- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Ok att äta mer än sitt dagsbehov efter träningspass?
Hej.
Jag kör efter appen shapeup, den har fungerat bra tills nu, då jag har fastnat på vikten 92-93 kg.
Jag ligger på -500 om dagen och har 2290 kcal att äta varje dag. Tränar jag eller ute och går 1h så lägger jag in det i appen och få de enligt appen ”äta mer”. Alltså 1h tung styrketräning och 1h promenad mer mig ca 700 kcal mer att äta för varje dag och fortfarande ligga i kaloriunderskott?
Är detta ok eller kanske anledningen till att jag inte går ner mer?
Hej,
Om du har fastnat på en vikt tycker jag att svaret på din fråga finns i dina resultat. Om du har fastnat skulle jag förslå att du avstår från de extra kcal som appen föreslår och ser om det gör någon skillnad i viktnedgången. Se bara till att du får i dig tillräckligt med protein men inom ramen för de kcal som appen anger innan du lagt till din träning.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY