- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › vad föreslår ni?
Så här att jag känner ibland att jag vill försöka deffa och ibland vill ja bara försöka bygga i stället! Har precis vart på i en månad nu och det gått faktiskt bra, jag gör ingen stor utredning för hur mkt jag skall ha i mig o så. tänker mest på maten, mindre kolhydrater och försöker få i mig så gott om protein det går. och inge snacks dock så klart . sen har jag vart ute och gått 1 timme cirka varje dag snabb takt. för det har funkat bäst för mig.
gick från 91kg till cirka 86-7 svårt att veta exakt, inte heller rent fett så klart. midjan: från 93cm till 85-6 cm. ganska nöjd där på bara 4 veckor. jag vart inte jätte smal innan därför ja kanske har ganska lätt att gå ner. jag är 177cm lång! om det behövs att veta.
men nu vill jag helt plötsligt bygga i stället. min deff går ju ganska bra nu? men känner att det kanske är dumt att göra detta nu när det redan är sommar o så, kanske bättre satsa till nästa sommar då man med byggt upp sig lite mer?.
nu så här att ja vill lägga upp en bild så folks kan se, men jag skulle behöva en guidning på hur man lägger upp en bild eftersom den frågar efter nån URL för min bild
tryck på gå till avancerad, bredvid posta snabbsvar, klicka sedan på bifogade filer lr bilder, nt säker vad det står och sen laddar du upp en bild där och skickar in.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY