Home › Forums › Deff och fettminskning › Hur mycket mat klarar kroppen av att ta åt sej?
3,75 kilo hästfile…. mums!
Har fått i mig en tournedo på ca 1 kilo vid en måltid under grillsäsongen i somras (ja, jag är fan inte frisk nån stans) och då var det ju lite annat vid sidan om också
Vore fan kul att se om man kan få i sig nästan 4 kilo under ett dygn, men bara om någon annan betalar
p.s. råvikten var 1,1 kilo… blir ju mindre grillat då vätska försvinner men vägde inte efter tillagning.
En restaurang i en näraliggande stad hade för några år sen en kampanj: Ät upp hela vår special tallrik och du får en T-shirt. Klart som fan att man beställde in och högg i för kung och foster land. 750gram kött, en hel hög med bruna bönor och friterade potatisar senare och jag var en T-shirt rikare.
Frugan var tyvärr inte riktigt lika imponerad… Hon hade ju planerat att gå på shopping resten av dagen, men jag var knappt kapabel att gå så vi fick åka hem. Härefter bestämmer hon vad jag får äta när hon drar ut mej på shopping!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY