- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Minska fett % få fram rutorna.
Hallå, Jag har nu ett mål till sommaren 2014. Att få fram mina abs, Vet att maten har en stor roll i det hela.
Men mina funderingar är kring vad för magövningar man ska göra och hur många ggr i veckan man ska köra, hur många sets & rep.
och så motionen, hur ofta bör man ha ett motion pass för att dra ner på fettet?.
Duger löpning?
Kille
Ålder: 25
Vikt: 51
Längd: 165
Magträning är grymt jobbigt, men kör 20 min varannan dag, det har ja börjat köra med min träning, sen vilka övningar kan du fråga på gymmet om, men jag personligen kör 3-4 olika per gång och 3*10 el 3*15 beroende på övning!
Angående din fråga om övningar så finns det inga mirakelövningar men benlyft och cabel crunches är några av de bättre. Träna magen som vanligt likt alla andra muskler dvs tungt och med repetitioner 8 -12. Som avslutning är pricken över i fettprocenten. Den är avgörande för om du ska få definition, kaloriunderskott + protein + hård träning. Lycka till!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY