Jag gick ner 50kg på ett år!

Home Forums Deff och fettminskning Jag gick ner 50kg på ett år!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

Okey mitt liv ut gick i från att spela dator och sitta hemma tills den dagen jag fatta ett beslut jag Vägde allså 148kg! för att vara 19år så är de ganska mycket! jag gick till viktväktarna men de hände Inget så jag tog tag i saken Själv gick upp till gymmet med några polare! och så Började jag lyfta lite vikter först så tyckte jag de inte va något för mej men efter några passa fatta jag va rolig de här va! allså jag hitta min sport aja mer om de snart jag tränade och tränade tills jag träffa några killar som körde styrke lyft dom sa du grabben hur går det med vikten haha men dom mena bara väll dom fick mej att hitta den sport som passar en stor vuxen kille allså styrkelyft så i dag väger jag 98kg och mår så bra jag kan göra min omvandling bettyde min räddning från en massa sjuk domar men idag känner jag mej hur pigg som hälst! Älskar mitt nya liv de är en helt ny värd för mej det här och de går bara bättre och bättre kommer nog stanna på 100+ för att kunna tävla i den klassen men vi får se vad som väntar mej. tack för du tog din tid och läste de här stavningen kanske inte är den bästa men hoppas vi förstår!

är de något ni undrar över så skriv:)

Grattis SOM FAN :D !!!

tack!:D

Starkt jobbat! :up:

fyfan, gött att du gjorde nåt åt saken! En polare till mig vägde till slut 160kg.. han hade försökt sig på alla olika dieter och träningsformer.. men inte orkat med det till slut hur han än gjorde.. han valde att göra en gastric bypass, dvs att man i princip gör en operation för att ta bort magsäcken.. detta innebär att man inte kan äta en massa saker och att det kommer att va lite knas för resten av livet.. nu har han tappat snart 60kg sen i april.. vilket är kanon, men jag vet att det går att göra det helt utan operationer och ljusskygga tillskott och du är ett bevis på det,

Bra jobbat! Mvh / Peter

Riktigt bra…. sånt här inspierar mig och även många andra!

Riktigt grymt jobbat! Jag hoppas på något liknande resultat inom ett år. Fast jag kommer nog inte tappa så mycket som du gjorde för jag började på 128kg. :)

Peter_Eriksson wrote:
    fyfan, gött att du gjorde nåt åt saken! En polare till mig vägde till slut 160kg.. han hade försökt sig på alla olika dieter och träningsformer.. men inte orkat med det till slut hur han än gjorde.. han valde att göra en gastric bypass, dvs att man i princip gör en operation för att ta bort magsäcken.. detta innebär att man inte kan äta en massa saker och att det kommer att va lite knas för resten av livet.. nu har han tappat snart 60kg sen i april.. vilket är kanon, men jag vet att det går att göra det helt utan operationer och ljusskygga tillskott och du är ett bevis på det,

Bra jobbat! Mvh / Peter

tack! jo de går ju göra så men med vilja våld och Träning:P kan man göra allt! hoppas de går bra för han!

Nykropp wrote:
    Riktigt grymt jobbat! Jag hoppas på något liknande resultat inom ett år. Fast jag kommer nog inte tappa så mycket som du gjorde för jag började på 128kg. :)

Hoppas de går bra de är bara att man har ett måt så kommer de gå! detta fixar du!

Vilket jävla jobb…. En eloge till dig…

Själv har jag gått ner runt 15-20 Kg sen förra hösten, började på 125-130 ( vet inte så noga), jag hade väl gått ner ännu mer om jag inte hade byggt muskler men det är på god väg….

Du och alla ni andra som har gått från feta tunga ”monster” ;) till smala och vältränade snyggingar ger mig och förmodligen alla andra feta fortsatt inspiration och motivation till att fortsätta att kämpa med oss själva!!!! Tack!!!!!!!

Imponerande, man blir motiverad. Du lyckades stryrketräna framgångsrikt samtidigt??

Baker wrote:
    Imponerande, man blir motiverad. Du lyckades stryrketräna framgångsrikt samtidigt??

Det ända jag gjorde de va att träna och så sluta jag med dricka men de som är roligt är att jag käka pitzza och sånt men gick inte upp:S visst jag käka ju inte de varje dag men de hände.. men jag tänkte ju på vad jag stoppa i mej.

byggt muskler har jag ju gjort Tänkte att jag skulle slänga upp några bilder sen=) herrå!

det här va bland det mest imponerande jag har sett asså! grymt jobbat!

Grattis! En enorm prestation!

Men hur i helvete gjorde du???

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.