- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Hur blir man av med underhudsfett?
Hejsan,
Jag har endel underhudsfett på mina armar och min mage.
Hur ska jag bli av med det?
Om detta nu är intressant så lite information om mig:
Född 1993(16 år)
Vikt 79
Längd 190cm
Tack på förhand!
16 år med lite underhudsfett? Ditt BMI är lite över 21. Underhudsfettet försvinner genom bantning och inget annat, dock känns det som slöseri på goda förutsättningar för att bygga en riktigt bra fysik som vore synd att slösa på ett (egenupplevt) extra fettlager.
Fundera lite vad det där minimala fettet egentligen har för egenvärde i sig att bli av med, är det verkligen något som kommer göra dig så ofantligt mycket lyckligare?
Fan, du är 13 år, skit i att banta, träna, ät och må bra bara, så länge du inte har fetma eller övervikt, vilket du är långt ifrån, så är det inget att tänka på. 79 Kilo på 190 cm är ingenting!
16
Ganska stor skillnad mot 13 men fortfarande tycker jag nog att det är så pass ung ålder och en så pass normalviktig kropp att bantning känns kontraproduktivt. Det är ju som sagt eb ypperlig period att lägga grunden för en grymt framtida fysik.
okej, tack så mycket för svaren:)
japp jag håller med dem andra också, det är en väldigt dum tanke.. jag är 17år , 189cm och väger 94kg efter mitt gymmande och nu håller ja på att deffa…och jag har inte så jättemkt underhudsfett, tror att du borde tänka till lite med det där med banting och bygga upp din fysik….
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY