Är du tjej och vill satsa på BodyFitness?

Home Forums Fitness Är du tjej och vill satsa på BodyFitness?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 61 through 67 (of 67 total)
  • Author
    Jay wrote:
    Nej, den kommer efter du börjar tävla och om det går bra. :D

Haha, jasså, ja får väl hålla utkik efter den o ta den med ro 8)

Blobas wrote:
    aha fick för mig att det var i feb man måste söka=)
    Ja jag har ett teem jag är intresserad av så får höra av mig till dom=) å i juni lär man ju se hur mans er ut om det är en chans att ens tävla

Nytt för i år, skönt om man har svårt att bestämma sig.

Vincent Qvarfordt wrote:
    Nytt för i år, skönt om man har svårt att bestämma sig.

Ja verkligen ellerom man är osäker i feb om man verkligen kommer hinna bygga sig så pass att det är nått att slänga upp på scenen=)
    Det är där jag är vet inte om jag kommer hinna.. Men kör stenhårt just nu efter tävlingsschema så ska kämpa hårt=)

Jag vill absolut veta mer om detta! Mailar dig!

Hej!
    Sandra heter jag, är 24 år och jag har precis bestämt mig för att satsa på att ställa upp i en Body Fitness-tävling. Jag behöver hjälp med att ta mig dit. Både med kost och träningsupplägg. Jag pluggar just nu till Hälsoterapeut i Sunne, men har praktik i vår, då kan jag styra vart jag kommer att befinna mig. Att kombinera nytta med nöjje vore najs, alltså att vara någonstans där jag kan praktisera på ett bra gym och ha tillgång till en bra coach som kan hjälpa mig. Kommer annars från Eksjö i småland och håller till endel i det området då och då. Någon som har tips på vart jag kan vända mig?

Tack ska ni ha o ha en trevlig helg! :)

Hej! Jag söker ett team/coach då jag ska tävla i Bodyfitness 2012. Finns det någon som är intresserad?

Tottan wrote:
    Hej! Jag söker ett team/coach då jag ska tävla i Bodyfitness 2012. Finns det någon som är intresserad?

Under rubrikerna Team/Coachning har vi samlat länkar till några som kör team- och coachningssvängen: [http://forum.body.se/showthread.php?t=28768]

Quote:
    En verksamhet som växt under de senaste åren är de som erbjuder coachning för de som vill tävla i bodybuilding eller någon av fitnessgrenarna (AF, F, BF, CBB). Med erfarna personers hjälp inom kost, träning och presentation/posering så kan en nybörjartävlande presentera bättre än på egen hand.
Viewing 7 posts - 61 through 67 (of 67 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.