Hjälp snälla

Home Forums Deff och fettminskning Hjälp snälla

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Jag är en tjej på 18 år, jag väger 66,5 och ca 170 cm lång.
    Jag älskar träning och har gjort det ca två år. Nu på senaste tiden har jag blivit mer seriös och lagt all min energi på att gå ner i vikt. Springer 40 min varje morgon, styrke tränar intensivt 1h varje dag & går en sväng med hunden 30 min varjedag.
    Jag vill förlora fett men går bara upp i vikt. Senaste två veckorna har jag rusat upp 6 kilo!
    Vad gör jag för fel? :|just nu äter jag var 3 timme och det brukar se ut såhär:
    frukost- gröt och kvarg
    lunch- kyckling och ris
    mellis-kvarg
    middag-kött och sallad
    kvällsmat-kvarg

desperat efter TIPS?!:up:

Mät midjan :) du kanske går upp i VIKT men ner i fett ? :)

äter du tillräckligt med fett? för att förlora fett måste kroppen ha fett
    tränar du varje dag?! vart kommer vilan in? är du iunder deff? du kör strikt med både kost och träning

Yourstruly wrote:
    äter du tillräckligt med fett? för att förlora fett måste kroppen ha fett

Det måste vara därför anorektiker och svältkatastrofoffer alltid är så feta.

Undeerbar wrote:
    Jag är en tjej på 18 år, jag väger 66,5 och ca 170 cm lång.
    Jag älskar träning och har gjort det ca två år. Nu på senaste tiden har jag blivit mer seriös och lagt all min energi på att gå ner i vikt. Springer 40 min varje morgon, styrke tränar intensivt 1h varje dag & går en sväng med hunden 30 min varjedag.
    Jag vill förlora fett men går bara upp i vikt. Senaste två veckorna har jag rusat upp 6 kilo!
    Vad gör jag för fel? :|just nu äter jag var 3 timme och det brukar se ut såhär:
    frukost- gröt och kvarg
    lunch- kyckling och ris
    mellis-kvarg
    middag-kött och sallad
    kvällsmat-kvarg

desperat efter TIPS?!:up:

Du kan inte gå upp sex kilo i fett, muskler eller en kombination av de två på två veckor med det upplägget. Det måste vara vätska om du verkligen har ökat så mycket i vikt, och det låter inte direkt bra med så massivt ödem heller. Det är inget som normalt sker.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.