Home › Forums › Deff och fettminskning › tror ni de blir desamma?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2009 at 23:35 #63614Anonym anvandareMember1 juni, 2009 at 23:35 #429743Anonym anvandareMember
tjena jag väger just nu ca 68 kg (gått upp ca 10 kg på 4 månader)
Och lagt på mig en hel del fett
Men det börja så här vägde ca 63 med lite hull på kroppen och gick ner till ca 58-59 och då tyckte jag att jag blev för smal/tappa mycket muskelmassa och ville upp i vikt men vad hände då nej gick upp all kilo jag hade gått ner och inte nog med det gick jag upp mer än vad jag vägde + förlora i princip all muskelmassa har dock fått tillbaka min styrka nu och även ökat rätt bra.
Och nu så väger jag 68kg och jag har tänkt ientligen gå ner till 60kg men vill ej göra samma mistag så jag vill bara tillbaks till 63 igen min fråga lyder så här hur tror ni jag kommer se ut när jag återgår till 63? Ska dra en månads diet försöka gå ner till 63 men det jag undrar är bara en sak! Tror ni jag ser ut desamma som jag gjorde när jag vägde 63? då är jag rätt nöjd även om jag har lite fett så skadar det inte!
Men vill ej gå ner till 63 och vara tjockare än innan på den vikten och behöva gå ner ännu mer? vad tror ni ? förlot om det blev en krånglig text!2 juni, 2009 at 00:50 #429744Anonym anvandareMemberSå här kommer du inte att få några vettiga svar.Har du några bilder på dagsformen?
2 juni, 2009 at 08:37 #429745Anonym anvandareMemberOm du lyckades gå ner i muskler när du tränade(?) och gick upp i vikt så tror jag inte att du har så bra tränings och kostvanor, därför kan det gå precis hur som helst när du går ner igen.
2 juni, 2009 at 09:43 #429746Anonym anvandareMemberHar ej bilder just nu men skulle kanske kunna fixa, Jag åt inte rätt när jag typ deffa jag gjorde fel åt inte bra med proteiner osv , men jag har fått tillbaks min styrka även ökat,pratat med personlig coach så jag har kostschema allt är ordnat tror ej att det sker mistag denna gång , vet att de kan gå hur som helst men tror att de går bra denna gång men de ja undrade var hur tror ni ja kmr se ut? så som jag gjorde förr?
2 juni, 2009 at 12:16 #429747Anonym anvandareMemberVi vet ju inte hur ”överviktig” du är, så ingen kan säga hur mycket fettvävnad du kan förbruka under en månad. Men 2-3 kilo är nog ingen omöjlighet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.