- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 januari, 2010 at 23:32 #342955Anonym anvandareMemberJay wrote:Nej, den kommer efter du börjar tävla och om det går bra.
Haha, jasså, ja får väl hålla utkik efter den o ta den med ro
19 januari, 2010 at 23:38 #342956Anonym anvandareMemberBlobas wrote:aha fick för mig att det var i feb man måste söka=)
Ja jag har ett teem jag är intresserad av så får höra av mig till dom=) å i juni lär man ju se hur mans er ut om det är en chans att ens tävlaNytt för i år, skönt om man har svårt att bestämma sig.
20 januari, 2010 at 14:35 #342957Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Nytt för i år, skönt om man har svårt att bestämma sig.Ja verkligen ellerom man är osäker i feb om man verkligen kommer hinna bygga sig så pass att det är nått att slänga upp på scenen=)
Det är där jag är vet inte om jag kommer hinna.. Men kör stenhårt just nu efter tävlingsschema så ska kämpa hårt=)11 oktober, 2010 at 09:48 #342958Anonym anvandareMemberJag vill absolut veta mer om detta! Mailar dig!
3 december, 2010 at 17:34 #342959Anonym anvandareMemberHej!
Sandra heter jag, är 24 år och jag har precis bestämt mig för att satsa på att ställa upp i en Body Fitness-tävling. Jag behöver hjälp med att ta mig dit. Både med kost och träningsupplägg. Jag pluggar just nu till Hälsoterapeut i Sunne, men har praktik i vår, då kan jag styra vart jag kommer att befinna mig. Att kombinera nytta med nöjje vore najs, alltså att vara någonstans där jag kan praktisera på ett bra gym och ha tillgång till en bra coach som kan hjälpa mig. Kommer annars från Eksjö i småland och håller till endel i det området då och då. Någon som har tips på vart jag kan vända mig?Tack ska ni ha o ha en trevlig helg!
7 augusti, 2011 at 14:39 #342960Anonym anvandareMemberHej! Jag söker ett team/coach då jag ska tävla i Bodyfitness 2012. Finns det någon som är intresserad?
25 augusti, 2011 at 18:39 #342961Anonym anvandareMemberTottan wrote:Hej! Jag söker ett team/coach då jag ska tävla i Bodyfitness 2012. Finns det någon som är intresserad?Under rubrikerna Team/Coachning har vi samlat länkar till några som kör team- och coachningssvängen: [http://forum.body.se/showthread.php?t=28768]
Quote:En verksamhet som växt under de senaste åren är de som erbjuder coachning för de som vill tävla i bodybuilding eller någon av fitnessgrenarna (AF, F, BF, CBB). Med erfarna personers hjälp inom kost, träning och presentation/posering så kan en nybörjartävlande presentera bättre än på egen hand. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.