Home › Forums › Deff och fettminskning › Sommar deff
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 mars, 2009 at 21:25 #65167Anonym anvandareMember9 mars, 2009 at 21:25 #453279Anonym anvandareMember
Tja, har kollat runt en hel del på forumet och tänkte visa mitt träningsupplägg upplägg för de 2 närmsta månaderna. Självklart kommer jag att försöka käka bra men detta handlar om träningen.
Har en del fett på kroppen mest runt rumpan upp till brösten som jag skulle vilja få bort. Har gymmat stenhårt sedan september och innan de i ca 8 månader så har en del muskler som jag skulle vilja få fram och inte tappa. Tänkte gå in hårt för detta och göra de bästa som jag kan på 2 månader. Kommer att lägga extra tid på att få störremagmuskler eftersom jag inte är nöjd med dem.
vikt 85 kg
längd 175
gym ca 5ggr/vUnder gympassen kommer jag köra stenhårt
kommer även slänga in nån vilodag här och där och då tar jag bara en promenad.kommer också att köra på omega 3, vitaminer och någon typ av fettförbrännande tillskott.
promenad ca 50 min 5-7 ggr/v
dag 1 osv
Löpning + mage
Löpning
Bröst, triceps
Löpning + mage
Biceps, axlar
Löpning + mage
Rygg, bröstBen kommer jag inte köra eftersom jag är nöjda med dem och med all löpning
fråga 1: ska jag ta en proteindrink efter gympassen även om de är en del extra kcl? antar de?
fråga 2: Tror ni de blir för mycket med både promenad och löpning på samma dag?
Kom gärna med komentarer och råd
Tack
9 mars, 2009 at 21:26 #453280Anonym anvandareMemberglömde att säga att mitt mål är att gå ned runt 7-8 kilon
10 mars, 2009 at 08:36 #453281Anonym anvandareMember1. Beror på din kost i övrigt. Får du i dig tillräckligt med protein under dagen? Äter du inom rimlig tid efter träningen? Ligger du på kaloriunderskott?
2. Nej. Men skippa promenaden om det skulle kännas så ändå.
10 mars, 2009 at 17:38 #453282Anonym anvandareMemberja på alla 3
10 mars, 2009 at 18:15 #453283Anonym anvandareMemberSjälvklart blir det inte för mycket med promenad också. En promenad är ett vanligt liv och ingen träning. Är man inte handikappad kan man promenera.
10 mars, 2009 at 18:23 #453284Anonym anvandareMemberannars då hur tycker ni att upplägget verkar? kommer ligga på kcal ´minus som sagt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.