svårt att välja program

Home Forums Deff och fettminskning svårt att välja program

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

tja,

jag vet att den här frågan ställs ofta, men jag skulle ändå vilja ha er åsikt om vad ni tycker. jag vet också att det är svårt att säga vilket program som är ”bäst” och att man bör pröva sig fram, men det skulle vara kul att veta hur ni skulle resonera.

Jag har följande program att välja mellan:

Program 1 – Helkropps pass 3 dagar i veckan (dag 1,3 och 5) med fokus på basövningar samt några kompletterande övningar + cardio 30-40 minuter 2 dagar i veckan (dag2 och 4). sen vila 2 dagar.

Program 2 – Halvkroppspass där jag kör undre halva tungt dag 1, övre halvan lätt dag 2, cardio 30-40 min dag 3, undre halvan lätt dag 4 och övre halvan tungt dag 5. vila sen 2 dagar.

Program 3 – en tre split där jag kör ben och mage dag 1, bröst, triceps och axlar dag 2, cardio dag 3, rygg och biceps dag 4, cardio dag 5 och sen vila.

Mer om mig:

Gymmade en hel del förut (6 dagar i veckan), men slutade helt för 6 månader sen. har lagt på mig en jävla massa fett så nu vill jag börja gymma igen samt deffa för att komma i bra form.

Vad tycker ni, vilket program är att föredra? Eller rättare sagt, vilket skulle ni välja??

Åh, jag kanske kommer att göra din dag nu då jag gått i samma tankar och hittat ett klockrent upplägg. Det innehåller alla varianter du nämner. Riktigt bra träningsupplägg faktiskt.

Tri-phase training program:

[http://www.muscleandstrength.com/downloads/scivation/08.pdf]

program 2

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.