Är du tjej och vill satsa på BodyFitness?

Home Forums Fitness Är du tjej och vill satsa på BodyFitness?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 67 total)
  • Author

Snart är det dags att söka licens och kanske även klubb/förening, om dina planer är att stå på tävlingsscenen under 2006 :bb2: .

MYCKET :| är det som man som tävlande bör tänka på innan man tar första steget upp på tävlingsscenen.

Jag håller därför på att arbeta fram något helt nytt som enbart kommer rikta in sig på dig som är tjej och planerar/önskar att ngn gång tävla i BodyFitness eller dig som har tävlat men känner att du behöver ytterligare rådgivning/hjälp gällande ALLT (tex klubb, spons, tävlingsdräkter, hår, smink, skor, presentation, mental styrka, marknadsföring, kosttillskott, träningskläder, träning, kost m.m) som rör BodyFitness för att nå just ditt mål :up: .

Kanske bör just du tillhöra WARG BodyFitness Team :) ?

Det spelar ingen roll var i Sverige du bor.

Maila mig på [mailto:annikawarg@hotmail.com] för mer information.

Mkt bra initiativ Annika :emo-thumb

Jag har ej bestämt än vilken Team jag ska tävla för måste börja tänka på saken ju

Jaha o vi killar som vill tävla då:(

marals76 wrote:
    Jaha o vi killar som vill tävla då:(

Till en början vill jag starta upp och få en väl fungerande ”verksamhet” för tjejer med intresse av BodyFitness. Om allt rörande detta ”projekt” går framåt och utvecklar sig så som jag tänkt, kan det mkt väl bli aktuellt med även killar i ”teamet” framöver:emo-thumb .
    Kör hårt så länge och Lycka Till :up: .

Vanessa Frykman wrote:
    Mkt bra initiativ Annika :emo-thumb

Jag har ej bestämt än vilken Team jag ska tävla för måste börja tänka på saken ju

Ja Vanessa, vad väntar du på, flera har redan hört av sig, så det är bara att hoppa på ”tåget” ;) . Ju fler vi/ni blir, ju större blir förmånerna ;) . Bli en WARG BodyFitness Athlete . Du är så välkommen :) .

:bb2:

Vilken toppenidé, Annika!! :happy: Kör hårt!

Och till alla er tjejer som vill börja tävla i bodybuilding kom med i BJÖRNS team [/b] :nerd-tb:

mail mig på [mailto:linn_bjorn@hotmail.com] för mer information.

Förlåt, kunde inte låta bli :p

Hej!

Vilken toppenid

Jättebra initiativ!
    Jag är en av alla dessa tjejer som går runt med ”hemliga” drömmar om vad man skulle vilja göra framöver och detta skulle definitivt kunna få mig iallafall att överväga både en och två gånger om att ge mig in i leken :up: Det är ju så mycket runt omkring som man måste ha koll på, precis som du skriver, och det har en lite avskräckande effekt när man är helt ny i fitnessvärlden.
    Just nu är jag lååååångt ifrån någon som helst form för att kunna ställa mig på scenen, men med några sparkar i baken och lite inspiration så kanske det inte är en omöjlighet i framtiden!
    Kul initiativ som sagt, och jag kanske hör av mig framöver när man lagt på sig lite mer muskler ;)

Verkligen ett bra initiativ Annika :worship: :up:
    Det här kommer säkerligen att få fler tjejer att våga ställa sig på scenen!
    Jättekul!!!

Linn wrote:
    Och till alla er tjejer som vill börja tävla i bodybuilding kom med i BJÖRNS team [/b] :nerd-tb:

mail mig på [mailto:linn_bjorn@hotmail.com] för mer information.

Förlåt, kunde inte låta bli :p

Jadu Björnen, det var lite kul :D :D.

MåGott

Wargen ;)

Jättekul, endast under dagen har ett flertal tjejer hört av sig :up: . Som jag skrev är jag tacksam om ni mailar mig via [mailto:annikawarg@hotmail.com] och inte via forumet :) , lite lättare att hålla koll på er allihopa då :) .

Må Gott

Annika :)

Hej igen!

Vill bara meddela att jag hoppas kunna presentera mer om
    WARG Body Fitness TEAM denna vecka.
    Väntar på svar i från några sponsorer som jag hoppas vill vara med på ett hörn :up: .

Intresset har varit mkt stort och för de som önskar söka licens redan i år och efter att tagit del av den information jag håller på att sammanställa, vill tävla för teamet kommer detta snabbt att gå att lösa.

Licensansökan till Förbundet (SKKF) ska vara inne den 28 februari och jag har alla papper klara för de som önskar tävla för
    WARG Body Fitness TEAM redan i år.

Som det ser ut kan det bli hela 20 mkt motiverade :bb: tjejer i Teamet, verkligen jättekul :yahoo: ! Helt klart det största Body Fitness Teamet i Sverige!
    Det kallar jag GIRLPOWER :aggresiv: !!

Hej så länge, vi hörs inom kort!

MåGott

Annika Warg :)

Kul!

Jag går i fitnesstankar men jag är nog lite för feg för att ta ett ordentligt beslut som leder till tävling just nu.

Men det var i alla fall ett jätte bra initiativ/erbjudande av dig, det är ju lite svårt att veta var man ska vända sig.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 67 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.