- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 december, 2009 at 10:32 #342925Anonym anvandareMember
Hej alla glada
Ny här på forumet, med en massa gamla drömmar som inte kommer slå in om jag inte sparkar mig lite i ändan, ellerännu hellre, låter nån annan sparka mig i ändan.
Jag tänkte exakt som föregående talare, nämligen att dra liv i den här tråden, eftersom jag vill ställa alla dumma rookiefrågor, och få hjälp och inspiration att kanske stå på en scen inom 2 år. Var börjar jag? Vem kan avgöra om man har potential eller inte? Tacksam för svar
MVH
Johanna
15 december, 2009 at 10:58 #342926Anonym anvandareMemberStarta en träningsjournal där du postar lite bilder och loggar dina träningspass. I den skriver du även ner träningserfarenhet, mål, inställning, mat mm.
Då kommer du att få feedback från både mig och troligtvis många till, tjejer får oftast bra uppmärksamhet.
Vart bor du?
Edit:Tyresö såg jag, då borde du lätt kunna hitta någon som kan bedöma din fysik.15 december, 2009 at 11:10 #342927Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Starta en träningsjournal där du postar lite bilder och loggar dina träningspass. I den skriver du även ner träningserfarenhet, mål, inställning, mat mm.
Då kommer du att få feedback från både mig och troligtvis många till, tjejer får oftast bra uppmärksamhet.
Vart bor du?
Edit:Tyresö såg jag, då borde du lätt kunna hitta någon som kan bedöma din fysik.Ok, ja det låter ju som en bra idé! Menar du att man kan göra en sån journal online som du kan se, eller en som jag skickar? Ja, nån borde ju ha erfarenhet här i krokarna tycker jag. Feedback e precis vad jag behöver eftersom jag inte kan så mkt alls.
15 december, 2009 at 14:07 #342928Anonym anvandareMemberPussycat wrote:Vem kan avgöra om man har potential eller inte? Tacksam för svarMVH
Johanna
Din potential är i ditt sinne. Om Du kan omvandla dina dröm till handlingar! När Du kan styra ditt sinne kommer du kunna styra din kropp….
15 december, 2009 at 16:11 #342929Anonym anvandareMemberNu är vi fler som undrar över träningsjournalen
Pussycat wrote:Ok, ja det låter ju som en bra idé! Menar du att man kan göra en sån journal online som du kan se, eller en som jag skickar? Ja, nån borde ju ha erfarenhet här i krokarna tycker jag. Feedback e precis vad jag behöver eftersom jag inte kan så mkt alls.15 december, 2009 at 16:22 #342930Anonym anvandareMemberJournal för ni här på forumet, finns en kategori för det
[http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=86 http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=86%5D
Läs reglerna och börja direkt
15 december, 2009 at 16:23 #342931Anonym anvandareMemberVad skönt med fler som undrar, känns som jag hamnade i rätt tråd på en gång :helpme:
Har kikat runt lite, och ser att det finns massor med träningsjournaler som folk lägger upp som egna trådar, samt att det finns olika typer med olika regler. Jag ”fiskör” just nu, o kanske inte alltid orkar lägga upp exakt antal reps o vikter o så, utan kanske snarare uppdateringar, var bör den tråden isf läggas?:unsure:
Vad snälla alla verkar här btw, härligt med massa hjälp! :happy:
15 december, 2009 at 16:24 #342932Anonym anvandareMemberLägg den under ’Dagböcker’, går ju alltid att flytta sedan om du vill.
15 december, 2009 at 16:24 #342933Anonym anvandareMemberPussycat wrote:Ok, ja det låter ju som en bra idé! Menar du att man kan göra en sån journal online som du kan se, eller en som jag skickar? Ja, nån borde ju ha erfarenhet här i krokarna tycker jag. Feedback e precis vad jag behöver eftersom jag inte kan så mkt alls.Maila mig på [mailto:vincentqvarfordt@spray.se] så ska jag hjälpa dig få tag på någon
15 december, 2009 at 16:30 #342934Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Maila mig på [mailto:vincentqvarfordt@spray.se] så ska jag hjälpa dig få tag på någonOK! Kommer strax. Snällt av dig! Tack
15 december, 2009 at 16:34 #342935Anonym anvandareMemberJay wrote:Lägg den under ’Dagböcker’, går ju alltid att flytta sedan om du vill.:up: Perfekt! Det ska jag göra! Tack för hjälpen
15 december, 2009 at 17:48 #342936Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Din potential är i ditt sinne. Om Du kan omvandla dina dröm till handlingar! När Du kan styra ditt sinne kommer du kunna styra din kropp….det var fint skrivet!
15 december, 2009 at 19:24 #342937Anonym anvandareMemberPussycat wrote::up: Perfekt! Det ska jag göra! Tack för hjälpenKul med fler som är nybörjare inom detta=)
Hoppas du hittar en bra tränare.. på bilden du har ser det ialalfall inte ut som om du inte skulle ha pontensial till att kunna träna=)
15 december, 2009 at 19:40 #342938Anonym anvandareMemberCollt, tack
Vincent Qvarfordt wrote:Journal för ni här på forumet, finns en kategori för det[http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=86 http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=86%5D
Läs reglerna och börja direkt
15 december, 2009 at 19:55 #342939Anonym anvandareMemberfitness tja… men bodybuildning skulle va intressant. Jag tränar ju för fullt å bulka rjust nu, men segt å bo vid borås för de finns knappt några som tävlar här så någon hjälp å stöttning får man ju inte
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.