Kreatin + deff?

Home Forums Deff och fettminskning Kreatin + deff?

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hej hej!

Jag är en 20 årig kille som är bosatt på malta där jag jobbar och tränar, jag kör gym 5 gånger i veckan och efter varje pass så köra jag 20-30 min boxning / thaiboxning, ibland kan det även bli att jag lägger hantlarna på hyllan och kör ett fullt kampsportspass.

Jag har tidigare slarv tränat då jag bott hemma i sverige, att jag tränar 2 månader, sen blir det uppehåll på 2 månader, men nu känns det som att det går riktigt bra, för det har blivit riktigt stor skillnad på min kropp.

Dom produkterna jag använder är protein (whey), preworkout black powder och Animal pack (vitaminer,mineraler m.m)

Min fråga är : kan jag köra kreatin under deff? har tagit det förut och gillade det verkligen, men då körde jag bara tunga vikter vilket gjorde att jag blev stor men lite lönnfet,

Kan jag köra kreatin och samtidigt vara deffad?

Mvh

ja det kan du att du blev lite lönnfet har att göra med att du åt mer energi än vad du gjorde dig av med.

mysglenn wrote:
    ja det kan du att du blev lite lönnfet har att göra med att du åt mer energi än vad du gjorde dig av med.

Okej! tycker du fortfarande jag kan köra på en preworkout produkt och kreatin eller ska jag bara köra på 1 av dom?

znuttjulle wrote:
    Okej! tycker du fortfarande jag kan köra på en preworkout produkt och kreatin eller ska jag bara köra på 1 av dom?

om din pwo innehåller kreatin så skit i att ta kreatin de dagar du tar pwo.

mysglenn wrote:
    om din pwo innehåller kreatin så skit i att ta kreatin de dagar du tar pwo.

då käkar jag upp denna burk med pwo först, har typ halva kvar så, sen blir det att testa på kreatin.

Vill du ha mitt tips tar du kreatin alla dagar i veckan även då du inte tränar.
    samt pwo före träning.

och som tidigare har sagt, innehåller pwo-n kreatin så behöver du ej ta kreatin den dagen du tar pwo. Detta för att effekten av kreatin avstannar vid en viss mängd.

Martin Fyhr wrote:
    Vill du ha mitt tips tar du kreatin alla dagar i veckan även då du inte tränar.
    samt pwo före träning.

och som tidigare har sagt, innehåller pwo-n kreatin så behöver du ej ta kreatin den dagen du tar pwo. Detta för att effekten av kreatin avstannar vid en viss mängd.

Jag tränar då 5 dagar i veckan nu, dricker pwo både till kampsporten och gymmet, men jag vilar 2 dagar, tycker ni jag ska dricka kreatin då?

mvh

znuttjulle wrote:
    Jag tränar då 5 dagar i veckan nu, dricker pwo både till kampsporten och gymmet, men jag vilar 2 dagar, tycker ni jag ska dricka kreatin då?

mvh

ja

innehåller din pwo kreatin då?

mysglenn wrote:
    ja

innehåller din pwo kreatin då?

Jag vet inte, får ta och kolla det.

Den heter Black Powder och finns inte i sverige, tror den enda pwo som finns här som säljs i sverige är NO-Expolde,

znuttjulle wrote:
    Jag vet inte, får ta och kolla det.

Den heter Black Powder och finns inte i sverige, tror den enda pwo som finns här som säljs i sverige är NO-Expolde,

Den innehåller kreatin.

Gober wrote:
    Den innehåller kreatin.

Okej, då trycker jag i mig burken med black powder, sen köper jag en burk kreatin.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.