Home › Forums › Deff och fettminskning › Kaloribehovet…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2011 at 18:05 #409076Anonym anvandareMember
Kanske bra o räkna ut exakta protein/kh/fett i varje livsmedel för fördelning av fett/kolhydrater/protein? (som jag inte ens vet va jag behöver..)
Måste man de då? Räckere inte o gå på känsla liksom?
Sen, käkar jag inte pasta/potatis/ris alls i princip.. kanske kan käka de till lunch, en liten mängd?30 januari, 2011 at 20:14 #409077Anonym anvandareMemberp0kerfac3 wrote:Kanske bra o räkna ut exakta protein/kh/fett i varje livsmedel för fördelning av fett/kolhydrater/protein? (som jag inte ens vet va jag behöver..)
Måste man de då? Räckere inte o gå på känsla liksom?
Sen, käkar jag inte pasta/potatis/ris alls i princip.. kanske kan käka de till lunch, en liten mängd?Du har tagit det största steget; satt igång med träningen. Räkna kalorier kan du ju göra men för att inte inte bli för insnöad i allt och ha en distans till det hela så är det viktigaste att du rör på dig i någon form. Klart du kan äta pasta/potatis/ris med. Dina resultat har varit skitbra på den korta tiden och förstår du har fått blodad tand nu och vill optimera det hela. Att gå ner 0,5 kilo/vecka är alldelles lagom takt. Håll huvudet kallt och så länge vågen rör sig varje månad är det viktigaste. Bra jobbat hittills! :up:
1 februari, 2011 at 10:14 #409078Anonym anvandareMemberZoltan Szabo wrote:Du har tagit det största steget; satt igång med träningen. Räkna kalorier kan du ju göra men för att inte inte bli för insnöad i allt och ha en distans till det hela så är det viktigaste att du rör på dig i någon form. Klart du kan äta pasta/potatis/ris med. Dina resultat har varit skitbra på den korta tiden och förstår du har fått blodad tand nu och vill optimera det hela. Att gå ner 0,5 kilo/vecka är alldelles lagom takt. Håll huvudet kallt och så länge vågen rör sig varje månad är det viktigaste. Bra jobbat hittills! :up:Tack så mycket (du verkar änna fatta att de blitt lite mer hets o gå ner i o me att de är ’sista’ kvar nu :happy:)
Jag tänker kämpa vidare! :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.