Sommar deff

Home Forums Deff och fettminskning Sommar deff

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Tja, har kollat runt en hel del på forumet och tänkte visa mitt träningsupplägg upplägg för de 2 närmsta månaderna. Självklart kommer jag att försöka käka bra men detta handlar om träningen.

Har en del fett på kroppen mest runt rumpan upp till brösten som jag skulle vilja få bort. Har gymmat stenhårt sedan september och innan de i ca 8 månader så har en del muskler som jag skulle vilja få fram och inte tappa. Tänkte gå in hårt för detta och göra de bästa som jag kan på 2 månader. Kommer att lägga extra tid på att få störremagmuskler eftersom jag inte är nöjd med dem.

vikt 85 kg
    längd 175
    gym ca 5ggr/v

Under gympassen kommer jag köra stenhårt
    kommer även slänga in nån vilodag här och där och då tar jag bara en promenad.

kommer också att köra på omega 3, vitaminer och någon typ av fettförbrännande tillskott.

promenad ca 50 min 5-7 ggr/v

dag 1 osv
    Löpning + mage
    Löpning
    Bröst, triceps
    Löpning + mage
    Biceps, axlar
    Löpning + mage
    Rygg, bröst

Ben kommer jag inte köra eftersom jag är nöjda med dem och med all löpning

fråga 1: ska jag ta en proteindrink efter gympassen även om de är en del extra kcl? antar de?

fråga 2: Tror ni de blir för mycket med både promenad och löpning på samma dag?

Kom gärna med komentarer och råd

Tack

glömde att säga att mitt mål är att gå ned runt 7-8 kilon

1. Beror på din kost i övrigt. Får du i dig tillräckligt med protein under dagen? Äter du inom rimlig tid efter träningen? Ligger du på kaloriunderskott?

2. Nej. Men skippa promenaden om det skulle kännas så ändå.

ja på alla 3 =)

Självklart blir det inte för mycket med promenad också. En promenad är ett vanligt liv och ingen träning. Är man inte handikappad kan man promenera.

annars då hur tycker ni att upplägget verkar? kommer ligga på kcal ´minus som sagt

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.