- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 december, 2009 at 20:24 #342940Anonym anvandareMemberLyftarBruden wrote:fitness tja… men bodybuildning skulle va intressant. Jag tränar ju för fullt å bulka rjust nu, men segt å bo vid borås för de finns knappt några som tävlar här så någon hjälp å stöttning får man ju inte
Hallå där!
Kommer själv närmast från Borås innan jag flyttade till Sthlm å där finns visst en del tävlande! Kolla på gymmen så ska du se! Jag själv körde iofs. mitt eget race utan tränare å tävlar numera i athletic fitness. Men visst är det kul å ibland ett måste att ha backning på vägen som nybörjare. Men Borås ÄR en tränande stad å där finns en hel del tävlande om du bara hör dig för! Lycka till! :up:
15 december, 2009 at 21:05 #342941Anonym anvandareMemberSka ju stå coolt såklart 😮
Mekpernilla wrote:Collt, tack15 december, 2009 at 21:08 #342942Anonym anvandareMemberaix wrote:Hallå där!Kommer själv närmast från Borås innan jag flyttade till Sthlm å där finns visst en del tävlande! Kolla på gymmen så ska du se! Jag själv körde iofs. mitt eget race utan tränare å tävlar numera i athletic fitness. Men visst är det kul å ibland ett måste att ha backning på vägen som nybörjare. Men Borås ÄR en tränande stad å där finns en hel del tävlande om du bara hör dig för! Lycka till! :up:
precisprecis.
Ha rju tävlat i styrkelyft för BAK så har väl lite så, men ska kolla på dom större gymmen16 december, 2009 at 10:31 #342943Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Kul med fler som är nybörjare inom detta=)Hoppas du hittar en bra tränare.. på bilden du har ser det ialalfall inte ut som om du inte skulle ha pontensial till att kunna träna=)
Vad snällt av dig E ju lite träningsgalen (brukar kalla mig träningsnörd/träningsstörd haha) och målen sätts ju högre o högre med tiden, men nu räcker inte mina allämnna kunskaper till längre, och jag vill satsa lite högre
16 december, 2009 at 15:45 #342944Anonym anvandareMemberPussycat wrote:Vad snällt av dig E ju lite träningsgalen (brukar kalla mig träningsnörd/träningsstörd haha) och målen sätts ju högre o högre med tiden, men nu räcker inte mina allämnna kunskaper till längre, och jag vill satsa lite högreJa det är som jag.. vill tävla BF men kunskaperna finns inte fullt ut.. så nu har jag köpt massor av böcker i träning och olika övningar och filmer så man ser hur man skall utföra alla övningar rätt.
Det jag saknar dock är filmer med övningar där de först visar hur man inte skall hålla/utföra övningen och sedan en som man ska!Men det här ska nog gå bra.. börjar se resultat nu så man blir sjukt peppad då
17 december, 2009 at 21:22 #342945Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Ja det är som jag.. vill tävla BF men kunskaperna finns inte fullt ut.. så nu har jag köpt massor av böcker i träning och olika övningar och filmer så man ser hur man skall utföra alla övningar rätt.
Det jag saknar dock är filmer med övningar där de först visar hur man inte skall hålla/utföra övningen och sedan en som man ska!Men det här ska nog gå bra.. börjar se resultat nu så man blir sjukt peppad då
Vad kul att höra! Har själv blivit så otroligt inspierad sen jag gick med här, och det var ju lite syftet, dels att hitta andra likasinnade, o dels att få hjälp av mer kunniga :ike: Så härligt att alla är så hjälpsamma oxå, ingen missunnsamhet (
18 december, 2009 at 09:59 #342946Anonym anvandareMemberPussycat wrote:Vad kul att höra! Har själv blivit så otroligt inspierad sen jag gick med här, och det var ju lite syftet, dels att hitta andra likasinnade, o dels att få hjälp av mer kunniga :ike: Så härligt att alla är så hjälpsamma oxå, ingen missunnsamhet (18 december, 2009 at 19:54 #342947Anonym anvandareMemberJay wrote:Nej, den kommer efter du börjar tävla och om det går bra.Ha ha .. klockrent som vanligt!
20 december, 2009 at 11:39 #342948Anonym anvandareMemberPussycat wrote:Vad kul att höra! Har själv blivit så otroligt inspierad sen jag gick med här, och det var ju lite syftet, dels att hitta andra likasinnade, o dels att få hjälp av mer kunniga :ike: Så härligt att alla är så hjälpsamma oxå, ingen missunnsamhet (20 december, 2009 at 20:15 #342949Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Tja jag har inte satt upp tävlingsår först och främst skall jag bygga muskler.. men ett mål jag har är att om 1 år iallafall se någesålunda oki ut=)
Kör gymmet 5-6 dagar i veckan och äter som en häst så de börjar ge resultat nuiallafall=)Själv då?
Jag har bara fiskört för mig själv de senaste 10 (!) åren, men har nu bestämt mig för att satsa lite mer seriöst, så upplägget kommer väl bli 5 ggr i veckan + lite kardio, matmässigt är jag en katastrof, så det ska jag få hjälp med, gissar att jag kommer bli utskälld haha:nono:
Vad kul att du börjar få resultat, det måste vara enormt motiverande! Det är BF du isf tänker satsa på? Eller nåt annan Fitnessgren?
21 december, 2009 at 22:26 #342950Anonym anvandareMemberJa maten var ju en katastrof för mig med innan jag började läsa runt här.. Nu har jag kollat runt vad andra har ätit under deras tid då dom bulkade så tar jag bara efter=)
Jag hade tänkt på BF i framtiden
19 januari, 2010 at 11:27 #342951Anonym anvandareMemberPussycat wrote:Vad kul att höra! Har själv blivit så otroligt inspierad sen jag gick med här, och det var ju lite syftet, dels att hitta andra likasinnade, o dels att få hjälp av mer kunniga :ike: Så härligt att alla är så hjälpsamma oxå, ingen missunnsamhet (19 januari, 2010 at 12:33 #342952Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Ja jag hade tänkt i år men kommer inte hinna med å hitta ett teem att tävla för och så innan i Feb.
Sen blir det ju förseningsavgifter iof bara på 300.. Så får se hur jag ser ut i Aug om jag känner mig redo kanske jag ställer upp redan i år men det lutar åt att det blir nästa år=)Du har till 1/7 på dig att söka licens utan förseningsavgift.
Hitta ett team går ju fort, bara ringa runt och kolla vart du är välkommen19 januari, 2010 at 13:38 #342953Anonym anvandareMemberaha fick för mig att det var i feb man måste söka=)
Ja jag har ett teem jag är intresserad av så får höra av mig till dom=) å i juni lär man ju se hur mans er ut om det är en chans att ens tävla19 januari, 2010 at 23:31 #342954Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Ja jag hade tänkt i år men kommer inte hinna med å hitta ett teem att tävla för och så innan i Feb.
Sen blir det ju förseningsavgifter iof bara på 300.. Så får se hur jag ser ut i Aug om jag känner mig redo kanske jag ställer upp redan i år men det lutar åt att det blir nästa år=)Vad spännande! Vi får följas åt lite granna o peppa varandra!
Jag tampas just nu med lite gamla skador som ger sig till hörs, men inget jättehinder ändå, bara lite road bumps
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.