Home › Forums › Deff och fettminskning › Hur gör ni???
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 januari, 2012 at 21:31 #51079Anonym anvandareMember24 januari, 2012 at 21:31 #122909Anonym anvandareMember
Tjena folket!
Ligger på ett ganska lågt kcal intag just nu, är väl ingen rå deff jag ligger inne på men har iaf sänkt det en bit för att se hur bra min kropp reagerar på detta. Har även i samband med detta ökat mitt protein tag, ligger på runt 2-2,5g protein/kg.
Har märkt av att jag tappar,tappar och tappar mer och mer i varje muskelgrupp jag kör.
Kan ta idag som exempel: Bröst stog på schemat och började värma i bänken rätt rejält (pga gammal axel skada) och skulle sedan gå upp till lite tyngre, klarade endast 1rep 3set på 100kg sen var det precis som att muskulaturen i bröstet bara försvann, helt trycklös vill säga …
Gick sedan över till snebänk med hantlar, började på 40kg hantlar à 6reps 1set sen kom krampen…
Det hela med den övningen slutade med att jag fick ligga på 22kg hantlarna för att ens klara av en strikt 8a…
Fattar inte hur jag kan få sådan satans mjölksyra?!! Kommer i både bröna samt tricepsen…
Blir ju psykiskt knäckt utav detta, så vad drar ni er innan ni drar iväg till gymmet? Laddar du upp med lite extra kcal någon timma innan som ändå kanske inte förstör ditt kostupplägg??? Eller vad ska jag behöva trycka i mig för att begränsa styrke förlusten samt den extrema mjölksyran?
Mvh:)
24 januari, 2012 at 23:07 #122910Anonym anvandareMemberTestat kreatin?
25 januari, 2012 at 05:15 #122911Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Testat kreatin?Aldrig kört annat än protein pulver… Kreatin är min räddning alltså???
30 januari, 2012 at 11:30 #122912Anonym anvandareMemberunder min deff har jag haft liknande problem, men ja började med PWO, förbättrar uthålligheten, bättre pump och du får mer energi.
Den PWO:n jag kör med heter Hemo rage och funkar utmärkt
30 januari, 2012 at 12:57 #122913Anonym anvandareMemberjimpabanan wrote:under min deff har jag haft liknande problem, men ja började med PWO, förbättrar uthålligheten, bättre pump och du får mer energi.Den PWO:n jag kör med heter Hemo rage och funkar utmärkt
ZKK Style:D
30 januari, 2012 at 15:12 #122914Anonym anvandareMemberNu är inte ditt uppläg presenterat så jag gissar bara. Hur ser det ut innan och efter passet kostmässigt?
Det är inte fel att ladda på med energin kring passet. att ligga lägre på de mindre aktiva timmarna på dagen är inte så påfrestande. Men kring passet så gissar jag att det finns lite å hämtar eftersom du upplever det du nämner. jag själv har haft god energi på gymmet trots låg (för lågt) kcal intag med lågt på kolh när jag valt att lägga passet kring de större målen.
31 januari, 2012 at 10:47 #122915Anonym anvandareMemberPWO.
Hur stort underskott ligger du på?
Hur mycket/lite kolhydrater får du i dig?
Fick du verkligen muskelkramper? Isåfall kan du ha brist av någon mineral. Tar du multivitamin/mineraltillskott? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.