Laddning/tömning inför plåtning?

Home Forums Deff och fettminskning Laddning/tömning inför plåtning?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Dag 1-3 Äter på som vanligt under min deff, runt 150g kolhydrater, dricker normalt med vatten (3 liter) och saltar maten normalt
    Dag 3-7 Drar ner kolhydraterna till 50-60g per dag, dricker vatten som vanligt (3 liter) och saltar som vanligt
    Dag 8 Laddar med 500g kolhydrater (ris,potatis,banan), drar ner vätskan till ungefär 1,5 liter. Tar bort saltet så mycket som möjligt. Sista måltiden 20.00 och inget vatten efter det.
    Dag 9 Fortsätter ladda med lite mer snabba kolhydrater (riskakor, jordnötssmör och lite salt för att få tryck) slutar äta runt 15.00. Så lite vätska som möjligt, lite från kaffet och pwon. Slänger i mig en rage nitro en halvtimme innan plåtning som sker 18.00

Hur tycker ni det ser ut? Som ni ser laborerar jag inget speciellt med vatten och salt utan tar det väldigt försiktigt, detta borde väl ge lite resultat utan att riskera för mycket.

Så vad säger ni, är det ett säkert kort att köra på? Räcker det med en dag att ladda med? Innan detta så har jag deffat rätt länge och är duktigt tom redan innan.

Ingen som har några synpunkter eller nåt att tillägga? Hur många timmar innan plåtningen tycker ni man skall sluta käka? Av de snabba kolisarna?

Just nu ligger jag i deff och har gjort det rätt länge, känner mig tom och trycklös så någon slags laddning är nog ett måste.

Varför provar du inte?
    Kl 18, om 9 dagar vet du. :-)

/Sorry för att jag inte kunde komma med bättre tips…

Sant, fast plåtningen kostar runt 10.000kr om man skulle betala för den, för alla bilder samt betalningen jag får så man vill vara säker och få till det nu. :D

Fast det är nog bara fortsätta med deffen som vanligt och ladda med extra kolhydrater dagen innan och dricka lite så kan det nog inte gå snett!

sök på gammla artiklar eller mejla magnus, body skrev om det för något år sedan…liknande steg jag följer!. lycka till

var en genomgående artikel om det i BODY nr 324 Juli 2011 :)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.