- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Råd o hjälp mottages tacksamt.
Räknat o räknat utan att bli klokare. Har jag hittat rätt fördelning fett/prot/kolisar….blir tokig. Tycker dock jag fått tydligare ådror över axlarna, hårdare över biceps o inte lika svullen mage. Har tidigare ätit stora mängder kolisar men nu betydligt mindre.
Fakta:
95kg morgonvikt fördelat på 182cm välförtjänta cm. Gymmar 4 tunga pass /vecka och innehar stillasittande jobb.
Näringsintaget ser ut som nedan.
Frukost: 3 hela ägg, 2 omega-3, 3 knäckebröd med keso alt kakonskinka, 1dl mellanmjölk, kaffe.
TRÄNING.
Efter gym: 1dl whey 100
Lunch: 100-200 gram kött/fisk/fågel, 2msk keso, 0.75dl (okokt) råris, blandsallad (1msk olivolja), 1dl mellanmjölk
Mellanmål: ca 40 gram cashewnötter
Middag: 100-200gram kött/fisk/fågel, blandsallad (1 msk olivolja), 1dl mellanmjölk
Innan läggning: 3dl naturell mild yoghurt med 1dl frusna bär
cardion består av 30-40 min löpband (gång i hög hastighet o lutning) efter gymmet samt promenader träningsfria dagar.
skulle vara MYCKET TACKSAM för lite synpunkter på ovan nämnda. Har räknat o räknat men det stämmer inget.. rädd att ha har för mycket eller lite av kolisar/fett/prot.
har stannat upp totalt efter allt räknande.
snälla hjälp mig.
några synpunkter på ovanstående matschema??? som sagt har inte fåt fram riktiga siffror tror jag…..känner dock att magen börjar bli lite ”degig” samtidigt som den krymper…
Finns det ingen vänlig själ som har kunskap i ämnet….
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY