- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Söker kostråd inför omlagd kostvana
Hej Bodypeople!
Jag har sen lite mer än en vecka tillbaka sagt stopp till allt vad onyttigheter heter, och lagt om min kost helt.
Jag har tränat styrketräning i ca 6 år utan något direkt mål, bara för att det är gött egentligen och man vill ju ha en nice kropp. Nu har jag bestämt mig för att lägga om min kost och då bytte jag ut all min pasta mot Wokade grönsaker.
T.ex sitter jag nu och äter stekta champinjoner med Wok och Kycklingfilé, tog en koffeintablett också. Ska träna om ca 3 timmar och efter det kommer jag ta en shake med whey 100 av Body science. Samt laga ihop Wokade grönsaker med quornfärs och lite tomatpuré och vitlök. Kvällsmat blir Ekologiskt mörktbröd/linfrön med tonfisk.
När jag läser här på forumet förstår jag att jag kanske borde ha med ris eller annan kolhydratsbas lite mer, men jag känner mig inte mycket tröttare eller segare av min kost, snarare mer motiverad för jag vet (tror) att jag nu gör något som kommer ge mig resultat.
Resultatet jag är ute efter är en rippad kropp helt enkelt, jag kommer inte tävla men jag vill ha en kropp jag är stolt över. En som jag har byggt och kämpat fram. Och jag vill göra det på rätt sätt.
Gör jag fel då när jag använder mig av grönsaker istället för pasta?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY