Viktnedgång Hjälp.

Home Forums Deff och fettminskning Viktnedgång Hjälp.

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Som sagt, behöver hjälp med att gå ner i vikt nu.
    I dagsläget väger jag ca 130kg, är 175 cm lång och 21 år gammal.

Sysslar med kampsport och tränar hyffsat regelbundet, beroende på hur jag jobbar.
    Äter inte allt för mycket men ändå lyckas jag inte att gå ner i vikt.

Med min kroppsbyggnad och vikt måste jag säga att jag har ganska bra kondition + styrka. Inga problem att springa ett par kilometer.

Känns lite som att bara jag går ner i vikt så kommer de fram ganska så fina muskler :), om de ens är möjligt att kunna vara så. Kanske bara är önsketänkande.
    De jag undrar egentligen är väl om de finns något preparat man skulle kunna ta för att ge detta en liten boost eller är de något annat jag kan göra?

klart att alla vill ha tag i något preparat istället för att göra det som faktiskt krävs, hårt och konsekvent arbete.

vad bänkar du?

det verkar som att du helt enkelt säger att du redan gör träning och kost ”perfekt” men går inte ner ändå, det är en lite konstig framförhållning. När jag inte ökar i styrka eller går ner i vikt så försöker jag bara hårdare och tar reda på vad ”felet” kan ligga.

Bänken brukar jag dra 115 x 5, maxar 120.

Lester wrote:
    Bänken brukar jag dra 115 x 5, maxar 120.

okej då har du ju iaf en del muskler, försöker bara få en uppskattning, svårt när någon säger att den är ”hyffsat stark” osv… :

Du ger fortfaranande alldeles för lite information för att få konkreta råd iaf.

Jag har haft en ganska så låg fettprocent tidigare. Men säger efter andra gymnasieåret så bara gick de uppåt. Inte ändrat kost eller dylikt, Festar inte. Så de känns bara så konstigt.

Lester wrote:
    Jag har haft en ganska så låg fettprocent tidigare. Men säger efter andra gymnasieåret så bara gick de uppåt. Inte ändrat kost eller dylikt, Festar inte. Så de känns bara så konstigt.

hormoner, puberteten du vet…

(1000e inlägget! TJOHO!)

Har du någon koll på ditt dagliga kaloribehov och hur mycket du äter i förhållande till detta?

Nej, det finns inga preparat som kommer att hjälpa dig, annat än högst marginellt.

Går du inte ner äter du för mycket, punkt slut.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.