog mycket mer o hämta ;) Är det bra o äta fullkorns ris o fullkorns pasta? brukar äta fullkorns ris och kyckling file typ nästan varjedag annars :P

oscar123 wrote:
    Är det bra o äta fullkorns ris o fullkorns pasta? brukar äta fullkorns ris och kyckling file typ nästan varjedag annars :P

Inget fel i det. Jag föredrar vitt om jag någon gång äter det men tycker du fullkorn är godare så visst.

okej :) för vissa säger att man ska skippa pasta/ris/potatis helt :/

oscar123 wrote:
    okej :) för vissa säger att man ska skippa pasta/ris/potatis helt :/

”Man ska” ingenting. Men jag håller med om att det enklaste rådet att ge folk är just att skippa den typen av livsmedel, ersätta med mer protein och fett och grönsaker.

Men det är ju ingen lag du behöver följa.

hm , vad ska jag då äta till kyckling istället för ris eller pasta? :)

Broccoli.

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.