- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2009 at 01:44 #615667Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Nu är det dags för mig att få en idiotstämpel 😮
Vad är skillnaden på Classic BodyBuilding och vanlig?
Om man väger för mycket till förhållande till sin längd för man inte tävla i Classic BB, så om jag är 197cm får jag väga 106 kg eller vad det är. Väger jag över mina 106kg får jag delta i vanlig BB istället.
22 september, 2009 at 12:12 #615668Anonym anvandareMemberPeter Wilénius 2 weeks out from Finnish nationals..
En tävlingsrapport film ( i början en massa snack, men i slutet på scenen..)
[http://www.gym-tv.fi/?viewkey=78bd83e0a727608b5db0]
26 september, 2009 at 22:47 #615669Anonym anvandareMemberHej Anne!
Du verkar ju hålla koll på allt mellan himmel och gjord i dessa kretsar. Verkligen imponerande. Håller med Christer HammerinTänkte fråga om du visste när, om och i så fall var det går CBB för veteraner under 2010. Det var väl ett försök nu i försomras och antar att det fortsätter. Skulle vara kul och se hur man platsar i ett sånt gäng, likaså om det kommer hållas VM för veteraner CBB. Såg nu att det vid någon tävling i höst hade indelningen +45 år och undrar om det är något nytt som kommer eller något man bara kör i vissa förbund. Kommer inte ihåg vilken tävling det var.
Stort tack till all information du ger oss allihopa :up:
Hälsar
Björn Albinson med en vecka kvar till SM26 september, 2009 at 22:59 #615670Anonym anvandareMemberBjörn Albinson wrote:Tänkte fråga om du visste när, om och i så fall var det går CBB för veteraner under 2010. Det var väl ett försök nu i försomras och antar att det fortsätter. Skulle vara kul och se hur man platsar i ett sånt gäng, likaså om det kommer hållas VM för veteraner CBB. Såg nu att det vid någon tävling i höst hade indelningen +45 år och undrar om det är något nytt som kommer eller något man bara kör i vissa förbund. Kommer inte ihåg vilken tävling det var.Hallooo!
Det finns ingen info om tid eller plats angående veteran VM 2010. Men istället veteran VM 2009 går i Polen (Bialystok) 13.-16. November. Inspection report hittar du här [http://www.ifbb.com/pdf/Bialystok_Inspection_Report_2009.pdf] . De har också CBB för veteraner med ( +40 år).
Och vad ville jag säga med detta? För att jag har ingen info angående 2010 VM, du måste testa VM redan i år. Sorry hun, just jump in the mix, dont wait a year :up:
O lycka till på SM!
26 september, 2009 at 23:12 #615671Anonym anvandareMemberDet var snabbt svarat. Stort tack:up:
Får väl se hur det går på NM, vilket jag hoppas jag får åka på och sen ta beslutet. Men VM blir nog tufft. Sen har jag en masssssssssa revisioner under hela november så då får jag nog buga, böna och be väldigt snällt på jobbet om det skall funka.
Det var ändå intressant att se de tre i topp från EM CBB veteran som du la ut en länk på i en annan del av forumet. Det var ju inte så man skrämdes bort i alla fall. Sen kan det ju vara så att inte dom allara bästa hann få veta det i tid och kommer till nästa år istället. Det var väl ändå första året.
Skall nog se hur det utvecklas med EM, för det skulle vara kul att prova.Återigen stort tack för all info och snabbt svar.
Hälsar
Björn Albinson:up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.