Home › Forums › Deff och fettminskning › Ingen ökning i vikt under semestern.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 augusti, 2009 at 08:41 #62335Anonym anvandareMember3 augusti, 2009 at 08:41 #406561Anonym anvandareMember
Deffade och tränade som attan i vår. Var lite orolig för att lägga på mig under en månads semester nu i sommar. Dessa veckor har jag inte ägnat kosten en tanke utan stoppat i mig öl, rödvin, pizza, grillmat, M&M och knappt tränat ett dugg. Ställde mig på vågen idag inför första dagen på jobbet. Jag har gått ner 0,5 kg.
Visst är det märkligt?
3 augusti, 2009 at 08:53 #406562Anonym anvandareMemberGitarristen wrote:Deffade och tränade som attan i vår. Var lite orolig för att lägga på mig under en månads semester nu i sommar. Dessa veckor har jag inte ägnat kosten en tanke utan stoppat i mig öl, rödvin, pizza, grillmat, M&M och knappt tränat ett dugg. Ställde mig på vågen idag inför första dagen på jobbet. Jag har gått ner 0,5 kg.Visst är det märkligt?
Egentligen inte, du har tappat lite muskler och inte brytt dig om att få i dig tillräckligt mycket näring som när du tränar och har stenkoll och då har du fått i dig mindre kcal än när du är noga med maten.
3 augusti, 2009 at 09:01 #406563Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Egentligen inte, du har tappat lite muskler och inte brytt dig om att få i dig tillräckligt mycket näring som när du tränar och har stenkoll och då har du fått i dig mindre kcal än när du är noga med maten.Ja, så kan det vara men alla mått är samma som innan också.
3 augusti, 2009 at 09:33 #406564Anonym anvandareMemberDu får vänta tills du står på gymmet och se om du märker någon skillnad i styrka. Om inte – grattis!
3 augusti, 2009 at 10:53 #406565Anonym anvandareMemberDet tar en månad innan musklerna börjar förtvina om man äter en någorlunda näringsrik kost. Men Du kan ha förlorat en del vätska pga brist av vikt-träning. Samt att fett väger mindre än muskler…………….
3 augusti, 2009 at 20:50 #406566Anonym anvandareMemberbffen669 wrote:Det tar en månad innan musklerna börjar förtvina om man äter en någorlunda näringsrik kost. Men Du kan ha förlorat en del vätska pga brist av vikt-träning. Samt att fett väger mindre än muskler…………….Jag älskar att du uttrycker dig så självsäkert och självklart som i ”det tar exakt en månad”.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.