Tartarus

Home Forums Deff och fettminskning Tartarus

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Köpte en burk Tartarus(fettförbrännare) synefrin barerad.. snubben rekommenderade den stark och sa att det va det starkaste som fanns samt gav mig garanti på den ifall jag inte skulle va nöjd.. hittar dock inget om den på nätet någonstans.. nån som testat?
    är inne i 6 dagen på den. kör på den termogena dieten de e min första deff så är osäker om jag får några ökade resultat av den?

Har då aldrig hört talas om denna produkt,men man kan ju undra när ingen har hört talas om det och så vitt jag kan se ingen info finns på nätet heller….vad är det för tillverkare?

gotte wrote:
    har då aldrig hört talas om denna produkt,men man kan ju undra när ingen har hört talas om det och så vitt jag kan se ingen info finns på nätet heller….vad är det för tillverkare?

bmr

har kollat runt och hittar inget alls om den,men tja funkar det så är det ju bra :)

Skulle vara intressant att se innehållet :)

Vilket land är den ifrån?

Real wrote:
    Vilket land är den ifrån?

sverige

Antar att det är denna..? Letar vidare efter info om den.. brb

Peter_Eriksson wrote:
    Antar att det är denna..? Letar vidare efter info om den.. brb

jupp det är den

FeridChamp wrote:
    jupp det är den

Jo, jag antog detta. Men det går fan inte att hitta någon information och ingen annan återförsäljare än bodyextra, vars hemsida inte fungerar.

Var har du fått din ifrån? Orkar du lägga upp innehållsdeklarationen?

gymmaren wrote:
    så här står det på en sida ”I recently tried and tested a new fatburner from BMR Sports Nutrition.
    It is available in all BodyExtra Stores, I am not sure if it is possible to order it yet, but will check, and post an update if so. With contact info etc.
    One of the owners of this brand is Binais Begovic, he’s a serious athlete himself, so this is a good product, and I recommend it to all guy’s & gal’s”
    [http://piamarlen.blogspot.com/2009/07/bmr-tartarus.html]

Riktigt bra fettförbrännare som skärper dina sinnen och tar bort aptiten utan att göra dig stressad. Som meltdown fast starkare, har själv använt den ett tag och den är en klar favorit, lägger upp innehållsdeklaration lite senare.

Linda Byström wrote:
    Riktigt bra fettförbrännare som skärper dina sinnen och tar bort aptiten utan att göra dig stressad. Som meltdown fast starkare, har själv använt den ett tag och den är en klar favorit, lägger upp innehållsdeklaration lite senare.

värkar funka bra för mig sålänge iallf

Denna borde kanske flyttas till Kosttillskott’s tråden.

OT:
    Vart köpte du denna produkt?

Vad kan man förvänta sig av en sådan produkt egentligen? Hur stor är skillnaden om man inte skulle ha använt den?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.